Més de 500 valencians afectats per la presumpta estafa de les plantacions de cànnabis fictícies de JuicyFields

Segons ha confirmat a Actualitat Valenciana el bufet de Martínez-Blanco Abogados que acaba d’iniciar una denúncia col·lectiva nacional contra la presumpta estafa piramidal de JuicyFields en defensa dels afectats espanyols, “535 persones de la Comunitat Valenciana” ja han contactat amb ells per a sumar-se a la demanda grupal.

Es van sumant cada minut més”, asseguren des d’aquest bufet en el qual calculen que en els pròxims dies més de 5.000 afectats espanyols podrien unir-se a la Plataforma Nacional d’Afectats per a iniciar accions amb l’objectiu recuperar els seus diners.

El bufet d’advocats Martínez-Blanco Abogados, especialista en dret bancari i financer, i expert en cryptos, ha iniciat una acció col·lectiva nacional en defensa de tots els afectats espanyols per la presumpta estafa piramidal de JuicyFields, on més de 5.000 persones s’han vist afectades amb pèrdues de mitjana de 6.500 € euros.

La denúncia col·lectiva es presentarà davant l’Audiència Nacional per tractar-se d’una
presumpta defraudació que afecta una generalitat de persones en tota Espanya.

Això permetrà que els afectats puguen anar sumant-se a la denúncia per a perseguir els autors d’aquest presumpte esquema ponzi amb l’objectiu d’aconseguir la devolució de les seues inversions.

La scam que ha atrapat a milers d’inversors menors, oferia altes rendibilitats oferint als afectats la possibilitat “comprarplantes de cànnabis, les quals JuicyFields procedia a collir per a destinar-ho a la distribució medicinal comprometent-se a retornar els diners invertits més un benefici extra d’entre el 29% i el 66% addicional.

Aquest sistema ha estat funcionant durant els últims anys, però pel que sembla s’està destapant que les plantacions podrien haver sigut fictícies. La decadència en l’entrada d’inversors en la base i la caiguda abrupta del mercat crypto viscut en els últims mesos, hauria produït un crash en el sistema de la companyia.

Sense rastre de la pàgina web JuicyFields

L’alarma va sorgir el passat dia 13 de Juliol quan la pàgina web de JuicyFields va deixar de funcionar i les oficines van deixar de tindre personal, deixant als inversors sense poder accedir per a sol·licitar la retirada de les seues inversions.

Segons les dades oferides pels nostres experts en cryptos, s’està realitzant un rastreig de les carteres recaptadores de JuicyFields a través d’etherscan.io on s’observa que els diners s’està movent actualment, repartint-se al seu torn en diferents wallets que tenim identificades.

S’estima que els diners presumptament defraudats segons les dades que ofereixen aquestes carteres superen els 9.000 milions d’euros, estant afectats a Espanya 4.500 persones. Aproximadament el 30% dels afectats per JuicyFields a nivell mundial són espanyols.

Un 30% dels ‘inversors’ són espanyols

Els afectats poden posar-se en contacte amb la Plataforma Nacional d’Afectats JuicyFields a través de la pàgina web afectadosjuicyfields.es o directament amb Martínez-Blanco Abogados on els lletrats analitzaren si el cas concret és viable per a unir-se a les accions judicials de la plataforma.

La nota que han fet arribar aquests advocats als mitjans de comunicació també recomanen a tots els afectats que reunisquen tota la documentació probatòria de la qual disposen: e-mails, transferències, registres, justificants, captures de pantalla, etc.

Demanem als afectats la major calma i serenitat en aquests moments. Us volem traslladar des de tot l’equip de Martínez-Blanco Abogados tot el nostre suport i el compromís a treballar fins que els responsables paguen per les conseqüències dels seus actes i retornen els diners”, notifiquen en el comunicat.

Últimes notícies

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.