Un hombre vive sin salir de casa porque tiene docenas de orgasmos al día

 

Podría parecer un sueño pero, para el protagonista de la historia, es una pesadilla. Dale vive día a día encerrado en su casa. Todo comenzó en 2012 con una hernia discal cuando, de camino al hospital, el hombre de 37 años tuvo cinco orgasmos y desde entonces, todo sigue igual. Esté despierto o durmiendo, tiene constantes orgasmos. Todo esto se debe a una enfermedad física tan poco común que los médicos ni la conocen y, por tanto, no la diagnostican. Se denomina síndrome de excitación sexual persistente y el que la sufre puede tener hasta un centenar de orgasmos diarios.

 

Todos los que padecen este síndrome también tienen fuertes dolores e incluso los ruidos pueden provocarle orgasmos. A veces, Dale tiene erecciones de casi cuatro horas y por eso ha tenido que dejar de trabajar y quedarse en casa, por miedo a tener ningún incidente en público. De hecho, la relación con sus hijos también ha cambiado porque todavía son demasiado pequeños para que el padre les explique qué es lo que le ocurre.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.