El pederasta de Sagunt, condemnat a 28 anys per abusar de 6 menors, en lloc dels 111 que demanava la Fiscalia

Christian S.E., el pederasta de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), acusat de violar a sis menors, ha sigut condemnat finalment a 28 anys de presó, una condemna molt menor de la que demanava la Fiscalia —111 anys de presó—. Esta rebaixa es deu a la consideració de l’Audiència Provincial de València com a abús i no com a agressió sexual.

 

Tal com informa el diari ‘Levante-EMV’, el magistrat de l’Audiència Provincial de València considera que no s’aprecia violència ni intimidació en els fets pels que s’acusa al pederasta, de nacionalitat espanyola i 32 anys. Segons el magistrat, ­les «conductes violentes del condemnat eren més com a protesta que com a coacció» i s’aprecia un «consentiment viciat».

 

L’acusat ha sigut condemnat, finalment, per sis delictes: dos delictes continuats d’abusos sexuals amb accés carnal i quatre d’abusos, tot i que només un respecte d’una persona menor de 16 anys, a pesar de què totes les víctimes tenien entre 10 i 15 anys en el moment dels fets.

 

Tant l’acusació particular, representada per Francisco J. Caballero, com la Fiscalia es plantegen ara recórrer la sentència, ja que consideren els fets com agressions sexuals a menors d’edat i no com a abusos, perquè aprecien violència i intimidació en estes relacions sexuals forçades.

 

L’acusat, que captava a les seues víctimes en una congregació religiosa del Camp de Morvedre, també ha sigut condemnat a 10 anys de llibertat vigilada una volta fora de presó i a set anys d’inhabilitació per a dedicar-se a qualsevol professió que implique tracte amb menors. El pederasta també haurà de pagar una indemnització a les víctimes de 153.000 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.