Valentino Rossi es nega a donar la mà a Marc Márquez

 

El conflicte entre Marc Márquez i Valentino Rossi sembla enquestat en un camí de no retorn. L’italià, que veu com Márquez avança a passos de gegant a ‘Moto GP’ i fa perillar el seu espectacular llegat com a pilot, continua en peu de guerra contra l’espanyol i ahir ho va tornar a evidenciar amb un gest d’allò més polèmic i controvertit.

 

A la sala de premsa del circuit italià de Missano —on Rossi és el pilot més aclamat i compta amb la confiança necessària— Marc Márquez li ha ofert la mà per fer les paus al pilot italià però aquest ha fet cas omís a la seua petició. «Si ell no té cap problema per mi és fàcil, podem fer les paus ara mateix», ha comentat Márquez mentre, en girar-se, Rossi feia que no amb el cap per negar-li la salutació.

 

 

Molta tensió entre Márquez i Rossi

Visiblement afectat després del taxatiu ‘no’ de Valentino Rossi —recordem que l’italià és un dels ídols d’infància d’un Marc Márquez que en el seu moment va reconèixer que estava fent la col·lecció de les seues motos—, el pilot espanyol ha comentat: «Les coses són així. Què puc dir-hi?. És la segona vegada que m’ho fa, però jo seguiré corrent igual i ja està».

 

Rossi insistix: «No hi ha cap problema»

El pilot italià, finalment, també ha optat per seguir els passos de Marc Márquez assegurant: «No hi ha cap problema entre els dos». Finalment, doncs, ja estat el mateix pilot qui ha intentat donar un colp de porta a la polèmica en assegurar que la situació és entre ells dos i ningú més hi ha de tindre res a dir.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.