Més de 500 valencians afectats per la presumpta estafa de les plantacions de cànnabis fictícies de JuicyFields

Segons ha confirmat a Actualitat Valenciana el bufet de Martínez-Blanco Abogados que acaba d’iniciar una denúncia col·lectiva nacional contra la presumpta estafa piramidal de JuicyFields en defensa dels afectats espanyols, “535 persones de la Comunitat Valenciana” ja han contactat amb ells per a sumar-se a la demanda grupal.

Es van sumant cada minut més”, asseguren des d’aquest bufet en el qual calculen que en els pròxims dies més de 5.000 afectats espanyols podrien unir-se a la Plataforma Nacional d’Afectats per a iniciar accions amb l’objectiu recuperar els seus diners.

El bufet d’advocats Martínez-Blanco Abogados, especialista en dret bancari i financer, i expert en cryptos, ha iniciat una acció col·lectiva nacional en defensa de tots els afectats espanyols per la presumpta estafa piramidal de JuicyFields, on més de 5.000 persones s’han vist afectades amb pèrdues de mitjana de 6.500 € euros.

La denúncia col·lectiva es presentarà davant l’Audiència Nacional per tractar-se d’una
presumpta defraudació que afecta una generalitat de persones en tota Espanya.

Això permetrà que els afectats puguen anar sumant-se a la denúncia per a perseguir els autors d’aquest presumpte esquema ponzi amb l’objectiu d’aconseguir la devolució de les seues inversions.

La scam que ha atrapat a milers d’inversors menors, oferia altes rendibilitats oferint als afectats la possibilitat “comprarplantes de cànnabis, les quals JuicyFields procedia a collir per a destinar-ho a la distribució medicinal comprometent-se a retornar els diners invertits més un benefici extra d’entre el 29% i el 66% addicional.

Aquest sistema ha estat funcionant durant els últims anys, però pel que sembla s’està destapant que les plantacions podrien haver sigut fictícies. La decadència en l’entrada d’inversors en la base i la caiguda abrupta del mercat crypto viscut en els últims mesos, hauria produït un crash en el sistema de la companyia.

Sense rastre de la pàgina web JuicyFields

L’alarma va sorgir el passat dia 13 de Juliol quan la pàgina web de JuicyFields va deixar de funcionar i les oficines van deixar de tindre personal, deixant als inversors sense poder accedir per a sol·licitar la retirada de les seues inversions.

Segons les dades oferides pels nostres experts en cryptos, s’està realitzant un rastreig de les carteres recaptadores de JuicyFields a través d’etherscan.io on s’observa que els diners s’està movent actualment, repartint-se al seu torn en diferents wallets que tenim identificades.

S’estima que els diners presumptament defraudats segons les dades que ofereixen aquestes carteres superen els 9.000 milions d’euros, estant afectats a Espanya 4.500 persones. Aproximadament el 30% dels afectats per JuicyFields a nivell mundial són espanyols.

Un 30% dels ‘inversors’ són espanyols

Els afectats poden posar-se en contacte amb la Plataforma Nacional d’Afectats JuicyFields a través de la pàgina web afectadosjuicyfields.es o directament amb Martínez-Blanco Abogados on els lletrats analitzaren si el cas concret és viable per a unir-se a les accions judicials de la plataforma.

La nota que han fet arribar aquests advocats als mitjans de comunicació també recomanen a tots els afectats que reunisquen tota la documentació probatòria de la qual disposen: e-mails, transferències, registres, justificants, captures de pantalla, etc.

Demanem als afectats la major calma i serenitat en aquests moments. Us volem traslladar des de tot l’equip de Martínez-Blanco Abogados tot el nostre suport i el compromís a treballar fins que els responsables paguen per les conseqüències dels seus actes i retornen els diners”, notifiquen en el comunicat.

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.