Troben a una parella de Villena després de set hores perduts en la muntanya buscant un colom

 

La Policia Local de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), va localitzar este diumenge, 24 de gener, després de set hores perduts, a un home i a la seua parella que van arribar al paratge de l’Avaiol darrere d’un colom de competició de la seua propietat des de Villena.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, l’avís el va donar el 112 informant que havien rebut un avís d’esta persona que no trobava la manera d’arribar fins al seu cotxe, ja que es trobava perdut.

 

Immediatament, els agents de la Policia Local van activar un operatiu especial i van trobar a la parella cap a les 23.00 hores en el paratge de l’Avaiol, set hores després de perdre’s. Afortunadament,  les dos persones es trobaven en bon estat, i  els agents van guiar-los fins a l’eixida a l’autovia A-31 perquè pogueren tornar a la seua casa en Villena.

Últimes notícies

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.