Troben a una parella de Villena després de set hores perduts en la muntanya buscant un colom

 

La Policia Local de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), va localitzar este diumenge, 24 de gener, després de set hores perduts, a un home i a la seua parella que van arribar al paratge de l’Avaiol darrere d’un colom de competició de la seua propietat des de Villena.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, l’avís el va donar el 112 informant que havien rebut un avís d’esta persona que no trobava la manera d’arribar fins al seu cotxe, ja que es trobava perdut.

 

Immediatament, els agents de la Policia Local van activar un operatiu especial i van trobar a la parella cap a les 23.00 hores en el paratge de l’Avaiol, set hores després de perdre’s. Afortunadament,  les dos persones es trobaven en bon estat, i  els agents van guiar-los fins a l’eixida a l’autovia A-31 perquè pogueren tornar a la seua casa en Villena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.

Marcelino: Lamine Yamal va estar excepcional i el Barça va ser precís

El Vila-real va caure 4-1 al Camp Nou i Marcelino va assenyalar a Lamine Yamal, autor de tres gols, i a l'eficàcia blaugrana. El 3-1, després d'una fallada pròpia, va marcar el desenllaç.

Lamine Yamal firma el seu primer triplet i guia el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real

Lamine Yamal es va convertir en el més jove a aconseguir un triplet de lliga amb el Barcelona en el 4-1 al Vila-real. El líder es va reafirmar i arriba amb impuls a la Copa.

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.