Un xic detingut per agredir a un altre i deixar-lo inconscient en un bar de Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions greus, després d’agredir greument i deixar inconscient a un altre en una baralla ocorreguda en la terrassa d’un bar en Gandia, en la Safor (València).

 

Els fets van passar el passat dia 24 d’octubre cap a les 23.20 hores de la nit en la terrassa d’un bar quan dos grups de persones es van enredar en una baralla motivada per diferents problemes i que es va saldar amb un xic de 28 anys ferit de gravetat, després de rebre colps en el cap per part d’un altre.

 

A causa d’esta agressió va quedar inconscient tirat en terra  i va haver de ser traslladat fins a l’Hospital la Fe de València, a on va quedar ingressat en l’UCI per un traumatisme cranioencefàlic greu. El presumpte autor en donar-se compte de la gravetat dels fets, va fugir del lloc en el seu cotxe en companyia d’un amic. 

 

Immediatament, agents de Policia Nacional es van fer càrrec de les investigacions, que després d’investigar van conseguir identificar i detindre a un xic , com a presumpte autor dels fets per un delicte de lesions greus. El detingut ha passat este dimarts a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.