El vehicle que van utilitzar els assaltants de la tenda d’Apple de València va ser furtat a Requena

El cotxe, amb el que ahir dilluns els quatre encaputxats assaltants de la tenda Apple del carrer Colom de València, va ser furtat a Requena segons informa ‘Levante-EMV’. El vehicle és un Renault Megane de color roig que encara no ha sigut trobat i que utilitzaren en la seua fugida, l’última vegada van ser vists a l’A-3 a l’altura d’Utiel, com va informar este mateix periòdic.

Tot pareix ser que els lladres varen furtar el cotxe de camí cap a València abans de fer-se amb els vora 50 telèfons iPhone valorats tots ells amb 25.000 euros, però estos estaven inutilitzats de fàbrica perquè eren mòbils d’exposició. Com també es crea una possible relació d’este robatori amb el succeït poc després a un bingo de l’avinguda del Cid de València, on els assaltants amb ganivet i pistola es varen fer amb una caixa d’uns 3.000 euros. Tots els assaltants encara no han sigut identificats per la Policia Nacional que continua la investigació.

Últimes notícies

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.