Envien a presó al jove de 21 anys que va matar a sa mare en Vinaròs

 

Actualització 22/12/2020 a les 09.20 hores. La responsable del Jutjat d’Instrucció número 4 de Vinaròs, en funcions de guàrdia, ha acordat este dilluns la presó provisional comunicada sense fiança per al jove detingut divendres passat com a presumpte autor de la mort de sa mare en eixa localitat castellonenca.

 

El detingut queda investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi/assassinat, segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. El jove, de 21 anys, va ser detingut divendres passat després d’haver, presumptament, degollat a sa mare, de 45 anys, en Vinaròs.

 

Sospiten que el xic de Vinaròs va matar a sa mare en una discussió per diners

Actualització 20/12/2020 a les 12.45 hores. La Guàrdia Civil sospita que el xic de 21 anys que va matar a la seua mare este divendres en Vinaròs ho va fer en el transcurs d’una discussió per qüestions econòmiques.

 

L’acusat per la mort de Svetlana Oborocea es troba detingut en dependències de la Benemèrita, a l’espera de passar a disposició judicial. La víctima va rebre una punyalada mortal que podia haver-li travessat el cor. A demés, la dona presentava un gran número de talls en el cos, així com diferents colps.

 

Un xic detingut per degollar a la seua mare després d’una forta discussió en Vinaròs

Un xic de 21 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil després d’haver degollat presumptament a la seua mare de 41 anys en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Tal com pareix, este divendres, cap a les 18.00 hores i, per circumstàncies que encara es desconeixen, el presumpte autor dels fets va agredir amb una arma blanca a la seua mare, de nacionalitat moldava però amb passaport romanès.

 

La Guàrdia Civil ha detingut al xic de 21 anys pel suposat parricidi i s’ha fet càrrec de les investigacions.

 

Una forta discussió, possible causa del crim

Segons ha publicat este dissabte el diari ‘El Mundo’ el jove va agredir a la seua progenitora, amb un ganivet de cuina després d’una acalorada discussió en una casa situada en l’avinguda Barcelona de Vinaròs. El sospitós va clavar a la seua mare un ganivet en el pit.

 

El fill, de 21 anys, no tenia antecedents policials i ara haurà de respondre dels fets davant la Justícia en quedar descartada una altra explicació per a la violenta defunció de la dona. Tant la víctima com el seu agressor eren estrangers i residien en Vinaròs des de fa temps.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.