Un xic detingut per amenaçar en explotar una bombona de gas butà en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en l’Horta (València), a un xic de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus i atemptat a agent de l’autoritat, després d’amenaçar amb fer explotar una bombona de gas butà i matar a tot el que es trobara allí, a demés d’agredir als policies que l’han arrestat.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 13.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una casa d’eixa localitat, a on un xic es trobava molt agressiu. Una volta allí, els policies han sabut que un home s’havia dirigit a sa casa i hauria amenaçat a sa mare amb matarla i amb llevar-se ell mateix la vida. 

 

Els agents han  trobat al sospitós en la tercera planta de l’edifici, amb una bombona de gas i prenent un encenedor, al mateix temps que cridava que anava a matar a tots. Els policies han intentat tranquil·litzar-lo, però continuava molt nerviós.

 

En un moment donat, els agents li han furtat l’encenedor, pel que ha començat a agredir-los i, fins i tot ,intentar mossegarlos, arribant a traure una navalla per a ferir als policies. A conseqüència dels colps, els dos agents han patit lesions en muscle i coll, pel que ha sigut detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i atemptat a agent de l’autoritat. El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE amb dades de 41 anys demostra que les brises marines del Mediterrani occidental s’han debilitat fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx el seu efecte refrescant durant les onades de calor.

Amenaça de 40 graus dijous i divendres en comarques de València i Alacant per l’ona de calor

Aemet ha activat avisos taronja i grocs dijous i divendres en zones de València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus, amb especial incidència a l’interior valencià i la Vega Baja.

Un home detingut per coaccionar menors en xarxes socials per a obtindre material íntim

La Policia Nacional ha detingut un home de 42 anys acusat d’enganar i coaccionar menors a través de perfils falsos en xarxes socials per a aconseguir imatges íntimes. La investigació, iniciada per diversos casos similars en Espanya, ha permés identificar quatre víctimes i no es descarta que n’hi haja més.

Retencions de fins a sis quilòmetres en la V-31 per un accident sense ferits

Un accident sense ferits en la V-31, Pista de Silla, ha provocat este dimecres al matí fins a quasi nou quilòmetres de retencions, que encara eren de cinc o sis quilòmetres cap a València a les 9.00 hores.

Les veus del Misteri d’Elx porten la Festa a la històrica església St. Etheldreda’s de Londres

Les veus del Misteri d'Elx ofereixen este divendres un concert a la St. Etheldreda's Roman Catholic Church de Londres, coincidint amb el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i amb un clar objectiu de projecció turística d'Elx.