Troben a un home mort en una bassa d’Olocau del Rey

 

Actualització 19/02/2021 a les 20.55 hores. El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha confirmat la mort de l’home trobat en una bassa en la localitat d’Olocau del Rey (Castelló). 

 

Apareix un home flotant en una bassa d’Olocau del Rey

Esta vesprada de divendres, un home d’uns 75 anys ha aparegut flotant en una bassa d’aigua de la localitat d’Olocau del Rey, en la comarca dels Ports (Castelló).

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, en estos moments s’ha mobilitzat el dispositiu d’emergències per a dur a terme el rescat i a la zona es traslladen una patrulla de la Guàrdia Civil de Vilafranca i bombers del Consorci Provincial.

 

Fins al moment no hi ha confirmació oficial, però tot apunta que l’home hauria mort. Es tracta d’un veí d’Olocau del Rey i la bassa se situa en una finca de la seua propietat.

 

Tal com pareix, un familiar hauria trobat el cos dins de la bassa, que estava barrada. L’Institut Armat serà qui esclarisca les causes dels fets.

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.