11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Envien a presó al jove de 21 anys que va matar a sa mare en Vinaròs

 

Actualització 22/12/2020 a les 09.20 hores. La responsable del Jutjat d’Instrucció número 4 de Vinaròs, en funcions de guàrdia, ha acordat este dilluns la presó provisional comunicada sense fiança per al jove detingut divendres passat com a presumpte autor de la mort de sa mare en eixa localitat castellonenca.

 

El detingut queda investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi/assassinat, segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. El jove, de 21 anys, va ser detingut divendres passat després d’haver, presumptament, degollat a sa mare, de 45 anys, en Vinaròs.

 

Sospiten que el xic de Vinaròs va matar a sa mare en una discussió per diners

Actualització 20/12/2020 a les 12.45 hores. La Guàrdia Civil sospita que el xic de 21 anys que va matar a la seua mare este divendres en Vinaròs ho va fer en el transcurs d’una discussió per qüestions econòmiques.

 

L’acusat per la mort de Svetlana Oborocea es troba detingut en dependències de la Benemèrita, a l’espera de passar a disposició judicial. La víctima va rebre una punyalada mortal que podia haver-li travessat el cor. A demés, la dona presentava un gran número de talls en el cos, així com diferents colps.

 

Un xic detingut per degollar a la seua mare després d’una forta discussió en Vinaròs

Un xic de 21 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil després d’haver degollat presumptament a la seua mare de 41 anys en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Tal com pareix, este divendres, cap a les 18.00 hores i, per circumstàncies que encara es desconeixen, el presumpte autor dels fets va agredir amb una arma blanca a la seua mare, de nacionalitat moldava però amb passaport romanès.

 

La Guàrdia Civil ha detingut al xic de 21 anys pel suposat parricidi i s’ha fet càrrec de les investigacions.

 

Una forta discussió, possible causa del crim

Segons ha publicat este dissabte el diari ‘El Mundo’ el jove va agredir a la seua progenitora, amb un ganivet de cuina després d’una acalorada discussió en una casa situada en l’avinguda Barcelona de Vinaròs. El sospitós va clavar a la seua mare un ganivet en el pit.

 

El fill, de 21 anys, no tenia antecedents policials i ara haurà de respondre dels fets davant la Justícia en quedar descartada una altra explicació per a la violenta defunció de la dona. Tant la víctima com el seu agressor eren estrangers i residien en Vinaròs des de fa temps.

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.