Troben a un poni a Alacant i busquen al propietari

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local d’Alacant ha rescatat a un poni que es trobava en l’avinguda del Pare Ángel Escapa, traslladat a la Protectora d’Animals.

Des de l’Ajuntament avisen als ciutadans que si alguna persona ha perdut al poni, es pose en contacte amb el cos de la Policia Local.

Segons fonts policials, la vesprada del dimecres, al voltant de les 18.30 hores, veïns de la zona van alertar a la Policia que en una zona pròxima a una carretera es trobava un poni que podia ser atropellat.

La unitat de Barri de la Policia Local va traslladar dos unitats, localitzant al poni i tranquil·litzant-lo aconseguint rescatar-lo.

Els agents van realitzar una inspecció per la zona per a intentar localitzar als amos de l’animal, sense que ningú fora responsable del poni, davant tals fets els agents es van posar en contacte amb la Protectora d’Animals perquè donara trasllat i atenguera este poni.

L’animal estava en bones condicions higièniques, no presentava cap lesió ni es trobava desnodrit, i va ser traslladat a la Protectora.

Així mateix els agents han obert diligències per a localitzar als amos del poni i poder esbrinar si s’havia escapat d’alguna finca o lloc pròxim.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022