Vídeo: Xiquet de 5 anys patix un ferotge atac d’un gos de raça perillosa

Un xiquet de 5 anys va ser brutalment atacat per un pitbull quan es trobava jugant en el carrer. Els fets van passar en Rio de Janeiro (Brasil) quan el gos, de raça perillosa, va agredir al menor sense cap motiu. Un xic va intervindre de seguida per a salvar-li la vida i una càmera de vigilància va gravar el moment.

 

Les xarxes socials s’han emocionat amb el gest de Patrick, un jove de 20 anys, que s’ha convertit en un heroi després de publicar el vídeo del moment. Les imàtgens mostren com el xic, en el moment que el gos ataca al menor, comença a lluitar amb l’animal intentant apartar-lo de qualsevol manera. Passats uns minuts, quan és conscient de què no fa efecte, agarra al xiquet en braços, però el gos no es dona per vençut i comença també a mossegar-lo a ell.

 

Finalment, Patrick decidix posar al menor fora de perill i el col·loca damunt d’un cotxe, a on el pitbull no pot arribar. El xic continua intentant calmar durant un temps al gos i fer-lo fugir, però quan veu que l’animal seguix atacant-lo, puja també al cotxe. Al vídeo es pot apreciar com el gos rodeja el vehicle i intenta pujar, però quan veu que no pot fer-ho, es retira i s’en va.

 

 

«No soc un heroi, ni de bon tros»

Després de vore la reacció de les xarxes socials, Patrick ha contestat a tots els missatges rebuts explicant: «No soc un heroi, ni de bon tros. Quan vaig vore el que estava passant, només podia pensar en la meua filla Lara. Vaig fer per eixe xiquet el que haguera fet per ella. No vaig pensar en mi en cap moment, només volia que estiguera fora de perill. Vaig actuar per instint».

 

Segons ha informat el diari ‘La República’, el xiquet té unes quantes ferides per tot el cos, i al coll li van haver de posar cinc punts de sutura. Per la seua banda, Patrick té ferides en les dos cames i les mans, degut a les mossegades de l’animal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.