Vídeo: Tripulació d’un avió als Estats Units lliga amb cinta a un passatger

Veure per a creure. Els passatgers que anaven a bord d’un avió no podien ni imaginar que un home anava a acabar lligat amb cinta aïllant al seu seient després de, presumptament, realitzar tocaments a dos assistents de vol i colpejar a un tercer, segons recull la cadena ‘NBC’.

 

Pel que sembla, els fets es van produir durant un vol de Frontier Airlines entre Filadèlfia i Miami i l‘individu va ser detingut després d’aterrar en l’Aeroport Internacional de Miami. El detingut, un xic de 22 anys, va consumir dues begudes alcohòliques i posteriorment, va fregar amb el seu got el cul d’una assistent de vol, que li va advertir que no la tocara. No obstant això, el detingut va demanar una altra beguda que va llançar sobre la seua camisa, va anar al bany i va eixir d’allí sense samarreta.

 

L’assistenta de vol va demanar al presumpte autor dels fets que es vestirà i el va ajudar a agafar una muda del seu equipatge de mà, però l’home va caminar per l’avió durant 15 minuts abans de tocar-li el pit a una segona hostessa. Segons la ‘CNN’, Berry va posar els seus braços al voltant de les assistents i lis va tocar el pit.

 

Vídeo del succés a bord

Un membre de la tripulació va acudir a vigilar al jove i li va demanar que romanguera assegut. Va ser llavors quan el presumpte agressor sexual li va propinar una punyada en la cara. Després de posar-se violent, el passatger va ser reduït amb l’ajuda d’altres viatgers i va ser lligat al seient amb cinta aïllant.

 

En el vídeo gravat per un passatger a bord de l’avió es veu com el jove, amb la màscara baixada, va insultar a crits a una de les hostesses. En un altre moment del vídeo, s’observa com un home li redueix, mentre el xic intenta colpejar-li. Les imatges mostren com, li lliga al seient amb cinta aïllant. En declaracions a la ‘NBC’ la companyia aèria, ha expressat el seu suport i respecte als assistents de vol agredits.

 

 

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.