El pederasta de Sagunt, condemnat a 28 anys per abusar de 6 menors, en lloc dels 111 que demanava la Fiscalia

Christian S.E., el pederasta de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), acusat de violar a sis menors, ha sigut condemnat finalment a 28 anys de presó, una condemna molt menor de la que demanava la Fiscalia —111 anys de presó—. Esta rebaixa es deu a la consideració de l’Audiència Provincial de València com a abús i no com a agressió sexual.

 

Tal com informa el diari ‘Levante-EMV’, el magistrat de l’Audiència Provincial de València considera que no s’aprecia violència ni intimidació en els fets pels que s’acusa al pederasta, de nacionalitat espanyola i 32 anys. Segons el magistrat, ­les «conductes violentes del condemnat eren més com a protesta que com a coacció» i s’aprecia un «consentiment viciat».

 

L’acusat ha sigut condemnat, finalment, per sis delictes: dos delictes continuats d’abusos sexuals amb accés carnal i quatre d’abusos, tot i que només un respecte d’una persona menor de 16 anys, a pesar de què totes les víctimes tenien entre 10 i 15 anys en el moment dels fets.

 

Tant l’acusació particular, representada per Francisco J. Caballero, com la Fiscalia es plantegen ara recórrer la sentència, ja que consideren els fets com agressions sexuals a menors d’edat i no com a abusos, perquè aprecien violència i intimidació en estes relacions sexuals forçades.

 

L’acusat, que captava a les seues víctimes en una congregació religiosa del Camp de Morvedre, també ha sigut condemnat a 10 anys de llibertat vigilada una volta fora de presó i a set anys d’inhabilitació per a dedicar-se a qualsevol professió que implique tracte amb menors. El pederasta també haurà de pagar una indemnització a les víctimes de 153.000 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.
FILMOTECA D'ESTIU