Un xic detingut per conduir borratxo i drogat i escapar d’un control policial en Alacant

 

La Policia Local ha detingut a un conductor, un xic de 35 anys, per un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària, que ha sigut interceptat pels agents després de donar-se a la fugida en ser parat en un control policial de l’estat d’alarma i donar positiu en les proves d’alcoholèmia i drogues en la ciutat d’Alacant.

 

Segons fonts policials els fets han passat esta nit de diumenge, a les 22.30 hores, en els voltants del cementeri municipal, després de donar l’alt una patrulla de Policia Local a un cotxe. Este vehicle no va atendre els requeriments policials i s’ha donat a la fugida a gran velocitat per l’A-70, sent seguit per la Policia Local i iniciant-se una persecució a la que s’han unit altres patrulles policials.

 

El cotxe ha circulat per l’autovia i ha tornat a la ciutat amb conducció temerària circulant a gran velocitat per diferents carrers, cometent múltiples infraccions, sense respectar preferències de pas, i posant en risc la seguretat viària. La Policia Local l’ha pillat en l’avinguda d’Antonio Ramos Carratalá, i en ser sotmés a les proves d’alcoholèmia, ha donat positiu en alcohol i drogues.

 

Per tals fets la Policia Local d’Alacant ha detingut al xic per un presumpte delicte un delicte contra la seguretat viària, conducció temerària i conduir davall els efectes de l’alcohol i les drogues, i ha sigut traslladat a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.

Compromís proposa vivendes protegides permanents i adjudicades per sorteig

Compromís registra una proposició de llei perquè les vivendes de protecció pública siguen permanents, amb requisits iguals i adjudicació per sorteig públic. La iniciativa respon al cas dels Naus i preveu un registre de demandants i un calendari d'aprovació entre març i abril.

Possibles ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens en la Comunitat

Este dilluns hi haurà intervals nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats en el litoral al matí i a l'interior al final del dia. Les màximes pujaran.

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.