Vídeo: Xiquet de 5 anys patix un ferotge atac d’un gos de raça perillosa

Un xiquet de 5 anys va ser brutalment atacat per un pitbull quan es trobava jugant en el carrer. Els fets van passar en Rio de Janeiro (Brasil) quan el gos, de raça perillosa, va agredir al menor sense cap motiu. Un xic va intervindre de seguida per a salvar-li la vida i una càmera de vigilància va gravar el moment.

 

Les xarxes socials s’han emocionat amb el gest de Patrick, un jove de 20 anys, que s’ha convertit en un heroi després de publicar el vídeo del moment. Les imàtgens mostren com el xic, en el moment que el gos ataca al menor, comença a lluitar amb l’animal intentant apartar-lo de qualsevol manera. Passats uns minuts, quan és conscient de què no fa efecte, agarra al xiquet en braços, però el gos no es dona per vençut i comença també a mossegar-lo a ell.

 

Finalment, Patrick decidix posar al menor fora de perill i el col·loca damunt d’un cotxe, a on el pitbull no pot arribar. El xic continua intentant calmar durant un temps al gos i fer-lo fugir, però quan veu que l’animal seguix atacant-lo, puja també al cotxe. Al vídeo es pot apreciar com el gos rodeja el vehicle i intenta pujar, però quan veu que no pot fer-ho, es retira i s’en va.

 

 

«No soc un heroi, ni de bon tros»

Després de vore la reacció de les xarxes socials, Patrick ha contestat a tots els missatges rebuts explicant: «No soc un heroi, ni de bon tros. Quan vaig vore el que estava passant, només podia pensar en la meua filla Lara. Vaig fer per eixe xiquet el que haguera fet per ella. No vaig pensar en mi en cap moment, només volia que estiguera fora de perill. Vaig actuar per instint».

 

Segons ha informat el diari ‘La República’, el xiquet té unes quantes ferides per tot el cos, i al coll li van haver de posar cinc punts de sutura. Per la seua banda, Patrick té ferides en les dos cames i les mans, degut a les mossegades de l’animal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.