9.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Valentino Rossi es nega a donar la mà a Marc Márquez

 

El conflicte entre Marc Márquez i Valentino Rossi sembla enquestat en un camí de no retorn. L’italià, que veu com Márquez avança a passos de gegant a ‘Moto GP’ i fa perillar el seu espectacular llegat com a pilot, continua en peu de guerra contra l’espanyol i ahir ho va tornar a evidenciar amb un gest d’allò més polèmic i controvertit.

 

A la sala de premsa del circuit italià de Missano —on Rossi és el pilot més aclamat i compta amb la confiança necessària— Marc Márquez li ha ofert la mà per fer les paus al pilot italià però aquest ha fet cas omís a la seua petició. «Si ell no té cap problema per mi és fàcil, podem fer les paus ara mateix», ha comentat Márquez mentre, en girar-se, Rossi feia que no amb el cap per negar-li la salutació.

 

 

Molta tensió entre Márquez i Rossi

Visiblement afectat després del taxatiu ‘no’ de Valentino Rossi —recordem que l’italià és un dels ídols d’infància d’un Marc Márquez que en el seu moment va reconèixer que estava fent la col·lecció de les seues motos—, el pilot espanyol ha comentat: «Les coses són així. Què puc dir-hi?. És la segona vegada que m’ho fa, però jo seguiré corrent igual i ja està».

 

Rossi insistix: «No hi ha cap problema»

El pilot italià, finalment, també ha optat per seguir els passos de Marc Márquez assegurant: «No hi ha cap problema entre els dos». Finalment, doncs, ja estat el mateix pilot qui ha intentat donar un colp de porta a la polèmica en assegurar que la situació és entre ells dos i ningú més hi ha de tindre res a dir.

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.