Un xic buscat per la justícia alemanya ha sigut detingut en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en València a un pròfug de les autoritats alemanyes, un xic de 34 anys, a qui li constava en vigor una reclamació judicial internacional, pels delictes d’evasió d’impostos, per un valor d’1.197.871 euros. Sa mare, amb la que presumptament va cometre els delictes, ja ha sigut condemnada. 

 

La detenció s’ha produït quan els agents que feien faenes de prevenció, han vist a un xic, el que no portava la mascareta obligatòria i tenia el seu cotxe pujat a la vorera, pel que els policies li han demanat la documentació.

 

En comprovar les seues dades per la Sala del 091 ha vist que al xic li constava una reclamació judicial internacional emesa per Alemanya, pels delictes d’evasió fiscal, per un valor d’1.197.871 euros. Els agents, després de fer les comprovacions oportunes, l’han detingut per a posar-lo a la disposició de les autoritats del país reclamant.

 

Posteriorment, ja en dependències policials, s’ha comprovat que el detingut hauria comés, segons consta en la reclamació internacional, un total de 68 infraccions per a l’evasió de quatre impostos diferents en el negoci familiar al costat de sa mare, qui ja ha sigut condemnada. El detingut ha passat a disposició judicial de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.