Anuncios

Troben el cadàver d’un home ofegat en una bassa en Paterna

 

ACTUALITZAT 11/04/2020 a les 13.05 hores. El cadàver d’un home, de mitjana edat i nacionalitat romanesa, ha aparegut este Dijous Sant, ofegat en estranyes circumstàncies, en una bassa de Paterna, en la comarca de l’Horta de València. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima estava furtant en una casa de camp pròxima a la bassa, en la partida de Despeñaperros, quan ha sigut descobert per l’amo de la propietat. Els fets s’han produït cap a les sis de la vesprada, quan l’amo de la casa ha començat a perseguir-lo amb un garrot en la mà.

Anuncios

 

L’agressor, que ha sigut detingut per la Policia Nacional, ha afirmat durant l’interrogatori que li pegà alguns colps amb un pal de fusta, però que no van ser la causa de la mort. En este sentit, en el seu relat assegura que el lladre començà a córrer i es va caure de forma accidental en la bassa, a on es va ofegar perquè no sabia nadar.

 

  

En este sentit, assegura que intentà traure’l de l’aigua abans de què arribaren les primeres patrulles de la Policia, ja que la seua dona, mentres ell perseguia al lladre, va avisar al 112 per a demanar ajuda. En conéixer que la víctima s’havia ofegat, es va donar avís al Grup de la Policia Judicial de la Policia Nacional de Paterna, que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

 

Dificultats per a traure el cos de l’aigua

Membres del Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques van haver d’acudir al lloc dels fets per a traure el cos de l’aigua, una faena complicada per la dificultat d’accés i d’eixida. A demés, es tracta d’una bassa gran i profunda, pel que van haver de traure el cadàver amb cordes.

 

El cos ja ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València, a on se li practicarà l’autòpsia per a conéixer si l’home va morir ofegat o a causa dels colps. Es tracta d’un fet clau per a determinar la responsabilitat penal del detingut, que serà posat a disposició d’un jutge.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios