16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Viola a punta de ganivet a la seua companya de pis en L’Algar

Va admetre els fets pels quals s’asseia en la banqueta i va ser condemnat per un delicte d’agressió sexual a dos anys de presó, així com a indemnitzar a la seua víctima amb 200 euros. Es va acordar que, després de complir en un penal espanyol dos terceres parts de la condemna, podria sortir de presó, amb la condició de ser expulsat del país, en el qual es troba en situació irregular. L’home, malgrat reconéixer el delicte i declarar-se ferm la a decisió, va posar un recurs davant l’Audiència Provincial: no estava conforme amb això d’haver de complir pena de presó i tampoc amb haver de sortir d’Espanya.

Els fets que este individu va admetre haver perpetrat van tenir lloc al febrer de 2020 en un pis de la població de l’Algar, a Cartagena, que ell compartia en aquells dies amb la víctima. El subjecte va accedir a l’habitació de la dona de matinada, quan ella estava dormint, «procedint a agafar-la fortament del pèl i del coll i posant-la boca avall en el matalàs al mateix temps que li introduïa peces de roba en la boca perquè no cridés, intentant llevar-li la roba i amb ànim libidinós tocant-li els pits», tal com es llegeix en el relat de fets provats de la sentència dictada pel Jutjat penal Núm. 2 de Cartagena.

La dona es va resistir, «arribant a propinar-li a l’agressor arrapades en la cara, moment en què ell la va amenaçar amb un ganivet amb què la mataria i que aconseguiria que la tiraren la casa si comptava alguna cosa», prossegueix el relat.

La víctima va aconseguir escapar i demanar ajuda. Va rebre assistència sanitària per les ferides que li havia fet el seu atacant, va denunciar els fets i l’individu va ser detingut. El Jutjat de Guàrdia el va manar a presó preventiva.

Encara que en la vista es va dictar sentència de conformitat, el subjecte va recórrer a l’Audiència, que va desestimar el seu recurs. A més de complir la pena de presó i ser expulsat després d’Espanya, ha d’indemnitzar a la seua víctima amb 200 euros i no podrà acostar-se a ella durant tres anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.