Vídeo: Tripulació d’un avió als Estats Units lliga amb cinta a un passatger

Veure per a creure. Els passatgers que anaven a bord d’un avió no podien ni imaginar que un home anava a acabar lligat amb cinta aïllant al seu seient després de, presumptament, realitzar tocaments a dos assistents de vol i colpejar a un tercer, segons recull la cadena ‘NBC’.

 

Pel que sembla, els fets es van produir durant un vol de Frontier Airlines entre Filadèlfia i Miami i l‘individu va ser detingut després d’aterrar en l’Aeroport Internacional de Miami. El detingut, un xic de 22 anys, va consumir dues begudes alcohòliques i posteriorment, va fregar amb el seu got el cul d’una assistent de vol, que li va advertir que no la tocara. No obstant això, el detingut va demanar una altra beguda que va llançar sobre la seua camisa, va anar al bany i va eixir d’allí sense samarreta.

 

L’assistenta de vol va demanar al presumpte autor dels fets que es vestirà i el va ajudar a agafar una muda del seu equipatge de mà, però l’home va caminar per l’avió durant 15 minuts abans de tocar-li el pit a una segona hostessa. Segons la ‘CNN’, Berry va posar els seus braços al voltant de les assistents i lis va tocar el pit.

 

Vídeo del succés a bord

Un membre de la tripulació va acudir a vigilar al jove i li va demanar que romanguera assegut. Va ser llavors quan el presumpte agressor sexual li va propinar una punyada en la cara. Després de posar-se violent, el passatger va ser reduït amb l’ajuda d’altres viatgers i va ser lligat al seient amb cinta aïllant.

 

En el vídeo gravat per un passatger a bord de l’avió es veu com el jove, amb la màscara baixada, va insultar a crits a una de les hostesses. En un altre moment del vídeo, s’observa com un home li redueix, mentre el xic intenta colpejar-li. Les imatges mostren com, li lliga al seient amb cinta aïllant. En declaracions a la ‘NBC’ la companyia aèria, ha expressat el seu suport i respecte als assistents de vol agredits.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.

MariLuz, 85 anys i més de sis dècades en l’Ofrena, espera que no siga l’última desfilada

Als seus 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena de les Falles després de més de sis dècades de tradició familiar i devoció, i confia a repetir.

Mor en caure per un penya-segat en intentar arreplegar unes ulleres a Pilar de la Horadada

Un home de 28 anys ha mort en precipitar-se uns deu metres per un penya-segat a Pilar de la Horadada quan intentava recuperar unes ulleres. El cos va ser rescatat de la mar pel GEAS de la Guàrdia Civil.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i causar lesions a la seua parella

L'edil de Servicis Jurídics, Contractació i Patrimoni d'Altea, Rafael Ramón Mompó (Compromís), ha sigut detingut a Xàbia per presumpta agressió a la seua parella. La Guàrdia Civil ho va detindre després d'un episodi que va deixar lesions no greus, mentres l'alcalde analitza possibles mesures.

Pujada de temperatures i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló este dilluns

Cels poc nuvolosos i màximes a l'alça marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. L'interior nord de Castelló registrarà ratxes de vent molt forts al matí.

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.