Un xic detingut per conduir borratxo i drogat i escapar d’un control policial en Alacant

 

La Policia Local ha detingut a un conductor, un xic de 35 anys, per un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària, que ha sigut interceptat pels agents després de donar-se a la fugida en ser parat en un control policial de l’estat d’alarma i donar positiu en les proves d’alcoholèmia i drogues en la ciutat d’Alacant.

 

Segons fonts policials els fets han passat esta nit de diumenge, a les 22.30 hores, en els voltants del cementeri municipal, després de donar l’alt una patrulla de Policia Local a un cotxe. Este vehicle no va atendre els requeriments policials i s’ha donat a la fugida a gran velocitat per l’A-70, sent seguit per la Policia Local i iniciant-se una persecució a la que s’han unit altres patrulles policials.

 

El cotxe ha circulat per l’autovia i ha tornat a la ciutat amb conducció temerària circulant a gran velocitat per diferents carrers, cometent múltiples infraccions, sense respectar preferències de pas, i posant en risc la seguretat viària. La Policia Local l’ha pillat en l’avinguda d’Antonio Ramos Carratalá, i en ser sotmés a les proves d’alcoholèmia, ha donat positiu en alcohol i drogues.

 

Per tals fets la Policia Local d’Alacant ha detingut al xic per un presumpte delicte un delicte contra la seguretat viària, conducció temerària i conduir davall els efectes de l’alcohol i les drogues, i ha sigut traslladat a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.