Viola a punta de ganivet a la seua companya de pis en L’Algar

Va admetre els fets pels quals s’asseia en la banqueta i va ser condemnat per un delicte d’agressió sexual a dos anys de presó, així com a indemnitzar a la seua víctima amb 200 euros. Es va acordar que, després de complir en un penal espanyol dos terceres parts de la condemna, podria sortir de presó, amb la condició de ser expulsat del país, en el qual es troba en situació irregular. L’home, malgrat reconéixer el delicte i declarar-se ferm la a decisió, va posar un recurs davant l’Audiència Provincial: no estava conforme amb això d’haver de complir pena de presó i tampoc amb haver de sortir d’Espanya.

Els fets que este individu va admetre haver perpetrat van tenir lloc al febrer de 2020 en un pis de la població de l’Algar, a Cartagena, que ell compartia en aquells dies amb la víctima. El subjecte va accedir a l’habitació de la dona de matinada, quan ella estava dormint, «procedint a agafar-la fortament del pèl i del coll i posant-la boca avall en el matalàs al mateix temps que li introduïa peces de roba en la boca perquè no cridés, intentant llevar-li la roba i amb ànim libidinós tocant-li els pits», tal com es llegeix en el relat de fets provats de la sentència dictada pel Jutjat penal Núm. 2 de Cartagena.

La dona es va resistir, «arribant a propinar-li a l’agressor arrapades en la cara, moment en què ell la va amenaçar amb un ganivet amb què la mataria i que aconseguiria que la tiraren la casa si comptava alguna cosa», prossegueix el relat.

La víctima va aconseguir escapar i demanar ajuda. Va rebre assistència sanitària per les ferides que li havia fet el seu atacant, va denunciar els fets i l’individu va ser detingut. El Jutjat de Guàrdia el va manar a presó preventiva.

Encara que en la vista es va dictar sentència de conformitat, el subjecte va recórrer a l’Audiència, que va desestimar el seu recurs. A més de complir la pena de presó i ser expulsat després d’Espanya, ha d’indemnitzar a la seua víctima amb 200 euros i no podrà acostar-se a ella durant tres anys.

Últimes notícies

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.

Detinguda de nou una menor per vendre cocaïna rosa a jóvens a Torrent

La Policia Nacional ha tornat a detindre una menor a Torrent per vendre cocaïna rosa o 'tusi' a altres jóvens des d’una vivenda. La jove ja havia sigut arrestada fa poc més d’un any per facilitar la mateixa droga a una altra menor dins d’un centre educatiu.