Troben mort a Alzira un home que havia desaparegut quan tornava de treballar

 

Males notícies. Un home de 45 anys, veí de la localitat de Castelló, a la comarca de la Ribera Alta (València), ha sigut trobat mort davall del tractor que conduïa entre els municipis valencians d’Alzira i Tous.

 

Segons pareix, la víctima no va tornar al seu domicili diumenge passat en acabar de treballar, per la qual cosa es va activar un dispositiu de cerca en el qual van participar els bombers del Consorci Provincial, brigades de la Diputació i la Guàrdia Civil, a més d’un helicòpter de la Generalitat.

 

Desafortunadament, aquest dimarts, el cos sense vida d’aquest home ha sigut trobat en el terme municipal d’Alzira. Tot apunta al fet que va patir un accident quan duia a terme unes tasques agrícoles. Segons la Guàrdia Civil, l’home hauria mort en quedar atrapat quan ha bolcat el tractor que conduïa

 

Una vegada trobat el cos, i després de l’autorització judicial per a l’alçament, han pogut rescatar el cadàver de davall del tractor.

 

 

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.