Una vintena de ferits en l’explosió d’un bloc d’apartaments

Una potent explosió en un edifici d’apartaments este dimarts en el centre de Göteborg,  a Suècia,  ha causat més de 20 ferits, tres d’ells de gravetat, i ha obligat a desallotjar a centenars de persones, van dir policies i bombers.

Segons el servei de premsa de l’Hospital Sahlgrenska, tres dones d’entre 60 i 80 anys que són ateses en l’establiment presenten ferides de gravetat i altres tres persones tenen lesions lleus. Així mateix, les autoritats van informar que s’espera que arriben més pacients a eixe centre mèdic.

L’incident va ocórrer poc abans de les 05.00 hores en el districte d’Annedal de la ciutat, la segona més gran del país, va reportar l’agència noticiosa sueca TT. Els serveis de rescat continuaven treballant per a extingir les flames que es van estendre a diversos departaments.

“Diverses parts de la propietat i diversos departaments es cremaven després de l’explosió”, va assenyalar  Jon Pile, cap d’operacions dels bombers de Göteborg.

De moment es desconeix la causa de l’explosió, no obstant això, la Policia va anunciar que ha obert una investigació.

Mentrestant, els serveis d’emergència i un helicòpter ambulància es troben treballant en el lloc per a evacuar a la gent i apagar el foc en l’edifici, del qual diverses persones van ser rescatades des dels balcons al mateix temps que s’obrien pas fins al pati utilitzant llençols lligats.

L’explosió va afectar tres blocs de pisos adjacents i va provocar un incendi, que els bombers encara no han pogut contindre per complet. Per part seua, el servei de rescat ha assenyalat que encara no és clar quantes persones han de ser evacuades.

A més, s’ha recomanat als residents de la zona que tancaren les finestres i romangueren a l’interior dels habitatges a causa de l’intens fum produït per les flames.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.