El TSJCV anul·la la condemna contra l’exmarit de Mónica Oltra per abusos sexuals a una menor tutelada

 

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) ha anul·lat la condemna que l’Audiència de València va imposar a l’exmarit de la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra. Esta imposava cinc anys de presó per a l’acusat per abusos sexuals.

 

Ara, el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana considera que l’educador va ser considerat culpable sense tindre en compte dos informes que posen en dubte la credibilitat de la xica denunciant, una menor tutelada.

 

Estos dos informes, diu la sentència del TSJCV, han de poder ser examinats com a prova pel tribunal que jutge a l’acusat, juntament amb aquelles altres proves que pogueren sorgir al fil d’estes novetats. En este sentit, la condemna ha de ser anul·lada perquè es va produir sense respectar el dret a la defensa.

Últimes notícies

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.