Envien a presó al jove de 21 anys que va matar a sa mare en Vinaròs

 

Actualització 22/12/2020 a les 09.20 hores. La responsable del Jutjat d’Instrucció número 4 de Vinaròs, en funcions de guàrdia, ha acordat este dilluns la presó provisional comunicada sense fiança per al jove detingut divendres passat com a presumpte autor de la mort de sa mare en eixa localitat castellonenca.

 

El detingut queda investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi/assassinat, segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. El jove, de 21 anys, va ser detingut divendres passat després d’haver, presumptament, degollat a sa mare, de 45 anys, en Vinaròs.

 

Sospiten que el xic de Vinaròs va matar a sa mare en una discussió per diners

Actualització 20/12/2020 a les 12.45 hores. La Guàrdia Civil sospita que el xic de 21 anys que va matar a la seua mare este divendres en Vinaròs ho va fer en el transcurs d’una discussió per qüestions econòmiques.

 

L’acusat per la mort de Svetlana Oborocea es troba detingut en dependències de la Benemèrita, a l’espera de passar a disposició judicial. La víctima va rebre una punyalada mortal que podia haver-li travessat el cor. A demés, la dona presentava un gran número de talls en el cos, així com diferents colps.

 

Un xic detingut per degollar a la seua mare després d’una forta discussió en Vinaròs

Un xic de 21 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil després d’haver degollat presumptament a la seua mare de 41 anys en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Tal com pareix, este divendres, cap a les 18.00 hores i, per circumstàncies que encara es desconeixen, el presumpte autor dels fets va agredir amb una arma blanca a la seua mare, de nacionalitat moldava però amb passaport romanès.

 

La Guàrdia Civil ha detingut al xic de 21 anys pel suposat parricidi i s’ha fet càrrec de les investigacions.

 

Una forta discussió, possible causa del crim

Segons ha publicat este dissabte el diari ‘El Mundo’ el jove va agredir a la seua progenitora, amb un ganivet de cuina després d’una acalorada discussió en una casa situada en l’avinguda Barcelona de Vinaròs. El sospitós va clavar a la seua mare un ganivet en el pit.

 

El fill, de 21 anys, no tenia antecedents policials i ara haurà de respondre dels fets davant la Justícia en quedar descartada una altra explicació per a la violenta defunció de la dona. Tant la víctima com el seu agressor eren estrangers i residien en Vinaròs des de fa temps.

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.