Anuncios

Envien a presó al jove de 21 anys que va matar a sa mare en Vinaròs

 

Actualització 22/12/2020 a les 09.20 hores. La responsable del Jutjat d’Instrucció número 4 de Vinaròs, en funcions de guàrdia, ha acordat este dilluns la presó provisional comunicada sense fiança per al jove detingut divendres passat com a presumpte autor de la mort de sa mare en eixa localitat castellonenca.

 

El detingut queda investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi/assassinat, segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. El jove, de 21 anys, va ser detingut divendres passat després d’haver, presumptament, degollat a sa mare, de 45 anys, en Vinaròs.

Anuncios

 

Sospiten que el xic de Vinaròs va matar a sa mare en una discussió per diners

Actualització 20/12/2020 a les 12.45 hores. La Guàrdia Civil sospita que el xic de 21 anys que va matar a la seua mare este divendres en Vinaròs ho va fer en el transcurs d’una discussió per qüestions econòmiques.

 

L’acusat per la mort de Svetlana Oborocea es troba detingut en dependències de la Benemèrita, a l’espera de passar a disposició judicial. La víctima va rebre una punyalada mortal que podia haver-li travessat el cor. A demés, la dona presentava un gran número de talls en el cos, així com diferents colps.

 

Un xic detingut per degollar a la seua mare després d’una forta discussió en Vinaròs

Un xic de 21 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil després d’haver degollat presumptament a la seua mare de 41 anys en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Tal com pareix, este divendres, cap a les 18.00 hores i, per circumstàncies que encara es desconeixen, el presumpte autor dels fets va agredir amb una arma blanca a la seua mare, de nacionalitat moldava però amb passaport romanès.

 

La Guàrdia Civil ha detingut al xic de 21 anys pel suposat parricidi i s’ha fet càrrec de les investigacions.

 

Una forta discussió, possible causa del crim

Segons ha publicat este dissabte el diari ‘El Mundo’ el jove va agredir a la seua progenitora, amb un ganivet de cuina després d’una acalorada discussió en una casa situada en l’avinguda Barcelona de Vinaròs. El sospitós va clavar a la seua mare un ganivet en el pit.

 

El fill, de 21 anys, no tenia antecedents policials i ara haurà de respondre dels fets davant la Justícia en quedar descartada una altra explicació per a la violenta defunció de la dona. Tant la víctima com el seu agressor eren estrangers i residien en Vinaròs des de fa temps.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios