Un xic detingut per robar en diferents cotxes en Alacant

 

Esta nit de dilluns la Policia Local d’Alacant ha detingut a un xic de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatoris en interior de cotxes en la ciutat. Segons fonts policials els fets han passat cap a les 23.00 hores, quan els agents del Nocturn estaven patrullant i han trobat a un jove, que portava un tornavís en la mà i es trobava al costat d’un cotxe amb una finestreta fracturada.

 

Els agents de Policia Local han procedit a identificar al jove, qui en donar-se compte de la presència policial ha començat a fugir, sent seguit pels agents. Ràpidament s’ha iniciat un dispositiu de busca per a conseguir detindre’l, i després de perseguir-lo, l’han pillat en l’avinguda d’Alcoi de la ciutat.

 

Els agents han fet una batuda per la zona i han verificat que un altre cotxe estacionat també havia sigut forçat, trobant la motxilla del detingut, amb diferents objectes que pogueren procedir de dins dels cotxes robats.

 

Per tals fets la Policia Local ha detingut al xic per un presumpte delicte de robatori amb força, que ha sigut  informat dels motius de la seua detenció i dels drets que té i ha sigut traslladat a Comissària i lloc a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.