8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un xic detingut per conduir borratxo i drogat i escapar d’un control policial en Alacant

 

La Policia Local ha detingut a un conductor, un xic de 35 anys, per un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària, que ha sigut interceptat pels agents després de donar-se a la fugida en ser parat en un control policial de l’estat d’alarma i donar positiu en les proves d’alcoholèmia i drogues en la ciutat d’Alacant.

 

Segons fonts policials els fets han passat esta nit de diumenge, a les 22.30 hores, en els voltants del cementeri municipal, després de donar l’alt una patrulla de Policia Local a un cotxe. Este vehicle no va atendre els requeriments policials i s’ha donat a la fugida a gran velocitat per l’A-70, sent seguit per la Policia Local i iniciant-se una persecució a la que s’han unit altres patrulles policials.

 

El cotxe ha circulat per l’autovia i ha tornat a la ciutat amb conducció temerària circulant a gran velocitat per diferents carrers, cometent múltiples infraccions, sense respectar preferències de pas, i posant en risc la seguretat viària. La Policia Local l’ha pillat en l’avinguda d’Antonio Ramos Carratalá, i en ser sotmés a les proves d’alcoholèmia, ha donat positiu en alcohol i drogues.

 

Per tals fets la Policia Local d’Alacant ha detingut al xic per un presumpte delicte un delicte contra la seguretat viària, conducció temerària i conduir davall els efectes de l’alcohol i les drogues, i ha sigut traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI