Un xic detingut per agredir a un altre i deixar-lo inconscient en un bar de Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions greus, després d’agredir greument i deixar inconscient a un altre en una baralla ocorreguda en la terrassa d’un bar en Gandia, en la Safor (València).

 

Els fets van passar el passat dia 24 d’octubre cap a les 23.20 hores de la nit en la terrassa d’un bar quan dos grups de persones es van enredar en una baralla motivada per diferents problemes i que es va saldar amb un xic de 28 anys ferit de gravetat, després de rebre colps en el cap per part d’un altre.

 

A causa d’esta agressió va quedar inconscient tirat en terra  i va haver de ser traslladat fins a l’Hospital la Fe de València, a on va quedar ingressat en l’UCI per un traumatisme cranioencefàlic greu. El presumpte autor en donar-se compte de la gravetat dels fets, va fugir del lloc en el seu cotxe en companyia d’un amic. 

 

Immediatament, agents de Policia Nacional es van fer càrrec de les investigacions, que després d’investigar van conseguir identificar i detindre a un xic , com a presumpte autor dels fets per un delicte de lesions greus. El detingut ha passat este dimarts a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.