Un xic detingut per conduir borratxo i drogat i escapar d’un control policial en Alacant

 

La Policia Local ha detingut a un conductor, un xic de 35 anys, per un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària, que ha sigut interceptat pels agents després de donar-se a la fugida en ser parat en un control policial de l’estat d’alarma i donar positiu en les proves d’alcoholèmia i drogues en la ciutat d’Alacant.

 

Segons fonts policials els fets han passat esta nit de diumenge, a les 22.30 hores, en els voltants del cementeri municipal, després de donar l’alt una patrulla de Policia Local a un cotxe. Este vehicle no va atendre els requeriments policials i s’ha donat a la fugida a gran velocitat per l’A-70, sent seguit per la Policia Local i iniciant-se una persecució a la que s’han unit altres patrulles policials.

 

El cotxe ha circulat per l’autovia i ha tornat a la ciutat amb conducció temerària circulant a gran velocitat per diferents carrers, cometent múltiples infraccions, sense respectar preferències de pas, i posant en risc la seguretat viària. La Policia Local l’ha pillat en l’avinguda d’Antonio Ramos Carratalá, i en ser sotmés a les proves d’alcoholèmia, ha donat positiu en alcohol i drogues.

 

Per tals fets la Policia Local d’Alacant ha detingut al xic per un presumpte delicte un delicte contra la seguretat viària, conducció temerària i conduir davall els efectes de l’alcohol i les drogues, i ha sigut traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.

El València Basket busca afermar la segona plaça en la seua visita a Burgos

El València Basket visita la pista del Recol·lectes Burgos per a defendre la seua segona plaça en la Lliga Endesa després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i amb diverses baixes sensibles en el perímetre.

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.