Mor esclafat per una furgoneta a Benaguasil

Aquest matí, han trobat en Benaguasil el cos sense vida d’un home de 54 anys d’edat i veí de la localitat, que pel que sembla ha mort en ser esclafat per la seua furgoneta en un camp del terme de Llíria. Fins al lloc dels fets han acudit amb urgència un equip de bombers i dues patrulles de la Policia Local després que un testimoniatge cridarà al servei d’emergències 112 per a avisar de l’accident.

 

L’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria s’ha fet càrrec de les investigacions per a determinar les causes de l’accident. La víctima és germà de l’alcalde de Benaguasil. Els bombers s’han encarregat d’alçar el vehicle per a rescatar el cadàver

 

Les primeres investigacions apunten que l’home ha sigut esclafat quan intentava evitar que la seua furgoneta caiguera per un terraplè. Els agents de la Guàrdia Civil han inspeccionat l’interior del cotxe i el fre de mà. L’accident s’ha registrat al voltant de les 10 del matí.

 

Últimes notícies

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.