12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

València activa el nivell 1 per contaminació atmosfèrica

La Delegació de Qualitat Ambiental de l'Ajuntament de València ha activat l'episodi 1 del protocol de mesures a adoptar durant etapes d'alta contaminació. I és que, la cremà d'arròs s'estàn duent a terme i les condicions atmosfèriques d'altes pressions estan comportant que respirar aire de la ciutat siga perjudicial per a la salut dels ciutadans. Amb la qual cosa, una de les principals mesures que des de l'Ajuntament recomenen prendre és no fer esport a l'aire lliure especialment aquelles persones amb una major sensibilitat o amb malalties pulmonars. 

 

Fins ara, el dia que majors nivells s'han registrat ha sigut el passat divendres 17 de novembre especialment per la cremada de materials vegetals. Estes mesures deixaran de tindre efecte en el moment en què es tornen a establir les condicions òptimes de qualitat. 

Últimes notícies

Matías Moreno: ‘El Madrid serà molt difícil però no anirem amb el cap cot’

El central del Llevant va explicar que, malgrat la dificultat de visitar el Bernabéu, l'equip viatjarà per a competir i buscar els tres punts. Va destacar l'impuls amb Luis Castro i el seu bon moment personal.

Corberán demana al València mentalitat de classificació davant el Burgos

Corberán va subratllar que el València ha de viatjar a Burgos amb la mentalitat d'estar en la següent ronda. Va mostrar respecte pel rival i malestar per l'horari.

El sorteig de la Copa del Rei de bàsquet serà el dia 26 a València

El sorteig d'aparellaments de la Copa del Rei de bàsquet se celebrarà el 26 de gener a les 12.00 en el Teatre Martin i Soler de València. El torneig es disputarà del 19 al 22 de febrer en el Roig Arena, amb cinc equips ja classificats i tres places encara en joc.

Basset es desvincula de la mobilització i la retirada dels bombers en els llits el 29-O

Basset ha declarat que no va ordenar ni la mobilització ni la retirada dels bombers que vigilaven els llits el 29 d'octubre. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no va ser decidit pel Cecopi.

Compromís ha demanat canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar reconeixements públics

Compromís ha demanat canviar el nom de l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar honors al cantant després de la investigació oberta per la fiscalia. PP i PSPV-PSOE han demanat prudència i apel·len a la presumpció d'innocència mentres avança el cas.

Les infeccions per grip han caigut quasi a la mitat en la Comunitat Valenciana en una setmana

La incidència de grip ha baixat a 121 per 100.000, un 48,2% menys que la setmana prèvia. El VRS ha pujat, la COVID-19 seguix sense casos i els ingressos greus han disminuït.

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer amb més seguretat i inspeccions

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer després de la participació ciutadana, amb inspeccions periòdiques, més seguretat, benestar animal i protocols davant el clima.

Detenen a un policia nacional per agressió sexual a una agent en pràctiques a València

Un policia nacional ha sigut detingut a València per presumptes tocaments a una agent en pràctiques durant un menjar de treball al desembre. Va ser arrestat el 9 de gener i passe a disposició judicial eixe mateix dia.