El pederasta de Sagunt, condemnat a 28 anys per abusar de 6 menors, en lloc dels 111 que demanava la Fiscalia

Christian S.E., el pederasta de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), acusat de violar a sis menors, ha sigut condemnat finalment a 28 anys de presó, una condemna molt menor de la que demanava la Fiscalia —111 anys de presó—. Esta rebaixa es deu a la consideració de l’Audiència Provincial de València com a abús i no com a agressió sexual.

 

Tal com informa el diari ‘Levante-EMV’, el magistrat de l’Audiència Provincial de València considera que no s’aprecia violència ni intimidació en els fets pels que s’acusa al pederasta, de nacionalitat espanyola i 32 anys. Segons el magistrat, ­les «conductes violentes del condemnat eren més com a protesta que com a coacció» i s’aprecia un «consentiment viciat».

 

L’acusat ha sigut condemnat, finalment, per sis delictes: dos delictes continuats d’abusos sexuals amb accés carnal i quatre d’abusos, tot i que només un respecte d’una persona menor de 16 anys, a pesar de què totes les víctimes tenien entre 10 i 15 anys en el moment dels fets.

 

Tant l’acusació particular, representada per Francisco J. Caballero, com la Fiscalia es plantegen ara recórrer la sentència, ja que consideren els fets com agressions sexuals a menors d’edat i no com a abusos, perquè aprecien violència i intimidació en estes relacions sexuals forçades.

 

L’acusat, que captava a les seues víctimes en una congregació religiosa del Camp de Morvedre, també ha sigut condemnat a 10 anys de llibertat vigilada una volta fora de presó i a set anys d’inhabilitació per a dedicar-se a qualsevol professió que implique tracte amb menors. El pederasta també haurà de pagar una indemnització a les víctimes de 153.000 euros.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.