Vídeo: Tripulació d’un avió als Estats Units lliga amb cinta a un passatger

Veure per a creure. Els passatgers que anaven a bord d’un avió no podien ni imaginar que un home anava a acabar lligat amb cinta aïllant al seu seient després de, presumptament, realitzar tocaments a dos assistents de vol i colpejar a un tercer, segons recull la cadena ‘NBC’.

 

Pel que sembla, els fets es van produir durant un vol de Frontier Airlines entre Filadèlfia i Miami i l‘individu va ser detingut després d’aterrar en l’Aeroport Internacional de Miami. El detingut, un xic de 22 anys, va consumir dues begudes alcohòliques i posteriorment, va fregar amb el seu got el cul d’una assistent de vol, que li va advertir que no la tocara. No obstant això, el detingut va demanar una altra beguda que va llançar sobre la seua camisa, va anar al bany i va eixir d’allí sense samarreta.

 

L’assistenta de vol va demanar al presumpte autor dels fets que es vestirà i el va ajudar a agafar una muda del seu equipatge de mà, però l’home va caminar per l’avió durant 15 minuts abans de tocar-li el pit a una segona hostessa. Segons la ‘CNN’, Berry va posar els seus braços al voltant de les assistents i lis va tocar el pit.

 

Vídeo del succés a bord

Un membre de la tripulació va acudir a vigilar al jove i li va demanar que romanguera assegut. Va ser llavors quan el presumpte agressor sexual li va propinar una punyada en la cara. Després de posar-se violent, el passatger va ser reduït amb l’ajuda d’altres viatgers i va ser lligat al seient amb cinta aïllant.

 

En el vídeo gravat per un passatger a bord de l’avió es veu com el jove, amb la màscara baixada, va insultar a crits a una de les hostesses. En un altre moment del vídeo, s’observa com un home li redueix, mentre el xic intenta colpejar-li. Les imatges mostren com, li lliga al seient amb cinta aïllant. En declaracions a la ‘NBC’ la companyia aèria, ha expressat el seu suport i respecte als assistents de vol agredits.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.