Més de 500 valencians afectats per la presumpta estafa de les plantacions de cànnabis fictícies de JuicyFields

Segons ha confirmat a Actualitat Valenciana el bufet de Martínez-Blanco Abogados que acaba d’iniciar una denúncia col·lectiva nacional contra la presumpta estafa piramidal de JuicyFields en defensa dels afectats espanyols, “535 persones de la Comunitat Valenciana” ja han contactat amb ells per a sumar-se a la demanda grupal.

Es van sumant cada minut més”, asseguren des d’aquest bufet en el qual calculen que en els pròxims dies més de 5.000 afectats espanyols podrien unir-se a la Plataforma Nacional d’Afectats per a iniciar accions amb l’objectiu recuperar els seus diners.

El bufet d’advocats Martínez-Blanco Abogados, especialista en dret bancari i financer, i expert en cryptos, ha iniciat una acció col·lectiva nacional en defensa de tots els afectats espanyols per la presumpta estafa piramidal de JuicyFields, on més de 5.000 persones s’han vist afectades amb pèrdues de mitjana de 6.500 € euros.

La denúncia col·lectiva es presentarà davant l’Audiència Nacional per tractar-se d’una
presumpta defraudació que afecta una generalitat de persones en tota Espanya.

Això permetrà que els afectats puguen anar sumant-se a la denúncia per a perseguir els autors d’aquest presumpte esquema ponzi amb l’objectiu d’aconseguir la devolució de les seues inversions.

La scam que ha atrapat a milers d’inversors menors, oferia altes rendibilitats oferint als afectats la possibilitat “comprarplantes de cànnabis, les quals JuicyFields procedia a collir per a destinar-ho a la distribució medicinal comprometent-se a retornar els diners invertits més un benefici extra d’entre el 29% i el 66% addicional.

Aquest sistema ha estat funcionant durant els últims anys, però pel que sembla s’està destapant que les plantacions podrien haver sigut fictícies. La decadència en l’entrada d’inversors en la base i la caiguda abrupta del mercat crypto viscut en els últims mesos, hauria produït un crash en el sistema de la companyia.

Sense rastre de la pàgina web JuicyFields

L’alarma va sorgir el passat dia 13 de Juliol quan la pàgina web de JuicyFields va deixar de funcionar i les oficines van deixar de tindre personal, deixant als inversors sense poder accedir per a sol·licitar la retirada de les seues inversions.

Segons les dades oferides pels nostres experts en cryptos, s’està realitzant un rastreig de les carteres recaptadores de JuicyFields a través d’etherscan.io on s’observa que els diners s’està movent actualment, repartint-se al seu torn en diferents wallets que tenim identificades.

S’estima que els diners presumptament defraudats segons les dades que ofereixen aquestes carteres superen els 9.000 milions d’euros, estant afectats a Espanya 4.500 persones. Aproximadament el 30% dels afectats per JuicyFields a nivell mundial són espanyols.

Un 30% dels ‘inversors’ són espanyols

Els afectats poden posar-se en contacte amb la Plataforma Nacional d’Afectats JuicyFields a través de la pàgina web afectadosjuicyfields.es o directament amb Martínez-Blanco Abogados on els lletrats analitzaren si el cas concret és viable per a unir-se a les accions judicials de la plataforma.

La nota que han fet arribar aquests advocats als mitjans de comunicació també recomanen a tots els afectats que reunisquen tota la documentació probatòria de la qual disposen: e-mails, transferències, registres, justificants, captures de pantalla, etc.

Demanem als afectats la major calma i serenitat en aquests moments. Us volem traslladar des de tot l’equip de Martínez-Blanco Abogados tot el nostre suport i el compromís a treballar fins que els responsables paguen per les conseqüències dels seus actes i retornen els diners”, notifiquen en el comunicat.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.