11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Un xic detingut per amenaçar en explotar una bombona de gas butà en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en l’Horta (València), a un xic de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus i atemptat a agent de l’autoritat, després d’amenaçar amb fer explotar una bombona de gas butà i matar a tot el que es trobara allí, a demés d’agredir als policies que l’han arrestat.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 13.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una casa d’eixa localitat, a on un xic es trobava molt agressiu. Una volta allí, els policies han sabut que un home s’havia dirigit a sa casa i hauria amenaçat a sa mare amb matarla i amb llevar-se ell mateix la vida. 

 

Els agents han  trobat al sospitós en la tercera planta de l’edifici, amb una bombona de gas i prenent un encenedor, al mateix temps que cridava que anava a matar a tots. Els policies han intentat tranquil·litzar-lo, però continuava molt nerviós.

 

En un moment donat, els agents li han furtat l’encenedor, pel que ha començat a agredir-los i, fins i tot ,intentar mossegarlos, arribant a traure una navalla per a ferir als policies. A conseqüència dels colps, els dos agents han patit lesions en muscle i coll, pel que ha sigut detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i atemptat a agent de l’autoritat. El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.