Un xic detingut per robar en diferents cotxes en Alacant

 

Esta nit de dilluns la Policia Local d’Alacant ha detingut a un xic de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatoris en interior de cotxes en la ciutat. Segons fonts policials els fets han passat cap a les 23.00 hores, quan els agents del Nocturn estaven patrullant i han trobat a un jove, que portava un tornavís en la mà i es trobava al costat d’un cotxe amb una finestreta fracturada.

 

Els agents de Policia Local han procedit a identificar al jove, qui en donar-se compte de la presència policial ha començat a fugir, sent seguit pels agents. Ràpidament s’ha iniciat un dispositiu de busca per a conseguir detindre’l, i després de perseguir-lo, l’han pillat en l’avinguda d’Alcoi de la ciutat.

 

Els agents han fet una batuda per la zona i han verificat que un altre cotxe estacionat també havia sigut forçat, trobant la motxilla del detingut, amb diferents objectes que pogueren procedir de dins dels cotxes robats.

 

Per tals fets la Policia Local ha detingut al xic per un presumpte delicte de robatori amb força, que ha sigut  informat dels motius de la seua detenció i dels drets que té i ha sigut traslladat a Comissària i lloc a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU