Un xic detingut per amenaçar en explotar una bombona de gas butà en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en l’Horta (València), a un xic de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus i atemptat a agent de l’autoritat, després d’amenaçar amb fer explotar una bombona de gas butà i matar a tot el que es trobara allí, a demés d’agredir als policies que l’han arrestat.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 13.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una casa d’eixa localitat, a on un xic es trobava molt agressiu. Una volta allí, els policies han sabut que un home s’havia dirigit a sa casa i hauria amenaçat a sa mare amb matarla i amb llevar-se ell mateix la vida. 

 

Els agents han  trobat al sospitós en la tercera planta de l’edifici, amb una bombona de gas i prenent un encenedor, al mateix temps que cridava que anava a matar a tots. Els policies han intentat tranquil·litzar-lo, però continuava molt nerviós.

 

En un moment donat, els agents li han furtat l’encenedor, pel que ha començat a agredir-los i, fins i tot ,intentar mossegarlos, arribant a traure una navalla per a ferir als policies. A conseqüència dels colps, els dos agents han patit lesions en muscle i coll, pel que ha sigut detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i atemptat a agent de l’autoritat. El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.