El pederasta de Sagunt, condemnat a 28 anys per abusar de 6 menors, en lloc dels 111 que demanava la Fiscalia

Christian S.E., el pederasta de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), acusat de violar a sis menors, ha sigut condemnat finalment a 28 anys de presó, una condemna molt menor de la que demanava la Fiscalia —111 anys de presó—. Esta rebaixa es deu a la consideració de l’Audiència Provincial de València com a abús i no com a agressió sexual.

 

Tal com informa el diari ‘Levante-EMV’, el magistrat de l’Audiència Provincial de València considera que no s’aprecia violència ni intimidació en els fets pels que s’acusa al pederasta, de nacionalitat espanyola i 32 anys. Segons el magistrat, ­les «conductes violentes del condemnat eren més com a protesta que com a coacció» i s’aprecia un «consentiment viciat».

 

L’acusat ha sigut condemnat, finalment, per sis delictes: dos delictes continuats d’abusos sexuals amb accés carnal i quatre d’abusos, tot i que només un respecte d’una persona menor de 16 anys, a pesar de què totes les víctimes tenien entre 10 i 15 anys en el moment dels fets.

 

Tant l’acusació particular, representada per Francisco J. Caballero, com la Fiscalia es plantegen ara recórrer la sentència, ja que consideren els fets com agressions sexuals a menors d’edat i no com a abusos, perquè aprecien violència i intimidació en estes relacions sexuals forçades.

 

L’acusat, que captava a les seues víctimes en una congregació religiosa del Camp de Morvedre, també ha sigut condemnat a 10 anys de llibertat vigilada una volta fora de presó i a set anys d’inhabilitació per a dedicar-se a qualsevol professió que implique tracte amb menors. El pederasta també haurà de pagar una indemnització a les víctimes de 153.000 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.