Mor esclafat per una furgoneta a Benaguasil

Aquest matí, han trobat en Benaguasil el cos sense vida d’un home de 54 anys d’edat i veí de la localitat, que pel que sembla ha mort en ser esclafat per la seua furgoneta en un camp del terme de Llíria. Fins al lloc dels fets han acudit amb urgència un equip de bombers i dues patrulles de la Policia Local després que un testimoniatge cridarà al servei d’emergències 112 per a avisar de l’accident.

 

L’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria s’ha fet càrrec de les investigacions per a determinar les causes de l’accident. La víctima és germà de l’alcalde de Benaguasil. Els bombers s’han encarregat d’alçar el vehicle per a rescatar el cadàver

 

Les primeres investigacions apunten que l’home ha sigut esclafat quan intentava evitar que la seua furgoneta caiguera per un terraplè. Els agents de la Guàrdia Civil han inspeccionat l’interior del cotxe i el fre de mà. L’accident s’ha registrat al voltant de les 10 del matí.

 

Últimes notícies

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.