Un xic detingut per agredir a una agent de policia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un jove de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys i un altre d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després de causar desperfectes en huit cotxes i pegar en el cap a un agent.

 

El jove va ocasionar numerosos desperfectes en huit vehicles estacionats en via pública, va destrossar mobiliari urbà i va pegar un colp al cap a un dels agents durant la seua detenció, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat cap a les 20.25 hores de la vesprada d’este dimarts, quan la Sala del 091 ha avisat als policies que un jove estava causant molèsties dins d’una sala de jocs. Els treballadors del local van cridar l’atenció al jove, «visiblement alterat i violent», però l’ara detingut es va negar a anarse’n de l’establiment. Després de la discussió, este es va dirigir a un bar de la zona.

 

L’agent ha acabat ferit

Durant el trajecte, pel que pareix, el jove ha causat «importants» danys en huit vehicles aparcats en la via pública, i al seu pas ha destrossat papereres i diferent mobiliari urbà amb puntades i punyades. Els agents s’han mobilitzat fins al bar i han sabut que després de diferents consumicions s’havia colat en un corredor interior per a orinar i en recriminar-li el propietari la seua actitud, el sospitós havia fugit cap al magatzem.

 

Els agents han vist al xic «visiblement nerviós i alterat» i presentava les mans amb sang i diferents ferides en la zona dels artells, fruit dels forts colps propinats. Els policies han tractat de tranquil·litzar-lo, però el jove ha fet cas omís a les seues indicacions.

 

A continuació, els policies s’han dirigit al sospitós, moment en què ha començat a bracejar de manera violenta i, una volta reduït, ha començat a dir «quan em lleveu les esposes us pegaré marietes de merda». En un moment determinat, el jove li ha pegat un fort colp a un dels agents, provocant-li una contusió al cap, pel que ha sigut detingut com a autor d’un delicte de danys i atemptat contra un agent de l’autoritat.

Últimes notícies

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.