3.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Un ferit de gravetat i dos lleus en el ‘Bou de Nadal’ de Quartell

Bous Albuixech 2014

Un aficionat en un bous al carrer en festes patronals | Bous Albuixech

 

Esta vesprada de diumenge, en la localitat de Quartell, en la comarca del Camp de Morvedre (València), es va celebrar el popular acte taurí del ‘Bou de Nadal’, que va acabar amb tres persones ferides, una d’elles de gravetat.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, durant la celebració del primer bou un xic va patir lesions per dos cornades en el cantó d’un bar del centre. El jove va rodar el bou cap a un costat, però quan va intentar fer el mateix en sentit contrari es va entropessar amb la paret. 

 

La víctima és un xic de Rafelbunyol, que habitualment acudix als recintes d’este tipo de festejos i que ha hagut de ser traslladat a l’Hospital de Sagunt. Altres dos persones han resultat ferides lleus en els bous de la vesprada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.