Vídeo: Xiquet de 5 anys patix un ferotge atac d’un gos de raça perillosa

Un xiquet de 5 anys va ser brutalment atacat per un pitbull quan es trobava jugant en el carrer. Els fets van passar en Rio de Janeiro (Brasil) quan el gos, de raça perillosa, va agredir al menor sense cap motiu. Un xic va intervindre de seguida per a salvar-li la vida i una càmera de vigilància va gravar el moment.

 

Les xarxes socials s’han emocionat amb el gest de Patrick, un jove de 20 anys, que s’ha convertit en un heroi després de publicar el vídeo del moment. Les imàtgens mostren com el xic, en el moment que el gos ataca al menor, comença a lluitar amb l’animal intentant apartar-lo de qualsevol manera. Passats uns minuts, quan és conscient de què no fa efecte, agarra al xiquet en braços, però el gos no es dona per vençut i comença també a mossegar-lo a ell.

 

Finalment, Patrick decidix posar al menor fora de perill i el col·loca damunt d’un cotxe, a on el pitbull no pot arribar. El xic continua intentant calmar durant un temps al gos i fer-lo fugir, però quan veu que l’animal seguix atacant-lo, puja també al cotxe. Al vídeo es pot apreciar com el gos rodeja el vehicle i intenta pujar, però quan veu que no pot fer-ho, es retira i s’en va.

 

 

«No soc un heroi, ni de bon tros»

Després de vore la reacció de les xarxes socials, Patrick ha contestat a tots els missatges rebuts explicant: «No soc un heroi, ni de bon tros. Quan vaig vore el que estava passant, només podia pensar en la meua filla Lara. Vaig fer per eixe xiquet el que haguera fet per ella. No vaig pensar en mi en cap moment, només volia que estiguera fora de perill. Vaig actuar per instint».

 

Segons ha informat el diari ‘La República’, el xiquet té unes quantes ferides per tot el cos, i al coll li van haver de posar cinc punts de sutura. Per la seua banda, Patrick té ferides en les dos cames i les mans, degut a les mossegades de l’animal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.