Una xica ferida en un accident entre un cotxe i un patinet en València

 

Este matí de dilluns, cap a les 07.00 hores, s’ha produït un accident entre un patinet elèctric i un cotxe en el carrer de l’Ebenista Caselles de la ciutat de València en el que una xica de 27 anys ha acabat ferida.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava ferides lleus.

 

Una volta estabilitzada, la xica ha sigut traslladada fins a l’hospital la Fe de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.

La militància de Bellver en l’aire: el PP ajorna la suspensió fins al juí oral

Juanfran Pérez Llorca recorda que els estatuts del PP només permeten suspendre de militància quan s’obri juí oral i admet que, de moment, no hi ha novetats sobre el futur de Jorge Bellver com a alt càrrec de la Generalitat.

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.