Un xic buscat per la justícia alemanya ha sigut detingut en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en València a un pròfug de les autoritats alemanyes, un xic de 34 anys, a qui li constava en vigor una reclamació judicial internacional, pels delictes d’evasió d’impostos, per un valor d’1.197.871 euros. Sa mare, amb la que presumptament va cometre els delictes, ja ha sigut condemnada. 

 

La detenció s’ha produït quan els agents que feien faenes de prevenció, han vist a un xic, el que no portava la mascareta obligatòria i tenia el seu cotxe pujat a la vorera, pel que els policies li han demanat la documentació.

 

En comprovar les seues dades per la Sala del 091 ha vist que al xic li constava una reclamació judicial internacional emesa per Alemanya, pels delictes d’evasió fiscal, per un valor d’1.197.871 euros. Els agents, després de fer les comprovacions oportunes, l’han detingut per a posar-lo a la disposició de les autoritats del país reclamant.

 

Posteriorment, ja en dependències policials, s’ha comprovat que el detingut hauria comés, segons consta en la reclamació internacional, un total de 68 infraccions per a l’evasió de quatre impostos diferents en el negoci familiar al costat de sa mare, qui ja ha sigut condemnada. El detingut ha passat a disposició judicial de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.