Un xic detingut per agredir a una agent de policia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un jove de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys i un altre d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després de causar desperfectes en huit cotxes i pegar en el cap a un agent.

 

El jove va ocasionar numerosos desperfectes en huit vehicles estacionats en via pública, va destrossar mobiliari urbà i va pegar un colp al cap a un dels agents durant la seua detenció, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat cap a les 20.25 hores de la vesprada d’este dimarts, quan la Sala del 091 ha avisat als policies que un jove estava causant molèsties dins d’una sala de jocs. Els treballadors del local van cridar l’atenció al jove, «visiblement alterat i violent», però l’ara detingut es va negar a anarse’n de l’establiment. Després de la discussió, este es va dirigir a un bar de la zona.

 

L’agent ha acabat ferit

Durant el trajecte, pel que pareix, el jove ha causat «importants» danys en huit vehicles aparcats en la via pública, i al seu pas ha destrossat papereres i diferent mobiliari urbà amb puntades i punyades. Els agents s’han mobilitzat fins al bar i han sabut que després de diferents consumicions s’havia colat en un corredor interior per a orinar i en recriminar-li el propietari la seua actitud, el sospitós havia fugit cap al magatzem.

 

Els agents han vist al xic «visiblement nerviós i alterat» i presentava les mans amb sang i diferents ferides en la zona dels artells, fruit dels forts colps propinats. Els policies han tractat de tranquil·litzar-lo, però el jove ha fet cas omís a les seues indicacions.

 

A continuació, els policies s’han dirigit al sospitós, moment en què ha començat a bracejar de manera violenta i, una volta reduït, ha començat a dir «quan em lleveu les esposes us pegaré marietes de merda». En un moment determinat, el jove li ha pegat un fort colp a un dels agents, provocant-li una contusió al cap, pel que ha sigut detingut com a autor d’un delicte de danys i atemptat contra un agent de l’autoritat.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.