Un xic detingut per conduir borratxo i drogat i escapar d’un control policial en Alacant

 

La Policia Local ha detingut a un conductor, un xic de 35 anys, per un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària, que ha sigut interceptat pels agents després de donar-se a la fugida en ser parat en un control policial de l’estat d’alarma i donar positiu en les proves d’alcoholèmia i drogues en la ciutat d’Alacant.

 

Segons fonts policials els fets han passat esta nit de diumenge, a les 22.30 hores, en els voltants del cementeri municipal, després de donar l’alt una patrulla de Policia Local a un cotxe. Este vehicle no va atendre els requeriments policials i s’ha donat a la fugida a gran velocitat per l’A-70, sent seguit per la Policia Local i iniciant-se una persecució a la que s’han unit altres patrulles policials.

 

El cotxe ha circulat per l’autovia i ha tornat a la ciutat amb conducció temerària circulant a gran velocitat per diferents carrers, cometent múltiples infraccions, sense respectar preferències de pas, i posant en risc la seguretat viària. La Policia Local l’ha pillat en l’avinguda d’Antonio Ramos Carratalá, i en ser sotmés a les proves d’alcoholèmia, ha donat positiu en alcohol i drogues.

 

Per tals fets la Policia Local d’Alacant ha detingut al xic per un presumpte delicte un delicte contra la seguretat viària, conducció temerària i conduir davall els efectes de l’alcohol i les drogues, i ha sigut traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Sueca allarga dos hores el servici de socorrisme en les platges pel eclipsi solar del 12 d’agost

Sueca reforçarà el dispositiu de socorrisme en les seues platges el 12 d’agost, amb dues hores més de vigilància per l’eclipsi solar i la previsió d’una major afluència de banyistes i curiosos.

Puigdemont demana reservar-se la marca ‘Estat del Mon’ per a publicacions a la UE

Carles Puigdemont ha sol·licitat davant la EUIPO, amb seu a Alacant, reservar-se la marca 'Estat del Mon' per a servicis de publicació i periodisme en el mercat de la Unió Europea. La protecció, si s'aprova, abastaria una àmplia gamma d'activitats editorials i digitals durant 10 anys.

Bernabé defensa que els missatges de Miguel Polo en la DANA acrediten que va estar alerta

Pilar Bernabé assegura que els missatges aportats per Miguel Polo al jutjat sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024 demostren que el president de la CHJ va estar alerta i va atendre tots els requeriments, i critica la gestió del Consell i de Carlos Mazón.

Nou oli d’oliva de l’Espadà i la Calderona aconseguix la DOP europea

La Unió Europea ha reconegut amb la Denominació d’Origen Protegida l’oli d’oliva de 28 municipis de les serres d’Espadà i Calderona, a les províncies de Castelló i València.

Metrovalencia reduïx trens en agost i aplica horari de dissabte els laborables

Metrovalencia aplicarà en tot agost la freqüència de dissabte també entre setmana per la menor demanda estival, però mantindrà sense canvis els horaris de diumenges, festius i servici nocturn.

Carlos Espí, el davanter valencià disciplinat que salta al Real Madrid

Carlos Espí, davanter de Tavernes de la Valldigna de 21 anys i estudiant universitari, afronta el repte del Real Madrid després de garantir la permanència del Levante amb 11 gols en mitja temporada a Primera.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per fortes tempestes amb pedra

Aemet ha activat este dissabte l’avís taronja al sud de la província de València per tempestes amb ratxes molt fortes de vent i granís, i manté alertes per calor extrema en l’interior valencià i punts d’Alacant i Castelló.

Més autobusos de l’EMT per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a València

L’EMT de València reforçarà el servici amb una trentena d’autobusos addicionals el 12 d’agost per l’eclipsi solar, sobretot cap a les platges i les pedanies del sud.
FILMOTECA D'ESTIU