Vídeo: Tripulació d’un avió als Estats Units lliga amb cinta a un passatger

Veure per a creure. Els passatgers que anaven a bord d’un avió no podien ni imaginar que un home anava a acabar lligat amb cinta aïllant al seu seient després de, presumptament, realitzar tocaments a dos assistents de vol i colpejar a un tercer, segons recull la cadena ‘NBC’.

 

Pel que sembla, els fets es van produir durant un vol de Frontier Airlines entre Filadèlfia i Miami i l‘individu va ser detingut després d’aterrar en l’Aeroport Internacional de Miami. El detingut, un xic de 22 anys, va consumir dues begudes alcohòliques i posteriorment, va fregar amb el seu got el cul d’una assistent de vol, que li va advertir que no la tocara. No obstant això, el detingut va demanar una altra beguda que va llançar sobre la seua camisa, va anar al bany i va eixir d’allí sense samarreta.

 

L’assistenta de vol va demanar al presumpte autor dels fets que es vestirà i el va ajudar a agafar una muda del seu equipatge de mà, però l’home va caminar per l’avió durant 15 minuts abans de tocar-li el pit a una segona hostessa. Segons la ‘CNN’, Berry va posar els seus braços al voltant de les assistents i lis va tocar el pit.

 

Vídeo del succés a bord

Un membre de la tripulació va acudir a vigilar al jove i li va demanar que romanguera assegut. Va ser llavors quan el presumpte agressor sexual li va propinar una punyada en la cara. Després de posar-se violent, el passatger va ser reduït amb l’ajuda d’altres viatgers i va ser lligat al seient amb cinta aïllant.

 

En el vídeo gravat per un passatger a bord de l’avió es veu com el jove, amb la màscara baixada, va insultar a crits a una de les hostesses. En un altre moment del vídeo, s’observa com un home li redueix, mentre el xic intenta colpejar-li. Les imatges mostren com, li lliga al seient amb cinta aïllant. En declaracions a la ‘NBC’ la companyia aèria, ha expressat el seu suport i respecte als assistents de vol agredits.

 

 

Últimes notícies

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.

La proposta de finançament autonòmic obri la porta a 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, insta Juanfran Pérez Llorca a abandonar les 'excuses' i a negociar un nou model de finançament autonòmic que, segons defensa, aportaria 3.669 milions d'euros a la Comunitat Valenciana a partir de 2027.

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.