Un xic detingut per amenaçar en explotar una bombona de gas butà en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en l’Horta (València), a un xic de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus i atemptat a agent de l’autoritat, després d’amenaçar amb fer explotar una bombona de gas butà i matar a tot el que es trobara allí, a demés d’agredir als policies que l’han arrestat.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 13.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una casa d’eixa localitat, a on un xic es trobava molt agressiu. Una volta allí, els policies han sabut que un home s’havia dirigit a sa casa i hauria amenaçat a sa mare amb matarla i amb llevar-se ell mateix la vida. 

 

Els agents han  trobat al sospitós en la tercera planta de l’edifici, amb una bombona de gas i prenent un encenedor, al mateix temps que cridava que anava a matar a tots. Els policies han intentat tranquil·litzar-lo, però continuava molt nerviós.

 

En un moment donat, els agents li han furtat l’encenedor, pel que ha començat a agredir-los i, fins i tot ,intentar mossegarlos, arribant a traure una navalla per a ferir als policies. A conseqüència dels colps, els dos agents han patit lesions en muscle i coll, pel que ha sigut detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i atemptat a agent de l’autoritat. El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.