Més de 500 valencians afectats per la presumpta estafa de les plantacions de cànnabis fictícies de JuicyFields

Segons ha confirmat a Actualitat Valenciana el bufet de Martínez-Blanco Abogados que acaba d’iniciar una denúncia col·lectiva nacional contra la presumpta estafa piramidal de JuicyFields en defensa dels afectats espanyols, “535 persones de la Comunitat Valenciana” ja han contactat amb ells per a sumar-se a la demanda grupal.

Es van sumant cada minut més”, asseguren des d’aquest bufet en el qual calculen que en els pròxims dies més de 5.000 afectats espanyols podrien unir-se a la Plataforma Nacional d’Afectats per a iniciar accions amb l’objectiu recuperar els seus diners.

El bufet d’advocats Martínez-Blanco Abogados, especialista en dret bancari i financer, i expert en cryptos, ha iniciat una acció col·lectiva nacional en defensa de tots els afectats espanyols per la presumpta estafa piramidal de JuicyFields, on més de 5.000 persones s’han vist afectades amb pèrdues de mitjana de 6.500 € euros.

La denúncia col·lectiva es presentarà davant l’Audiència Nacional per tractar-se d’una
presumpta defraudació que afecta una generalitat de persones en tota Espanya.

Això permetrà que els afectats puguen anar sumant-se a la denúncia per a perseguir els autors d’aquest presumpte esquema ponzi amb l’objectiu d’aconseguir la devolució de les seues inversions.

La scam que ha atrapat a milers d’inversors menors, oferia altes rendibilitats oferint als afectats la possibilitat “comprarplantes de cànnabis, les quals JuicyFields procedia a collir per a destinar-ho a la distribució medicinal comprometent-se a retornar els diners invertits més un benefici extra d’entre el 29% i el 66% addicional.

Aquest sistema ha estat funcionant durant els últims anys, però pel que sembla s’està destapant que les plantacions podrien haver sigut fictícies. La decadència en l’entrada d’inversors en la base i la caiguda abrupta del mercat crypto viscut en els últims mesos, hauria produït un crash en el sistema de la companyia.

Sense rastre de la pàgina web JuicyFields

L’alarma va sorgir el passat dia 13 de Juliol quan la pàgina web de JuicyFields va deixar de funcionar i les oficines van deixar de tindre personal, deixant als inversors sense poder accedir per a sol·licitar la retirada de les seues inversions.

Segons les dades oferides pels nostres experts en cryptos, s’està realitzant un rastreig de les carteres recaptadores de JuicyFields a través d’etherscan.io on s’observa que els diners s’està movent actualment, repartint-se al seu torn en diferents wallets que tenim identificades.

S’estima que els diners presumptament defraudats segons les dades que ofereixen aquestes carteres superen els 9.000 milions d’euros, estant afectats a Espanya 4.500 persones. Aproximadament el 30% dels afectats per JuicyFields a nivell mundial són espanyols.

Un 30% dels ‘inversors’ són espanyols

Els afectats poden posar-se en contacte amb la Plataforma Nacional d’Afectats JuicyFields a través de la pàgina web afectadosjuicyfields.es o directament amb Martínez-Blanco Abogados on els lletrats analitzaren si el cas concret és viable per a unir-se a les accions judicials de la plataforma.

La nota que han fet arribar aquests advocats als mitjans de comunicació també recomanen a tots els afectats que reunisquen tota la documentació probatòria de la qual disposen: e-mails, transferències, registres, justificants, captures de pantalla, etc.

Demanem als afectats la major calma i serenitat en aquests moments. Us volem traslladar des de tot l’equip de Martínez-Blanco Abogados tot el nostre suport i el compromís a treballar fins que els responsables paguen per les conseqüències dels seus actes i retornen els diners”, notifiquen en el comunicat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.