Troben el cadàver d’un home ofegat en una bassa en Paterna

 

ACTUALITZAT 11/04/2020 a les 13.05 hores. El cadàver d’un home, de mitjana edat i nacionalitat romanesa, ha aparegut este Dijous Sant, ofegat en estranyes circumstàncies, en una bassa de Paterna, en la comarca de l’Horta de València. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima estava furtant en una casa de camp pròxima a la bassa, en la partida de Despeñaperros, quan ha sigut descobert per l’amo de la propietat. Els fets s’han produït cap a les sis de la vesprada, quan l’amo de la casa ha començat a perseguir-lo amb un garrot en la mà.

 

L’agressor, que ha sigut detingut per la Policia Nacional, ha afirmat durant l’interrogatori que li pegà alguns colps amb un pal de fusta, però que no van ser la causa de la mort. En este sentit, en el seu relat assegura que el lladre començà a córrer i es va caure de forma accidental en la bassa, a on es va ofegar perquè no sabia nadar.

 

  

En este sentit, assegura que intentà traure’l de l’aigua abans de què arribaren les primeres patrulles de la Policia, ja que la seua dona, mentres ell perseguia al lladre, va avisar al 112 per a demanar ajuda. En conéixer que la víctima s’havia ofegat, es va donar avís al Grup de la Policia Judicial de la Policia Nacional de Paterna, que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

 

Dificultats per a traure el cos de l’aigua

Membres del Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques van haver d’acudir al lloc dels fets per a traure el cos de l’aigua, una faena complicada per la dificultat d’accés i d’eixida. A demés, es tracta d’una bassa gran i profunda, pel que van haver de traure el cadàver amb cordes.

 

El cos ja ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València, a on se li practicarà l’autòpsia per a conéixer si l’home va morir ofegat o a causa dels colps. Es tracta d’un fet clau per a determinar la responsabilitat penal del detingut, que serà posat a disposició d’un jutge.

Últimes notícies

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.