11.6 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un xic buscat per la justícia alemanya ha sigut detingut en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en València a un pròfug de les autoritats alemanyes, un xic de 34 anys, a qui li constava en vigor una reclamació judicial internacional, pels delictes d’evasió d’impostos, per un valor d’1.197.871 euros. Sa mare, amb la que presumptament va cometre els delictes, ja ha sigut condemnada. 

 

La detenció s’ha produït quan els agents que feien faenes de prevenció, han vist a un xic, el que no portava la mascareta obligatòria i tenia el seu cotxe pujat a la vorera, pel que els policies li han demanat la documentació.

 

En comprovar les seues dades per la Sala del 091 ha vist que al xic li constava una reclamació judicial internacional emesa per Alemanya, pels delictes d’evasió fiscal, per un valor d’1.197.871 euros. Els agents, després de fer les comprovacions oportunes, l’han detingut per a posar-lo a la disposició de les autoritats del país reclamant.

 

Posteriorment, ja en dependències policials, s’ha comprovat que el detingut hauria comés, segons consta en la reclamació internacional, un total de 68 infraccions per a l’evasió de quatre impostos diferents en el negoci familiar al costat de sa mare, qui ja ha sigut condemnada. El detingut ha passat a disposició judicial de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.