Una xica ferida en bolcar amb la seua bicicleta a una séquia en Alginet

 

Esta vesprada de dimecres, cap a les 14.45 hores, una xica de 35 anys ha acabat greument ferida en caure de la bicicleta a una séquia del carrer Pepita Greus en la localitat d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i un metge d’Atenció Primària del centre de salut d’Alginet.

 

Després de ser assistida, la víctima ha sigut traslladada a l’Hospital Universitari la Ribera d’Alzira, ja que presentava diferents ferides de consideració greu, a causa d’un fort colp al cap. A hores d’ara es desconeix la seua evolució.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant retrau a Ábalos i al PP per Kitchen i defén que el finançament del PSOE és legal

Diana Morant condemna l'actuació de José Luis Ábalos i Jorge Fernández Díaz, retrau al PP el seu silenci sobre el cas Kitchen i sosté que el finançament del PSOE ha sigut regular i legal.

Presó provisional per a huit acusats de tretze robatoris en vivendes de València per Setmana Santa

Huit hòmens han ingressat a la presó provisional acusats de tretze robatoris en vivendes de València i Sueca durant Setmana Santa, després de desarticular-se dos grups especialitzats en robatoris amb força.

Els clochineros de València preveuen 1.200 tones de clóchinas amb més carn i sabor en 2026

L'Agrupació de Clochineros de València i Sagunt anticipa unes 1.200 tones de clóchinas en la campanya de 2026, marcada per un mol·lusc amb més carn i sabor gràcies a les abundants pluges.

Els CLER de la perifèria de València reclamen un pla urgent per a millorar el transport públic

Els CLER de diversos municipis de l'àrea metropolitana de València reclamen als seus ajuntaments una declaració institucional per a exigir al Govern i a la Generalitat un pla integral de millora de Rodalia, metre i autobusos.

Els tres ciclistes irlandesos atropellats a Orihuela seguixen ingressats en hospitals d’Alacant

Els tres ciclistes irlandesos atropellats en la CV-925 d'Orihuela continuen ingressats, dos d'ells amb pronòstic reservat, mentres la Guàrdia Civil analitza les causes del sinistre.

Els enginyers de Camins reclamen conservar 102 obres públiques clau a Espanya

El Col·legi d'Enginyers de Camins alerta que 102 obres públiques espanyoles necessiten intervencions urgents de conservació, senyalització i difusió per a protegir el seu valor patrimonial i potenciar el turisme.

Alacant busca la millor croqueta de la ciutat en el festival Alacroqueta

Alacant celebra la segona edició del festival Alacroqueta, en el qual 14 restaurants competiran entre el 15 i el 19 d'abril per elaborar la millor croqueta de la ciutat, amb propostes creatives i vot del públic.

La CHJ encara la recta final de les obres en els barrancs de l’Horteta, Gallego i Pozalet després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer apura les obres d'emergència en els barrancs de l'Horteta, Gallego i Pozalet i en altres tributaris de l'Albufera, danyats per la dana d'octubre de 2024, amb l'objectiu de deixar-los llestos al juny.