10.3 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Un hombre vive sin salir de casa porque tiene docenas de orgasmos al día

 

Podría parecer un sueño pero, para el protagonista de la historia, es una pesadilla. Dale vive día a día encerrado en su casa. Todo comenzó en 2012 con una hernia discal cuando, de camino al hospital, el hombre de 37 años tuvo cinco orgasmos y desde entonces, todo sigue igual. Esté despierto o durmiendo, tiene constantes orgasmos. Todo esto se debe a una enfermedad física tan poco común que los médicos ni la conocen y, por tanto, no la diagnostican. Se denomina síndrome de excitación sexual persistente y el que la sufre puede tener hasta un centenar de orgasmos diarios.

 

Todos los que padecen este síndrome también tienen fuertes dolores e incluso los ruidos pueden provocarle orgasmos. A veces, Dale tiene erecciones de casi cuatro horas y por eso ha tenido que dejar de trabajar y quedarse en casa, por miedo a tener ningún incidente en público. De hecho, la relación con sus hijos también ha cambiado porque todavía son demasiado pequeños para que el padre les explique qué es lo que le ocurre.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.