11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Mor esclafat per una furgoneta a Benaguasil

Aquest matí, han trobat en Benaguasil el cos sense vida d’un home de 54 anys d’edat i veí de la localitat, que pel que sembla ha mort en ser esclafat per la seua furgoneta en un camp del terme de Llíria. Fins al lloc dels fets han acudit amb urgència un equip de bombers i dues patrulles de la Policia Local després que un testimoniatge cridarà al servei d’emergències 112 per a avisar de l’accident.

 

L’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria s’ha fet càrrec de les investigacions per a determinar les causes de l’accident. La víctima és germà de l’alcalde de Benaguasil. Els bombers s’han encarregat d’alçar el vehicle per a rescatar el cadàver

 

Les primeres investigacions apunten que l’home ha sigut esclafat quan intentava evitar que la seua furgoneta caiguera per un terraplè. Els agents de la Guàrdia Civil han inspeccionat l’interior del cotxe i el fre de mà. L’accident s’ha registrat al voltant de les 10 del matí.

 

Últimes notícies

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.