18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Un xic detingut per agredir a una agent de policia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un jove de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys i un altre d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després de causar desperfectes en huit cotxes i pegar en el cap a un agent.

 

El jove va ocasionar numerosos desperfectes en huit vehicles estacionats en via pública, va destrossar mobiliari urbà i va pegar un colp al cap a un dels agents durant la seua detenció, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat cap a les 20.25 hores de la vesprada d’este dimarts, quan la Sala del 091 ha avisat als policies que un jove estava causant molèsties dins d’una sala de jocs. Els treballadors del local van cridar l’atenció al jove, «visiblement alterat i violent», però l’ara detingut es va negar a anarse’n de l’establiment. Després de la discussió, este es va dirigir a un bar de la zona.

 

L’agent ha acabat ferit

Durant el trajecte, pel que pareix, el jove ha causat «importants» danys en huit vehicles aparcats en la via pública, i al seu pas ha destrossat papereres i diferent mobiliari urbà amb puntades i punyades. Els agents s’han mobilitzat fins al bar i han sabut que després de diferents consumicions s’havia colat en un corredor interior per a orinar i en recriminar-li el propietari la seua actitud, el sospitós havia fugit cap al magatzem.

 

Els agents han vist al xic «visiblement nerviós i alterat» i presentava les mans amb sang i diferents ferides en la zona dels artells, fruit dels forts colps propinats. Els policies han tractat de tranquil·litzar-lo, però el jove ha fet cas omís a les seues indicacions.

 

A continuació, els policies s’han dirigit al sospitós, moment en què ha començat a bracejar de manera violenta i, una volta reduït, ha començat a dir «quan em lleveu les esposes us pegaré marietes de merda». En un moment determinat, el jove li ha pegat un fort colp a un dels agents, provocant-li una contusió al cap, pel que ha sigut detingut com a autor d’un delicte de danys i atemptat contra un agent de l’autoritat.

Últimes notícies

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.

Seguiment dispar de la vaga de metges en la Comunitat: 80% per als convocants i 3,09% per a Sanitat

El Sindicat Mèdic Avanza ha situat el seguiment entre el 70 i el 80%, mentres que la Conselleria de Sanitat l'ha xifrat en un 3,09%. La protesta reclama un estatut propi i millores laborals i retributives.

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit a ocupació amb els itineraris de la Generalitat

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit en 2025 a un lloc de treball gràcies a itineraris d'inserció de la Generalitat. La iniciativa, activa des de mitjan 2024, ha atés a més de 900 dones en les tres províncies.

El poal LED de Callao repetix com a aparador de la Costa Blanca en Fitur

La Costa Blanca tornarà a promocionar-se en Fitur amb un poal de pantalles LED 360 graus en Callao i un programa que integra esport, cultura i gastronomia. Hi haurà més de 60 presentacions, 25 showcookings i presència en espais temàtics de la fira.

Ortí destaca 39 candidatures valencianes als Premis Goya

La consellera Carmen Ortí ha subratllat el gran moment de l'audiovisual valencià amb 39 nominacions en la 40 edició dels Goya, 19 d'elles amb ajudes del IVC.