Anuncios

El vehicle que van utilitzar els assaltants de la tenda d’Apple de València va ser furtat a Requena

El cotxe, amb el que ahir dilluns els quatre encaputxats assaltants de la tenda Apple del carrer Colom de València, va ser furtat a Requena segons informa ‘Levante-EMV’. El vehicle és un Renault Megane de color roig que encara no ha sigut trobat i que utilitzaren en la seua fugida, l’última vegada van ser vists a l’A-3 a l’altura d’Utiel, com va informar este mateix periòdic.

Tot pareix ser que els lladres varen furtar el cotxe de camí cap a València abans de fer-se amb els vora 50 telèfons iPhone valorats tots ells amb 25.000 euros, però estos estaven inutilitzats de fàbrica perquè eren mòbils d’exposició. Com també es crea una possible relació d’este robatori amb el succeït poc després a un bingo de l’avinguda del Cid de València, on els assaltants amb ganivet i pistola es varen fer amb una caixa d’uns 3.000 euros. Tots els assaltants encara no han sigut identificats per la Policia Nacional que continua la investigació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.