Troben el cadàver d’un home ofegat en una bassa en Paterna

 

ACTUALITZAT 11/04/2020 a les 13.05 hores. El cadàver d’un home, de mitjana edat i nacionalitat romanesa, ha aparegut este Dijous Sant, ofegat en estranyes circumstàncies, en una bassa de Paterna, en la comarca de l’Horta de València. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima estava furtant en una casa de camp pròxima a la bassa, en la partida de Despeñaperros, quan ha sigut descobert per l’amo de la propietat. Els fets s’han produït cap a les sis de la vesprada, quan l’amo de la casa ha començat a perseguir-lo amb un garrot en la mà.

 

L’agressor, que ha sigut detingut per la Policia Nacional, ha afirmat durant l’interrogatori que li pegà alguns colps amb un pal de fusta, però que no van ser la causa de la mort. En este sentit, en el seu relat assegura que el lladre començà a córrer i es va caure de forma accidental en la bassa, a on es va ofegar perquè no sabia nadar.

 

  

En este sentit, assegura que intentà traure’l de l’aigua abans de què arribaren les primeres patrulles de la Policia, ja que la seua dona, mentres ell perseguia al lladre, va avisar al 112 per a demanar ajuda. En conéixer que la víctima s’havia ofegat, es va donar avís al Grup de la Policia Judicial de la Policia Nacional de Paterna, que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

 

Dificultats per a traure el cos de l’aigua

Membres del Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques van haver d’acudir al lloc dels fets per a traure el cos de l’aigua, una faena complicada per la dificultat d’accés i d’eixida. A demés, es tracta d’una bassa gran i profunda, pel que van haver de traure el cadàver amb cordes.

 

El cos ja ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València, a on se li practicarà l’autòpsia per a conéixer si l’home va morir ofegat o a causa dels colps. Es tracta d’un fet clau per a determinar la responsabilitat penal del detingut, que serà posat a disposició d’un jutge.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega el 90% d’ocupació hotelera en una Setmana Santa millor del que es preveu

La Comunitat Valenciana ha aconseguit una ocupació hotelera mitjana del 88,2% en el període central de Setmana Santa, superant les previsions gràcies a les reserves d'última hora, el bon temps i una oferta turística plenament operativa.

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.

El Vila-real enllaça tres eixides sense guanyar per primera vegada en la temporada

El Vila-real suma tres jornades consecutives sense guanyar com a visitant per primera vegada en la temporada, malgrat seguir entre els millors equips de LaLiga a domicili.

Pérez Llorca impulsa un gran pacte de l’aigua a Espanya i reclama més suport de l’Estat

Juanfran Pérez Llorca defén un gran pacte de l'aigua a Espanya, vinculat al posttransvasament Xúquer-Vinalopó, i exigix major implicació del Govern central i ús eficient de les infraestructures.

Pérez Llorca reclama aclarir com més prompte millor el cas màscares i critica les decisions del PSOE

Juanfran Pérez Llorca demana que el cas màscares s'esclarisca com més prompte millor i denúncia que els valencians ja han patit les conseqüències de les decisions del PSOE.

Diangana torna a Elx pendent de l’abast de la seua lesió muscular

Grady Diangana ja està a Elx per a sotmetre's a proves mèdiques que aclarisquen l'abast de la seua lesió muscular, patida durant la concentració amb la seua selecció després de la classificació al Mundial 2026.

Pérez Llorca reclama un gran pacte de l’aigua a Espanya i més col·laboració de l’Estat

Juanfran Perez Llorca defén a Novelda un gran pacte de l'aigua a Espanya, reivindica transvasaments des de zones amb excedents i exigix mes implicacion del Govern central.

Les Falles convertiran Logronyo en capital valenciana durant tres dies de festa

Les Falles aterren a Logronyo els dies 10, 11 i 12 d'abril amb un programa que replica un cap de setmana faller, la participació de 3.500 valencians i un impacte econòmic previst de 1,5 milions d'euros.