Un xic detingut per amenaçar en explotar una bombona de gas butà en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en l’Horta (València), a un xic de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus i atemptat a agent de l’autoritat, després d’amenaçar amb fer explotar una bombona de gas butà i matar a tot el que es trobara allí, a demés d’agredir als policies que l’han arrestat.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 13.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una casa d’eixa localitat, a on un xic es trobava molt agressiu. Una volta allí, els policies han sabut que un home s’havia dirigit a sa casa i hauria amenaçat a sa mare amb matarla i amb llevar-se ell mateix la vida. 

 

Els agents han  trobat al sospitós en la tercera planta de l’edifici, amb una bombona de gas i prenent un encenedor, al mateix temps que cridava que anava a matar a tots. Els policies han intentat tranquil·litzar-lo, però continuava molt nerviós.

 

En un moment donat, els agents li han furtat l’encenedor, pel que ha començat a agredir-los i, fins i tot ,intentar mossegarlos, arribant a traure una navalla per a ferir als policies. A conseqüència dels colps, els dos agents han patit lesions en muscle i coll, pel que ha sigut detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i atemptat a agent de l’autoritat. El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.