Envien a presó al jove de 21 anys que va matar a sa mare en Vinaròs

 

Actualització 22/12/2020 a les 09.20 hores. La responsable del Jutjat d’Instrucció número 4 de Vinaròs, en funcions de guàrdia, ha acordat este dilluns la presó provisional comunicada sense fiança per al jove detingut divendres passat com a presumpte autor de la mort de sa mare en eixa localitat castellonenca.

 

El detingut queda investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi/assassinat, segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. El jove, de 21 anys, va ser detingut divendres passat després d’haver, presumptament, degollat a sa mare, de 45 anys, en Vinaròs.

 

Sospiten que el xic de Vinaròs va matar a sa mare en una discussió per diners

Actualització 20/12/2020 a les 12.45 hores. La Guàrdia Civil sospita que el xic de 21 anys que va matar a la seua mare este divendres en Vinaròs ho va fer en el transcurs d’una discussió per qüestions econòmiques.

 

L’acusat per la mort de Svetlana Oborocea es troba detingut en dependències de la Benemèrita, a l’espera de passar a disposició judicial. La víctima va rebre una punyalada mortal que podia haver-li travessat el cor. A demés, la dona presentava un gran número de talls en el cos, així com diferents colps.

 

Un xic detingut per degollar a la seua mare després d’una forta discussió en Vinaròs

Un xic de 21 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil després d’haver degollat presumptament a la seua mare de 41 anys en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Tal com pareix, este divendres, cap a les 18.00 hores i, per circumstàncies que encara es desconeixen, el presumpte autor dels fets va agredir amb una arma blanca a la seua mare, de nacionalitat moldava però amb passaport romanès.

 

La Guàrdia Civil ha detingut al xic de 21 anys pel suposat parricidi i s’ha fet càrrec de les investigacions.

 

Una forta discussió, possible causa del crim

Segons ha publicat este dissabte el diari ‘El Mundo’ el jove va agredir a la seua progenitora, amb un ganivet de cuina després d’una acalorada discussió en una casa situada en l’avinguda Barcelona de Vinaròs. El sospitós va clavar a la seua mare un ganivet en el pit.

 

El fill, de 21 anys, no tenia antecedents policials i ara haurà de respondre dels fets davant la Justícia en quedar descartada una altra explicació per a la violenta defunció de la dona. Tant la víctima com el seu agressor eren estrangers i residien en Vinaròs des de fa temps.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.