Troben a un poni a Alacant i busquen al propietari

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local d’Alacant ha rescatat a un poni que es trobava en l’avinguda del Pare Ángel Escapa, traslladat a la Protectora d’Animals.

Des de l’Ajuntament avisen als ciutadans que si alguna persona ha perdut al poni, es pose en contacte amb el cos de la Policia Local.

Segons fonts policials, la vesprada del dimecres, al voltant de les 18.30 hores, veïns de la zona van alertar a la Policia que en una zona pròxima a una carretera es trobava un poni que podia ser atropellat.

La unitat de Barri de la Policia Local va traslladar dos unitats, localitzant al poni i tranquil·litzant-lo aconseguint rescatar-lo.

Els agents van realitzar una inspecció per la zona per a intentar localitzar als amos de l’animal, sense que ningú fora responsable del poni, davant tals fets els agents es van posar en contacte amb la Protectora d’Animals perquè donara trasllat i atenguera este poni.

L’animal estava en bones condicions higièniques, no presentava cap lesió ni es trobava desnodrit, i va ser traslladat a la Protectora.

Així mateix els agents han obert diligències per a localitzar als amos del poni i poder esbrinar si s’havia escapat d’alguna finca o lloc pròxim.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia desarticula una xarxa ucraïnesa que va usar a 55 dones per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant i València una xarxa ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i estafar 4,7 milions a plataformes d'apostes i jocs 'en línia'. Dotze persones han sigut detingudes i sis van ingressar a la presó.

Una família il·licitana atrapada a Kuwait rebutja creuar el desert i denúncia abandone

Nou membres d'una família d'Elx, tres d'ells menors, seguixen a Kuwait. Rebutgen l'única via proposada per l'ambaixada —1.500 km de desert— per insegura.

Agirrezabala, operat del menisc a Vitòria i sense termini de tornada

El porter cedit al València va ser intervingut del menisc del genoll esquerre a Vitòria. El club no ha fixat terminis i el retorn queda en l'aire.

Rodríguez ha afirmat sobre l’Iran que el Govern està del costat del Dret Internacional

Isabel Rodríguez ha assegurat que l'Executiu no ha canviat de posició davant l'Iran i continua defenent el Dret Internacional. Ha recordat el precedent de l'Iraq i ha garantit seguiment i decisions si hi ha impacte econòmic.

L’última dècada de Tàpies irromp a València amb radicalitat i vigència

Una nova mostra en la Fundació Bancaixa de València presenta des d'este divendres l'última dècada d'Antoni Tàpies, subratllada com a radical i vigent. Reunix 22 obres de gran format, diverses inèdites, i podrà visitar-se fins al 30 d'agost.

El Cecopi va rebre avisos de particulars sobre inundacions, segons un comandament de la UME

Un comandament de la UME ha declarat que en el Cecopi van entrar avisos ciutadans sobre inundacions i que l'És-alert s'ha debatut després de les 19.00. També ha relatat desconnexions d'assistents telemàtics i un enviament de l'avís a les 20.11.

Sergio García arranca tercer a Hong Kong; Carlos Ortiz vola al lideratge amb -10

Sergio García va defendre el títol a Hong Kong amb un -7 que li va col·locar tercer després d'una volta sense errors. Carlos Ortiz va enlairar amb un 60 (-10) per a liderar.

Ábalos demana al Suprem ajornar un mes el juí per no poder descarregar la causa

La defensa de José Luis Ábalos sol·licita al Suprem retardar un mes el juí del cas de les màscares per problemes d'accés a la causa i falta de temps per a preparar-la.