Un xic buscat per la justícia alemanya ha sigut detingut en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en València a un pròfug de les autoritats alemanyes, un xic de 34 anys, a qui li constava en vigor una reclamació judicial internacional, pels delictes d’evasió d’impostos, per un valor d’1.197.871 euros. Sa mare, amb la que presumptament va cometre els delictes, ja ha sigut condemnada. 

 

La detenció s’ha produït quan els agents que feien faenes de prevenció, han vist a un xic, el que no portava la mascareta obligatòria i tenia el seu cotxe pujat a la vorera, pel que els policies li han demanat la documentació.

 

En comprovar les seues dades per la Sala del 091 ha vist que al xic li constava una reclamació judicial internacional emesa per Alemanya, pels delictes d’evasió fiscal, per un valor d’1.197.871 euros. Els agents, després de fer les comprovacions oportunes, l’han detingut per a posar-lo a la disposició de les autoritats del país reclamant.

 

Posteriorment, ja en dependències policials, s’ha comprovat que el detingut hauria comés, segons consta en la reclamació internacional, un total de 68 infraccions per a l’evasió de quatre impostos diferents en el negoci familiar al costat de sa mare, qui ja ha sigut condemnada. El detingut ha passat a disposició judicial de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.