Més de 500 valencians afectats per la presumpta estafa de les plantacions de cànnabis fictícies de JuicyFields

Segons ha confirmat a Actualitat Valenciana el bufet de Martínez-Blanco Abogados que acaba d’iniciar una denúncia col·lectiva nacional contra la presumpta estafa piramidal de JuicyFields en defensa dels afectats espanyols, “535 persones de la Comunitat Valenciana” ja han contactat amb ells per a sumar-se a la demanda grupal.

Es van sumant cada minut més”, asseguren des d’aquest bufet en el qual calculen que en els pròxims dies més de 5.000 afectats espanyols podrien unir-se a la Plataforma Nacional d’Afectats per a iniciar accions amb l’objectiu recuperar els seus diners.

El bufet d’advocats Martínez-Blanco Abogados, especialista en dret bancari i financer, i expert en cryptos, ha iniciat una acció col·lectiva nacional en defensa de tots els afectats espanyols per la presumpta estafa piramidal de JuicyFields, on més de 5.000 persones s’han vist afectades amb pèrdues de mitjana de 6.500 € euros.

La denúncia col·lectiva es presentarà davant l’Audiència Nacional per tractar-se d’una
presumpta defraudació que afecta una generalitat de persones en tota Espanya.

Això permetrà que els afectats puguen anar sumant-se a la denúncia per a perseguir els autors d’aquest presumpte esquema ponzi amb l’objectiu d’aconseguir la devolució de les seues inversions.

La scam que ha atrapat a milers d’inversors menors, oferia altes rendibilitats oferint als afectats la possibilitat “comprarplantes de cànnabis, les quals JuicyFields procedia a collir per a destinar-ho a la distribució medicinal comprometent-se a retornar els diners invertits més un benefici extra d’entre el 29% i el 66% addicional.

Aquest sistema ha estat funcionant durant els últims anys, però pel que sembla s’està destapant que les plantacions podrien haver sigut fictícies. La decadència en l’entrada d’inversors en la base i la caiguda abrupta del mercat crypto viscut en els últims mesos, hauria produït un crash en el sistema de la companyia.

Sense rastre de la pàgina web JuicyFields

L’alarma va sorgir el passat dia 13 de Juliol quan la pàgina web de JuicyFields va deixar de funcionar i les oficines van deixar de tindre personal, deixant als inversors sense poder accedir per a sol·licitar la retirada de les seues inversions.

Segons les dades oferides pels nostres experts en cryptos, s’està realitzant un rastreig de les carteres recaptadores de JuicyFields a través d’etherscan.io on s’observa que els diners s’està movent actualment, repartint-se al seu torn en diferents wallets que tenim identificades.

S’estima que els diners presumptament defraudats segons les dades que ofereixen aquestes carteres superen els 9.000 milions d’euros, estant afectats a Espanya 4.500 persones. Aproximadament el 30% dels afectats per JuicyFields a nivell mundial són espanyols.

Un 30% dels ‘inversors’ són espanyols

Els afectats poden posar-se en contacte amb la Plataforma Nacional d’Afectats JuicyFields a través de la pàgina web afectadosjuicyfields.es o directament amb Martínez-Blanco Abogados on els lletrats analitzaren si el cas concret és viable per a unir-se a les accions judicials de la plataforma.

La nota que han fet arribar aquests advocats als mitjans de comunicació també recomanen a tots els afectats que reunisquen tota la documentació probatòria de la qual disposen: e-mails, transferències, registres, justificants, captures de pantalla, etc.

Demanem als afectats la major calma i serenitat en aquests moments. Us volem traslladar des de tot l’equip de Martínez-Blanco Abogados tot el nostre suport i el compromís a treballar fins que els responsables paguen per les conseqüències dels seus actes i retornen els diners”, notifiquen en el comunicat.

Últimes notícies

Valderrama defensa que en una emergència cal estar des del primer minut

El conseller d'Emergències i Interior, Juan Carlos Valderrama, ha defensat en Les Corts que en una emergència cal actuar des del primer moment i ha acusat l'oposició de fer artilleria política amb cada decisió sobre incendis forestals.

El Consell garanteix la programació cultural del Teatre Principal malgrat el tancament

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que tota la programació prevista al Teatre Principal de València es mantindrà a la ciutat, tot i el tancament temporal per deficiències en l’edifici.

Pérez Llorca assegura que no li inquieta arribar al debat ja com a candidat

Juanfran Pérez Llorca ha afirmat que afronta amb absoluta tranquil·litat el Debat de Política General encara que arribe ja confirmat com a candidat del PPCV a revalidar la presidència de la Generalitat. El president ha restat importància a la seua reunió amb la direcció nacional del PP i ha assegurat que no li preocupa la tardança en oficialitzar la seua candidatura.

Oliu admet que el Sabadell està “més agitat” després de l’opa fallida del BBVA

El president de Banco Sabadell, Josep Oliu, admet que l’entitat està “més agitada” després de l’opa fallida del BBVA i defensa un projecte propi en solitari. El CEO, Marc Armengol, ressalta la millora de la rendibilitat i considera que el banc té el “tamany ideal”.

Nous estudis per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo de Chiva

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha iniciat estudis geotècnics per a definir la solució al tram final del barranc del Poyo a Chiva, amb un pressupost previst de cinc milions d’euros. Paral·lelament, prepara altres actuacions i zones de laminació per a reduir el risc d’inundacions al municipi.

Compromís denuncia el canvi de versió de Sánchez sobre el control de la frontera amb el Marroc

Compromís ha acusat Pedro Sánchez de canviar la seua versió sobre el fall en el control de la frontera marroquina del 30 de juliol, mentre que el PSOE nega cap novetat en les paraules del president i el PP aprofita per carregar contra el Govern.

Nou curs amb més pressió perquè els col·legis tinguen dietista-nutricionista al menjador

Un informe del CODiNuCoVa mostra que 9 de cada 10 famílies veuen positiva la presència d’un dietista-nutricionista als centres educatius i reclamen menjadors més saludables, sostenibles i amb productes de proximitat.

Ferit un jove de 21 anys en quedar el seu cotxe atrapat davall d’un camió a Elx

Un jove de 21 anys ha resultat ferit amb policontusions després que el seu cotxe haja quedat atrapat davall d’un camió a la N-340, al terme municipal d’Elx. Els bombers han hagut d’excarcerar-lo i ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elx.