10.7 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Un xic buscat per la justícia alemanya ha sigut detingut en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en València a un pròfug de les autoritats alemanyes, un xic de 34 anys, a qui li constava en vigor una reclamació judicial internacional, pels delictes d’evasió d’impostos, per un valor d’1.197.871 euros. Sa mare, amb la que presumptament va cometre els delictes, ja ha sigut condemnada. 

 

La detenció s’ha produït quan els agents que feien faenes de prevenció, han vist a un xic, el que no portava la mascareta obligatòria i tenia el seu cotxe pujat a la vorera, pel que els policies li han demanat la documentació.

 

En comprovar les seues dades per la Sala del 091 ha vist que al xic li constava una reclamació judicial internacional emesa per Alemanya, pels delictes d’evasió fiscal, per un valor d’1.197.871 euros. Els agents, després de fer les comprovacions oportunes, l’han detingut per a posar-lo a la disposició de les autoritats del país reclamant.

 

Posteriorment, ja en dependències policials, s’ha comprovat que el detingut hauria comés, segons consta en la reclamació internacional, un total de 68 infraccions per a l’evasió de quatre impostos diferents en el negoci familiar al costat de sa mare, qui ja ha sigut condemnada. El detingut ha passat a disposició judicial de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.