16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

El pederasta de Sagunt, condemnat a 28 anys per abusar de 6 menors, en lloc dels 111 que demanava la Fiscalia

Christian S.E., el pederasta de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), acusat de violar a sis menors, ha sigut condemnat finalment a 28 anys de presó, una condemna molt menor de la que demanava la Fiscalia —111 anys de presó—. Esta rebaixa es deu a la consideració de l’Audiència Provincial de València com a abús i no com a agressió sexual.

 

Tal com informa el diari ‘Levante-EMV’, el magistrat de l’Audiència Provincial de València considera que no s’aprecia violència ni intimidació en els fets pels que s’acusa al pederasta, de nacionalitat espanyola i 32 anys. Segons el magistrat, ­les «conductes violentes del condemnat eren més com a protesta que com a coacció» i s’aprecia un «consentiment viciat».

 

L’acusat ha sigut condemnat, finalment, per sis delictes: dos delictes continuats d’abusos sexuals amb accés carnal i quatre d’abusos, tot i que només un respecte d’una persona menor de 16 anys, a pesar de què totes les víctimes tenien entre 10 i 15 anys en el moment dels fets.

 

Tant l’acusació particular, representada per Francisco J. Caballero, com la Fiscalia es plantegen ara recórrer la sentència, ja que consideren els fets com agressions sexuals a menors d’edat i no com a abusos, perquè aprecien violència i intimidació en estes relacions sexuals forçades.

 

L’acusat, que captava a les seues víctimes en una congregació religiosa del Camp de Morvedre, també ha sigut condemnat a 10 anys de llibertat vigilada una volta fora de presó i a set anys d’inhabilitació per a dedicar-se a qualsevol professió que implique tracte amb menors. El pederasta també haurà de pagar una indemnització a les víctimes de 153.000 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.