Vídeo: Xiquet de 5 anys patix un ferotge atac d’un gos de raça perillosa

Un xiquet de 5 anys va ser brutalment atacat per un pitbull quan es trobava jugant en el carrer. Els fets van passar en Rio de Janeiro (Brasil) quan el gos, de raça perillosa, va agredir al menor sense cap motiu. Un xic va intervindre de seguida per a salvar-li la vida i una càmera de vigilància va gravar el moment.

 

Les xarxes socials s’han emocionat amb el gest de Patrick, un jove de 20 anys, que s’ha convertit en un heroi després de publicar el vídeo del moment. Les imàtgens mostren com el xic, en el moment que el gos ataca al menor, comença a lluitar amb l’animal intentant apartar-lo de qualsevol manera. Passats uns minuts, quan és conscient de què no fa efecte, agarra al xiquet en braços, però el gos no es dona per vençut i comença també a mossegar-lo a ell.

 

Finalment, Patrick decidix posar al menor fora de perill i el col·loca damunt d’un cotxe, a on el pitbull no pot arribar. El xic continua intentant calmar durant un temps al gos i fer-lo fugir, però quan veu que l’animal seguix atacant-lo, puja també al cotxe. Al vídeo es pot apreciar com el gos rodeja el vehicle i intenta pujar, però quan veu que no pot fer-ho, es retira i s’en va.

 

 

«No soc un heroi, ni de bon tros»

Després de vore la reacció de les xarxes socials, Patrick ha contestat a tots els missatges rebuts explicant: «No soc un heroi, ni de bon tros. Quan vaig vore el que estava passant, només podia pensar en la meua filla Lara. Vaig fer per eixe xiquet el que haguera fet per ella. No vaig pensar en mi en cap moment, només volia que estiguera fora de perill. Vaig actuar per instint».

 

Segons ha informat el diari ‘La República’, el xiquet té unes quantes ferides per tot el cos, i al coll li van haver de posar cinc punts de sutura. Per la seua banda, Patrick té ferides en les dos cames i les mans, degut a les mossegades de l’animal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.