13.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

El vehicle que van utilitzar els assaltants de la tenda d’Apple de València va ser furtat a Requena

El cotxe, amb el que ahir dilluns els quatre encaputxats assaltants de la tenda Apple del carrer Colom de València, va ser furtat a Requena segons informa ‘Levante-EMV’. El vehicle és un Renault Megane de color roig que encara no ha sigut trobat i que utilitzaren en la seua fugida, l’última vegada van ser vists a l’A-3 a l’altura d’Utiel, com va informar este mateix periòdic.

Tot pareix ser que els lladres varen furtar el cotxe de camí cap a València abans de fer-se amb els vora 50 telèfons iPhone valorats tots ells amb 25.000 euros, però estos estaven inutilitzats de fàbrica perquè eren mòbils d’exposició. Com també es crea una possible relació d’este robatori amb el succeït poc després a un bingo de l’avinguda del Cid de València, on els assaltants amb ganivet i pistola es varen fer amb una caixa d’uns 3.000 euros. Tots els assaltants encara no han sigut identificats per la Policia Nacional que continua la investigació.

Últimes notícies

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.