Troben a un home mort en una bassa d’Olocau del Rey

 

Actualització 19/02/2021 a les 20.55 hores. El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha confirmat la mort de l’home trobat en una bassa en la localitat d’Olocau del Rey (Castelló). 

 

Apareix un home flotant en una bassa d’Olocau del Rey

Esta vesprada de divendres, un home d’uns 75 anys ha aparegut flotant en una bassa d’aigua de la localitat d’Olocau del Rey, en la comarca dels Ports (Castelló).

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, en estos moments s’ha mobilitzat el dispositiu d’emergències per a dur a terme el rescat i a la zona es traslladen una patrulla de la Guàrdia Civil de Vilafranca i bombers del Consorci Provincial.

 

Fins al moment no hi ha confirmació oficial, però tot apunta que l’home hauria mort. Es tracta d’un veí d’Olocau del Rey i la bassa se situa en una finca de la seua propietat.

 

Tal com pareix, un familiar hauria trobat el cos dins de la bassa, que estava barrada. L’Institut Armat serà qui esclarisca les causes dels fets.

Últimes notícies

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.