Troben el cadàver d’un home ofegat en una bassa en Paterna

 

ACTUALITZAT 11/04/2020 a les 13.05 hores. El cadàver d’un home, de mitjana edat i nacionalitat romanesa, ha aparegut este Dijous Sant, ofegat en estranyes circumstàncies, en una bassa de Paterna, en la comarca de l’Horta de València. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima estava furtant en una casa de camp pròxima a la bassa, en la partida de Despeñaperros, quan ha sigut descobert per l’amo de la propietat. Els fets s’han produït cap a les sis de la vesprada, quan l’amo de la casa ha començat a perseguir-lo amb un garrot en la mà.

 

L’agressor, que ha sigut detingut per la Policia Nacional, ha afirmat durant l’interrogatori que li pegà alguns colps amb un pal de fusta, però que no van ser la causa de la mort. En este sentit, en el seu relat assegura que el lladre començà a córrer i es va caure de forma accidental en la bassa, a on es va ofegar perquè no sabia nadar.

 

  

En este sentit, assegura que intentà traure’l de l’aigua abans de què arribaren les primeres patrulles de la Policia, ja que la seua dona, mentres ell perseguia al lladre, va avisar al 112 per a demanar ajuda. En conéixer que la víctima s’havia ofegat, es va donar avís al Grup de la Policia Judicial de la Policia Nacional de Paterna, que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

 

Dificultats per a traure el cos de l’aigua

Membres del Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques van haver d’acudir al lloc dels fets per a traure el cos de l’aigua, una faena complicada per la dificultat d’accés i d’eixida. A demés, es tracta d’una bassa gran i profunda, pel que van haver de traure el cadàver amb cordes.

 

El cos ja ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València, a on se li practicarà l’autòpsia per a conéixer si l’home va morir ofegat o a causa dels colps. Es tracta d’un fet clau per a determinar la responsabilitat penal del detingut, que serà posat a disposició d’un jutge.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.