11.1 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Un xic detingut per agredir a un altre i deixar-lo inconscient en un bar de Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions greus, després d’agredir greument i deixar inconscient a un altre en una baralla ocorreguda en la terrassa d’un bar en Gandia, en la Safor (València).

 

Els fets van passar el passat dia 24 d’octubre cap a les 23.20 hores de la nit en la terrassa d’un bar quan dos grups de persones es van enredar en una baralla motivada per diferents problemes i que es va saldar amb un xic de 28 anys ferit de gravetat, després de rebre colps en el cap per part d’un altre.

 

A causa d’esta agressió va quedar inconscient tirat en terra  i va haver de ser traslladat fins a l’Hospital la Fe de València, a on va quedar ingressat en l’UCI per un traumatisme cranioencefàlic greu. El presumpte autor en donar-se compte de la gravetat dels fets, va fugir del lloc en el seu cotxe en companyia d’un amic. 

 

Immediatament, agents de Policia Nacional es van fer càrrec de les investigacions, que després d’investigar van conseguir identificar i detindre a un xic , com a presumpte autor dels fets per un delicte de lesions greus. El detingut ha passat este dimarts a disposició judicial.

Últimes notícies

Cuenca va remenar que Mazón fora a Utiel el 29-O, però Pradas va dir que no es podia entrar

José Manuel Cuenca ha declarat que es va valorar que Carlos Mazón es desplaçara a Utiel poc abans de les 17.00 del 29 d'octubre, però Salomé Pradas va advertir que no es podia entrar. També ha assenyalat que no es va contemplar acudir al Cecopi i que va perdre mesos de missatges per un canvi de telèfon.

Espanya haurà d’invertir 104.000 milions en 10 anys per a afrontar sequeres i inundacions

Espanya haurà de destinar 103.824 milions en una dècada per a mitigar sequeres i reduir inundacions, segons un informe que desgrana prioritats i actuacions.

Ciutadans demana a la jutgessa de la DANA tornar a citar a la periodista que va menjar amb Mazón el 29-O

L'acusació popular de Ciutadans ha sol·licitat una nova declaració de Maribel Vilaplana en detectar contradiccions sobre el reservat i el temps que va passar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre.

Dos detinguts i tres investigats per robar coure en obres del canal d’accés a València

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i ha investigat a altres tres per sostraure coure de catenària en les obres del canal d'accés ferroviari a València. Els implicats, treballadors de la UTE, han venut material per 23.000 euros i han usat documentació aliena per a ocultar la seua identitat.

Parkiduo aterra a Madrid amb el seu model de lloguer compartit de garatges

La plataforma Parkiduo ha fet el salt a Madrid amb un sistema que permet compartir una mateixa plaça de garatge per franges horàries. El model reduïx costos per a conductors i augmenta els ingressos dels propietaris mentres optimitza l'ús de l'espai.

Un incendi al costat de les vies retarda 30 minuts la línia C-6 entre Sagunt i Almenara

Un incendi pròxim a les vies està provocant retards mitjans d'uns 30 minuts en la línia C-6 entre València Nord i Castelló. La circulació es manté per una sola via entre Sagunt i Almenara.

Cel buidat, temperatures en descens i vent fort en zones de Castelló i Alacant

Este dimecres hi haurà cel poc nuvolós o buidat, baixaran les temperatures i s'esperen ratxes molt fortes del nord-oest en el nord de Castelló i en el litoral d'Alacant, que amainaran a la vesprada. El dijous seguiran els cels buidats, amb mínimes més baixes i màximes en lleuger ascens.

Alerta groga per vent a Castelló i temporal marítim a Castelló i nord d’Alacant

S'ha establit l'alerta groga per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes de fins a 80 km/h, i per fenòmens costaners a Castelló i el nord d'Alacant.