10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Mor esclafat per una furgoneta a Benaguasil

Aquest matí, han trobat en Benaguasil el cos sense vida d’un home de 54 anys d’edat i veí de la localitat, que pel que sembla ha mort en ser esclafat per la seua furgoneta en un camp del terme de Llíria. Fins al lloc dels fets han acudit amb urgència un equip de bombers i dues patrulles de la Policia Local després que un testimoniatge cridarà al servei d’emergències 112 per a avisar de l’accident.

 

L’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria s’ha fet càrrec de les investigacions per a determinar les causes de l’accident. La víctima és germà de l’alcalde de Benaguasil. Els bombers s’han encarregat d’alçar el vehicle per a rescatar el cadàver

 

Les primeres investigacions apunten que l’home ha sigut esclafat quan intentava evitar que la seua furgoneta caiguera per un terraplè. Els agents de la Guàrdia Civil han inspeccionat l’interior del cotxe i el fre de mà. L’accident s’ha registrat al voltant de les 10 del matí.

 

Últimes notícies

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.