Troben a un home mort en una bassa d’Olocau del Rey

 

Actualització 19/02/2021 a les 20.55 hores. El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha confirmat la mort de l’home trobat en una bassa en la localitat d’Olocau del Rey (Castelló). 

 

Apareix un home flotant en una bassa d’Olocau del Rey

Esta vesprada de divendres, un home d’uns 75 anys ha aparegut flotant en una bassa d’aigua de la localitat d’Olocau del Rey, en la comarca dels Ports (Castelló).

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, en estos moments s’ha mobilitzat el dispositiu d’emergències per a dur a terme el rescat i a la zona es traslladen una patrulla de la Guàrdia Civil de Vilafranca i bombers del Consorci Provincial.

 

Fins al moment no hi ha confirmació oficial, però tot apunta que l’home hauria mort. Es tracta d’un veí d’Olocau del Rey i la bassa se situa en una finca de la seua propietat.

 

Tal com pareix, un familiar hauria trobat el cos dins de la bassa, que estava barrada. L’Institut Armat serà qui esclarisca les causes dels fets.

Últimes notícies

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.