18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Troben mort a Alzira un home que havia desaparegut quan tornava de treballar

 

Males notícies. Un home de 45 anys, veí de la localitat de Castelló, a la comarca de la Ribera Alta (València), ha sigut trobat mort davall del tractor que conduïa entre els municipis valencians d’Alzira i Tous.

 

Segons pareix, la víctima no va tornar al seu domicili diumenge passat en acabar de treballar, per la qual cosa es va activar un dispositiu de cerca en el qual van participar els bombers del Consorci Provincial, brigades de la Diputació i la Guàrdia Civil, a més d’un helicòpter de la Generalitat.

 

Desafortunadament, aquest dimarts, el cos sense vida d’aquest home ha sigut trobat en el terme municipal d’Alzira. Tot apunta al fet que va patir un accident quan duia a terme unes tasques agrícoles. Segons la Guàrdia Civil, l’home hauria mort en quedar atrapat quan ha bolcat el tractor que conduïa

 

Una vegada trobat el cos, i després de l’autorització judicial per a l’alçament, han pogut rescatar el cadàver de davall del tractor.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.

El vent deixa més de cent incidències en la Comunitat Valenciana amb ratxes de fins a 107 km/h

En les últimes hores, els bombers han atés més de cent avisos pel temporal, amb el major registre a La Pobla de Benifassà-Fredes. Les alertes per vent i risc d'incendis continuen actives.