Troben a un poni a Alacant i busquen al propietari

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local d’Alacant ha rescatat a un poni que es trobava en l’avinguda del Pare Ángel Escapa, traslladat a la Protectora d’Animals.

Des de l’Ajuntament avisen als ciutadans que si alguna persona ha perdut al poni, es pose en contacte amb el cos de la Policia Local.

Segons fonts policials, la vesprada del dimecres, al voltant de les 18.30 hores, veïns de la zona van alertar a la Policia que en una zona pròxima a una carretera es trobava un poni que podia ser atropellat.

La unitat de Barri de la Policia Local va traslladar dos unitats, localitzant al poni i tranquil·litzant-lo aconseguint rescatar-lo.

Els agents van realitzar una inspecció per la zona per a intentar localitzar als amos de l’animal, sense que ningú fora responsable del poni, davant tals fets els agents es van posar en contacte amb la Protectora d’Animals perquè donara trasllat i atenguera este poni.

L’animal estava en bones condicions higièniques, no presentava cap lesió ni es trobava desnodrit, i va ser traslladat a la Protectora.

Així mateix els agents han obert diligències per a localitzar als amos del poni i poder esbrinar si s’havia escapat d’alguna finca o lloc pròxim.
 

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.