Un hombre vive sin salir de casa porque tiene docenas de orgasmos al día

 

Podría parecer un sueño pero, para el protagonista de la historia, es una pesadilla. Dale vive día a día encerrado en su casa. Todo comenzó en 2012 con una hernia discal cuando, de camino al hospital, el hombre de 37 años tuvo cinco orgasmos y desde entonces, todo sigue igual. Esté despierto o durmiendo, tiene constantes orgasmos. Todo esto se debe a una enfermedad física tan poco común que los médicos ni la conocen y, por tanto, no la diagnostican. Se denomina síndrome de excitación sexual persistente y el que la sufre puede tener hasta un centenar de orgasmos diarios.

 

Todos los que padecen este síndrome también tienen fuertes dolores e incluso los ruidos pueden provocarle orgasmos. A veces, Dale tiene erecciones de casi cuatro horas y por eso ha tenido que dejar de trabajar y quedarse en casa, por miedo a tener ningún incidente en público. De hecho, la relación con sus hijos también ha cambiado porque todavía son demasiado pequeños para que el padre les explique qué es lo que le ocurre.

Últimes notícies

Jorge Bartual s’incorpora com a preparador de porters a l’Atlètic Saguntí

El exguardameta del València Jorge Bartual es convertix en el nou preparador de porters de l'Atlètic Saguntí, que lluita per l'ascens a Segona RFEF des de la tercera plaça del grup VI de Tercera RFEF.

Les ratxes de vent superen els 160 km/h a l’interior de Castelló

Les ratxes de vent han superat els 160 km/h a Xert i Vilar de Canes i han deixat registres molt elevats en altres municipis de l'interior de Castelló, encara que sense incidents rellevants.

Zara, BBVA i Santander lideren el rànquing de marques espanyoles més valuoses en 2026

Zara manté per desé any consecutiu el lideratge com a marca espanyola més valuosa en 2026, seguida per BBVA i Santander, segons l'informe Kantar BrandZ. L'estudi reflectix a més una forta revaloració del conjunt de grans marques espanyoles enfront d'altres mercats europeus.

València i Alacant concentren ja l’11% de les residències per arrelament a Espanya

València reunix el 6% i Alacant el 5% de les autoritzacions de residència per arrelament en vigor a Espanya, en un context de rècord històric de persones regularitzades i alta inserció laboral.

Detinguts sis hòmens per una sèrie de robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos

La Guàrdia Civil ha detingut a sis hòmens per tres robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos, on a més s'hauria detectat activitat de tràfic de drogues i una possible organització criminal.

La vivenda encarix un 16,7% en la Comunitat Valenciana mentres cauen compravendes i hipoteques

El mercat de la vivenda arranca l'any amb preus a l'alça del 9% a Espanya i del 16,7% en la Comunitat Valenciana, mentres es frenen les compravendes i la concessió d'hipoteques després de quasi dos anys d'increments continus.

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.