Un xic detingut per agredir a un altre i deixar-lo inconscient en un bar de Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions greus, després d’agredir greument i deixar inconscient a un altre en una baralla ocorreguda en la terrassa d’un bar en Gandia, en la Safor (València).

 

Els fets van passar el passat dia 24 d’octubre cap a les 23.20 hores de la nit en la terrassa d’un bar quan dos grups de persones es van enredar en una baralla motivada per diferents problemes i que es va saldar amb un xic de 28 anys ferit de gravetat, després de rebre colps en el cap per part d’un altre.

 

A causa d’esta agressió va quedar inconscient tirat en terra  i va haver de ser traslladat fins a l’Hospital la Fe de València, a on va quedar ingressat en l’UCI per un traumatisme cranioencefàlic greu. El presumpte autor en donar-se compte de la gravetat dels fets, va fugir del lloc en el seu cotxe en companyia d’un amic. 

 

Immediatament, agents de Policia Nacional es van fer càrrec de les investigacions, que després d’investigar van conseguir identificar i detindre a un xic , com a presumpte autor dels fets per un delicte de lesions greus. El detingut ha passat este dimarts a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.