Un xic detingut per agredir a una agent de policia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un jove de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys i un altre d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després de causar desperfectes en huit cotxes i pegar en el cap a un agent.

 

El jove va ocasionar numerosos desperfectes en huit vehicles estacionats en via pública, va destrossar mobiliari urbà i va pegar un colp al cap a un dels agents durant la seua detenció, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat cap a les 20.25 hores de la vesprada d’este dimarts, quan la Sala del 091 ha avisat als policies que un jove estava causant molèsties dins d’una sala de jocs. Els treballadors del local van cridar l’atenció al jove, «visiblement alterat i violent», però l’ara detingut es va negar a anarse’n de l’establiment. Després de la discussió, este es va dirigir a un bar de la zona.

 

L’agent ha acabat ferit

Durant el trajecte, pel que pareix, el jove ha causat «importants» danys en huit vehicles aparcats en la via pública, i al seu pas ha destrossat papereres i diferent mobiliari urbà amb puntades i punyades. Els agents s’han mobilitzat fins al bar i han sabut que després de diferents consumicions s’havia colat en un corredor interior per a orinar i en recriminar-li el propietari la seua actitud, el sospitós havia fugit cap al magatzem.

 

Els agents han vist al xic «visiblement nerviós i alterat» i presentava les mans amb sang i diferents ferides en la zona dels artells, fruit dels forts colps propinats. Els policies han tractat de tranquil·litzar-lo, però el jove ha fet cas omís a les seues indicacions.

 

A continuació, els policies s’han dirigit al sospitós, moment en què ha començat a bracejar de manera violenta i, una volta reduït, ha començat a dir «quan em lleveu les esposes us pegaré marietes de merda». En un moment determinat, el jove li ha pegat un fort colp a un dels agents, provocant-li una contusió al cap, pel que ha sigut detingut com a autor d’un delicte de danys i atemptat contra un agent de l’autoritat.

Últimes notícies

La Banda Indefinida posa banda sonora i suport terapèutic a la vaga docent a València

La Banda Indefinida, nascuda de forma improvisada entre docents valencians, reunix ja més de 500 músics i s'ha convertit en el motor anímic i reivindicatiu de la vaga indefinida del professorat.

La Generalitat anul·la la condecoració a un policia local per falsejar el seu paper en un part a casa

La Generalitat ha revocat la felicitació pública concedida a un policia local per un suposat auxili en un part domiciliari, després de constatar que no va ser present en l'enllumenament i que l'informe policial no s'ajustava a l'ocorregut.

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.