Un xic detingut per robar en diferents cotxes en Alacant

 

Esta nit de dilluns la Policia Local d’Alacant ha detingut a un xic de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatoris en interior de cotxes en la ciutat. Segons fonts policials els fets han passat cap a les 23.00 hores, quan els agents del Nocturn estaven patrullant i han trobat a un jove, que portava un tornavís en la mà i es trobava al costat d’un cotxe amb una finestreta fracturada.

 

Els agents de Policia Local han procedit a identificar al jove, qui en donar-se compte de la presència policial ha començat a fugir, sent seguit pels agents. Ràpidament s’ha iniciat un dispositiu de busca per a conseguir detindre’l, i després de perseguir-lo, l’han pillat en l’avinguda d’Alcoi de la ciutat.

 

Els agents han fet una batuda per la zona i han verificat que un altre cotxe estacionat també havia sigut forçat, trobant la motxilla del detingut, amb diferents objectes que pogueren procedir de dins dels cotxes robats.

 

Per tals fets la Policia Local ha detingut al xic per un presumpte delicte de robatori amb força, que ha sigut  informat dels motius de la seua detenció i dels drets que té i ha sigut traslladat a Comissària i lloc a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.