Troben a un poni a Alacant i busquen al propietari

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local d’Alacant ha rescatat a un poni que es trobava en l’avinguda del Pare Ángel Escapa, traslladat a la Protectora d’Animals.

Des de l’Ajuntament avisen als ciutadans que si alguna persona ha perdut al poni, es pose en contacte amb el cos de la Policia Local.

Segons fonts policials, la vesprada del dimecres, al voltant de les 18.30 hores, veïns de la zona van alertar a la Policia que en una zona pròxima a una carretera es trobava un poni que podia ser atropellat.

La unitat de Barri de la Policia Local va traslladar dos unitats, localitzant al poni i tranquil·litzant-lo aconseguint rescatar-lo.

Els agents van realitzar una inspecció per la zona per a intentar localitzar als amos de l’animal, sense que ningú fora responsable del poni, davant tals fets els agents es van posar en contacte amb la Protectora d’Animals perquè donara trasllat i atenguera este poni.

L’animal estava en bones condicions higièniques, no presentava cap lesió ni es trobava desnodrit, i va ser traslladat a la Protectora.

Així mateix els agents han obert diligències per a localitzar als amos del poni i poder esbrinar si s’havia escapat d’alguna finca o lloc pròxim.
 

Últimes notícies

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.