Coneixes el nou virus maliciós que controla el teu dispositiu mòbil?

 

Una suposada versió de WhatsApp anomenada ‘WhatsApp Pink‘ està circulant per les xarxes socials. Esta nova versió que ofereix una aparença nova a l’aplicació de missatgeria per als usuaris que la instal·len, no és més que un modificador d’interfície amb un color rosa que una vegada que faces clic en l’enllaç infecta el sistema operatiu del dispositiu i es fa amb el control del terminal.

Estes suposades versions de WhatsApp porten anys intentant que els usuaris modifiquen funcions com el color, que no és possible i no és present en l’App legítima de WhatsApp, per a aconseguir enganyar-los i obtindre benefici a canvi.

Un missatge insta a punxar en un botó que inclou i en cas que els usuaris de WhatsApp ho facen, s’estaran baixant un virus i perdran el control complet del seu dispositiu, el qual començarà a enviar missatges a tots els contactes.

Si ja has caigut en el parany, el primer que has de fer és desinstal·lar l’aplicació de missatgeria i netejar el telèfon de qualsevol rastre del virus. El següent pas és eliminar el caixet de cerca del navegador i finalment verificar els permisos de les aplicacions instal·lades en el telèfon mòbil.

Últimes notícies

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.