Un ferit de gravetat i dos lleus en el ‘Bou de Nadal’ de Quartell

Bous Albuixech 2014

Un aficionat en un bous al carrer en festes patronals | Bous Albuixech

 

Esta vesprada de diumenge, en la localitat de Quartell, en la comarca del Camp de Morvedre (València), es va celebrar el popular acte taurí del ‘Bou de Nadal’, que va acabar amb tres persones ferides, una d’elles de gravetat.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, durant la celebració del primer bou un xic va patir lesions per dos cornades en el cantó d’un bar del centre. El jove va rodar el bou cap a un costat, però quan va intentar fer el mateix en sentit contrari es va entropessar amb la paret. 

 

La víctima és un xic de Rafelbunyol, que habitualment acudix als recintes d’este tipo de festejos i que ha hagut de ser traslladat a l’Hospital de Sagunt. Altres dos persones han resultat ferides lleus en els bous de la vesprada.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ingressada a l’hospital una dona de 65 anys després de ser atropellada en un carrer d’Alcoi

Una dona de 65 anys ha sigut ingressada a l'hospital Verge dels Lliris d'Alcoi després de ser atropellada per un turisme i patir un traumatisme craneoencefalico i dolor lumbar.

La CEV demana reforçar el suport a les empreses malgrat veure positiu el pla del Govern per l’Iran

La patronal CEV valora el paquet de mesures del Govern per a pal·liar l'impacte econòmic del conflicte a Orient Pròxim, però reclama un suport més intens i flexible per a les empreses, especialment les més dependents de l'energia.

San José arriba a la Comunitat Valenciana amb pluges febles i un descens de les màximes

La festivitat de San José arriba a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles en bona part del territori i un descens de les temperatures màximes que es notarà sobretot a l'interior.

Elx i Matías Dituro amplien el seu vincle fins a 2027

L'Elx ha anunciat la renovació del porter argentí Matías Dituro, de 38 anys, que seguirà en el club il·licità fins a juny de 2027 i es consolida com a peça clau de la plantilla.

Awa Fam consolida la seua condició de número 1 en les previsions del draft de la WNBA

Awa Fam, pivot del València Basket, es manté com a principal favorita per a ser triada en primer lloc en el pròxim draft de la WNBA, segons les últimes projeccions de mitjans especialitzats.

El Consell descarta implantar una taxa turística i reafirma la seua aposta per les rebaixes fiscals

El Govern valencià descarta implantar una taxa turística en esta legislatura i reforça el seu missatge de rebaixes fiscals i eliminació de tributs addicionals en la Comunitat Valenciana.

El Consell fixa el calendari laboral de 2027 amb 12 festius autonòmics en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat el calendari laboral de la Comunitat Valenciana per a 2027, que inclou 12 festius autonòmics retribuïts i no recuperables, a més de dos festius locals per municipi.

València veu bé debatre la taxa turística però reclama abordar-la en tot el país

L'Ajuntament de València considera positiu debatre la taxa turística vinculada a les Falles, però exigix que qualsevol decisió es prenga en un marc legal estatal i pensant en les grans ciutats.