Vídeo: Tripulació d’un avió als Estats Units lliga amb cinta a un passatger

Veure per a creure. Els passatgers que anaven a bord d’un avió no podien ni imaginar que un home anava a acabar lligat amb cinta aïllant al seu seient després de, presumptament, realitzar tocaments a dos assistents de vol i colpejar a un tercer, segons recull la cadena ‘NBC’.

 

Pel que sembla, els fets es van produir durant un vol de Frontier Airlines entre Filadèlfia i Miami i l‘individu va ser detingut després d’aterrar en l’Aeroport Internacional de Miami. El detingut, un xic de 22 anys, va consumir dues begudes alcohòliques i posteriorment, va fregar amb el seu got el cul d’una assistent de vol, que li va advertir que no la tocara. No obstant això, el detingut va demanar una altra beguda que va llançar sobre la seua camisa, va anar al bany i va eixir d’allí sense samarreta.

 

L’assistenta de vol va demanar al presumpte autor dels fets que es vestirà i el va ajudar a agafar una muda del seu equipatge de mà, però l’home va caminar per l’avió durant 15 minuts abans de tocar-li el pit a una segona hostessa. Segons la ‘CNN’, Berry va posar els seus braços al voltant de les assistents i lis va tocar el pit.

 

Vídeo del succés a bord

Un membre de la tripulació va acudir a vigilar al jove i li va demanar que romanguera assegut. Va ser llavors quan el presumpte agressor sexual li va propinar una punyada en la cara. Després de posar-se violent, el passatger va ser reduït amb l’ajuda d’altres viatgers i va ser lligat al seient amb cinta aïllant.

 

En el vídeo gravat per un passatger a bord de l’avió es veu com el jove, amb la màscara baixada, va insultar a crits a una de les hostesses. En un altre moment del vídeo, s’observa com un home li redueix, mentre el xic intenta colpejar-li. Les imatges mostren com, li lliga al seient amb cinta aïllant. En declaracions a la ‘NBC’ la companyia aèria, ha expressat el seu suport i respecte als assistents de vol agredits.

 

 

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.