21.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Un hombre vive sin salir de casa porque tiene docenas de orgasmos al día

 

Podría parecer un sueño pero, para el protagonista de la historia, es una pesadilla. Dale vive día a día encerrado en su casa. Todo comenzó en 2012 con una hernia discal cuando, de camino al hospital, el hombre de 37 años tuvo cinco orgasmos y desde entonces, todo sigue igual. Esté despierto o durmiendo, tiene constantes orgasmos. Todo esto se debe a una enfermedad física tan poco común que los médicos ni la conocen y, por tanto, no la diagnostican. Se denomina síndrome de excitación sexual persistente y el que la sufre puede tener hasta un centenar de orgasmos diarios.

 

Todos los que padecen este síndrome también tienen fuertes dolores e incluso los ruidos pueden provocarle orgasmos. A veces, Dale tiene erecciones de casi cuatro horas y por eso ha tenido que dejar de trabajar y quedarse en casa, por miedo a tener ningún incidente en público. De hecho, la relación con sus hijos también ha cambiado porque todavía son demasiado pequeños para que el padre les explique qué es lo que le ocurre.

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.