Un xic detingut per agredir a un altre i deixar-lo inconscient en un bar de Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions greus, després d’agredir greument i deixar inconscient a un altre en una baralla ocorreguda en la terrassa d’un bar en Gandia, en la Safor (València).

 

Els fets van passar el passat dia 24 d’octubre cap a les 23.20 hores de la nit en la terrassa d’un bar quan dos grups de persones es van enredar en una baralla motivada per diferents problemes i que es va saldar amb un xic de 28 anys ferit de gravetat, després de rebre colps en el cap per part d’un altre.

 

A causa d’esta agressió va quedar inconscient tirat en terra  i va haver de ser traslladat fins a l’Hospital la Fe de València, a on va quedar ingressat en l’UCI per un traumatisme cranioencefàlic greu. El presumpte autor en donar-se compte de la gravetat dels fets, va fugir del lloc en el seu cotxe en companyia d’un amic. 

 

Immediatament, agents de Policia Nacional es van fer càrrec de les investigacions, que després d’investigar van conseguir identificar i detindre a un xic , com a presumpte autor dels fets per un delicte de lesions greus. El detingut ha passat este dimarts a disposició judicial.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.