Un hombre vive sin salir de casa porque tiene docenas de orgasmos al día

 

Podría parecer un sueño pero, para el protagonista de la historia, es una pesadilla. Dale vive día a día encerrado en su casa. Todo comenzó en 2012 con una hernia discal cuando, de camino al hospital, el hombre de 37 años tuvo cinco orgasmos y desde entonces, todo sigue igual. Esté despierto o durmiendo, tiene constantes orgasmos. Todo esto se debe a una enfermedad física tan poco común que los médicos ni la conocen y, por tanto, no la diagnostican. Se denomina síndrome de excitación sexual persistente y el que la sufre puede tener hasta un centenar de orgasmos diarios.

 

Todos los que padecen este síndrome también tienen fuertes dolores e incluso los ruidos pueden provocarle orgasmos. A veces, Dale tiene erecciones de casi cuatro horas y por eso ha tenido que dejar de trabajar y quedarse en casa, por miedo a tener ningún incidente en público. De hecho, la relación con sus hijos también ha cambiado porque todavía son demasiado pequeños para que el padre les explique qué es lo que le ocurre.

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.