Troben a un poni a Alacant i busquen al propietari

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local d’Alacant ha rescatat a un poni que es trobava en l’avinguda del Pare Ángel Escapa, traslladat a la Protectora d’Animals.

Des de l’Ajuntament avisen als ciutadans que si alguna persona ha perdut al poni, es pose en contacte amb el cos de la Policia Local.

Segons fonts policials, la vesprada del dimecres, al voltant de les 18.30 hores, veïns de la zona van alertar a la Policia que en una zona pròxima a una carretera es trobava un poni que podia ser atropellat.

La unitat de Barri de la Policia Local va traslladar dos unitats, localitzant al poni i tranquil·litzant-lo aconseguint rescatar-lo.

Els agents van realitzar una inspecció per la zona per a intentar localitzar als amos de l’animal, sense que ningú fora responsable del poni, davant tals fets els agents es van posar en contacte amb la Protectora d’Animals perquè donara trasllat i atenguera este poni.

L’animal estava en bones condicions higièniques, no presentava cap lesió ni es trobava desnodrit, i va ser traslladat a la Protectora.

Així mateix els agents han obert diligències per a localitzar als amos del poni i poder esbrinar si s’havia escapat d’alguna finca o lloc pròxim.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.