Vídeo: Xiquet de 5 anys patix un ferotge atac d’un gos de raça perillosa

Un xiquet de 5 anys va ser brutalment atacat per un pitbull quan es trobava jugant en el carrer. Els fets van passar en Rio de Janeiro (Brasil) quan el gos, de raça perillosa, va agredir al menor sense cap motiu. Un xic va intervindre de seguida per a salvar-li la vida i una càmera de vigilància va gravar el moment.

 

Les xarxes socials s’han emocionat amb el gest de Patrick, un jove de 20 anys, que s’ha convertit en un heroi després de publicar el vídeo del moment. Les imàtgens mostren com el xic, en el moment que el gos ataca al menor, comença a lluitar amb l’animal intentant apartar-lo de qualsevol manera. Passats uns minuts, quan és conscient de què no fa efecte, agarra al xiquet en braços, però el gos no es dona per vençut i comença també a mossegar-lo a ell.

 

Finalment, Patrick decidix posar al menor fora de perill i el col·loca damunt d’un cotxe, a on el pitbull no pot arribar. El xic continua intentant calmar durant un temps al gos i fer-lo fugir, però quan veu que l’animal seguix atacant-lo, puja també al cotxe. Al vídeo es pot apreciar com el gos rodeja el vehicle i intenta pujar, però quan veu que no pot fer-ho, es retira i s’en va.

 

 

«No soc un heroi, ni de bon tros»

Després de vore la reacció de les xarxes socials, Patrick ha contestat a tots els missatges rebuts explicant: «No soc un heroi, ni de bon tros. Quan vaig vore el que estava passant, només podia pensar en la meua filla Lara. Vaig fer per eixe xiquet el que haguera fet per ella. No vaig pensar en mi en cap moment, només volia que estiguera fora de perill. Vaig actuar per instint».

 

Segons ha informat el diari ‘La República’, el xiquet té unes quantes ferides per tot el cos, i al coll li van haver de posar cinc punts de sutura. Per la seua banda, Patrick té ferides en les dos cames i les mans, degut a les mossegades de l’animal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.