Un xic detingut per robar en diferents cotxes en Alacant

 

Esta nit de dilluns la Policia Local d’Alacant ha detingut a un xic de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatoris en interior de cotxes en la ciutat. Segons fonts policials els fets han passat cap a les 23.00 hores, quan els agents del Nocturn estaven patrullant i han trobat a un jove, que portava un tornavís en la mà i es trobava al costat d’un cotxe amb una finestreta fracturada.

 

Els agents de Policia Local han procedit a identificar al jove, qui en donar-se compte de la presència policial ha començat a fugir, sent seguit pels agents. Ràpidament s’ha iniciat un dispositiu de busca per a conseguir detindre’l, i després de perseguir-lo, l’han pillat en l’avinguda d’Alcoi de la ciutat.

 

Els agents han fet una batuda per la zona i han verificat que un altre cotxe estacionat també havia sigut forçat, trobant la motxilla del detingut, amb diferents objectes que pogueren procedir de dins dels cotxes robats.

 

Per tals fets la Policia Local ha detingut al xic per un presumpte delicte de robatori amb força, que ha sigut  informat dels motius de la seua detenció i dels drets que té i ha sigut traslladat a Comissària i lloc a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.