Un xiquet de 13 anys amb Asperger, presumptament violat per companys d’institut en Barcelona

 

Un xiquet de 13 anys, alumne de l’institut Verge del Roser, un centre concertat de la fundació de les Dominiques de Vallirana, en Barcelona, va patir insults, amenaces i diferents agressions sexuals durant el passat mes de novembre, segons avança ‘ElCaso’. Els pares del menor han presentat una denúncia per tal d’iniciar una investigació en la qual hi ha, de moment, quatre menors imputats. 

 

La víctima patix el trastorn d’Asperger: pot mantindre relacions personals amb familiars i amics però no és capaç de tindre una conversació amb els companys de classe, una cosa que no li havia impedit seguir amb certa normalitat les classes, fins al passat mes de desembre. El menor va començar a tindre por dels gossos de casa, es mostrava molt nerviós i, fins i tot, tenia incontinència urinària. 

 

Amenaces amb matxets

Tot i la negativa el xiquet. finalment va explicar als seus pares que un grup de menors, d’entre 14 i 15 anys i alumnes de tercers d’ESO del mateix institut, l’assetjava i agredia. ‘La màfia’, com es fa anomenar el grup, van pressionar al menor per a que fumara porros. També van amenaçar-lo amb matxets, diguent-li que «li tallarien els mugrons» si no feia allò que li demanaven, segons s’indica en la denúncia presentada. 

 

Li van demanar jocs de la PlayStation, roba, joies i diners i van parar les agressions fins que el xiquet no va poder portar res més. Els pares han trobat a faltar diferents peces de roba i uns 300 euros. Quan van deixar de rebre objectes ‘La màfia’ va incrementar les agressions que van passar a ser sexuals.

 

Tocaments, fel·lacions i intent de violació anal

Durant tres dies ‘La màfia’ va dur al xiquet a ‘la Pradera’ una zona apartada del pati a on, davall de la mirada de sis jóvens més, el van agredir sexualment. En la denúncia es detalla que un dels membres va obligar el xiquet a fer-li tocaments al penis fins que va ejacular i, segons el relat de la víctima, els agressors també li van fer tocaments. Els seus agressors es van masturbar davant d’ell i van ejacular en la boca de la víctima mentres l’obligaven a engolir-se el semen.

 

Un dels tres dies el van obligar a posar-se a quatre potes, li van abaixar els pantalons, li van posar vaselina i el van intentar penetrar analment, tot i que no ho van conseguir, segons s’explica en la denúncia. 

 

Tal com assenyala ‘ElCaso’, la policia ha presentat davant el jutge i la Fiscalia de Menors quatre dels cinc agressors, que han quedat imputats, mentres que els altres jóvens que van participar en l’agressió només consten com a testimonis. A hores d’ara, el cas està obert i seguix en fase d’instrucció. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.

El València Basket busca recuperar sensacions davant Jairis abans del play off

El València Basket visita a Hozono Global Jairis en l'última jornada de la Lliga Femenina Endesa amb el tercer lloc assegurat però amb la urgència de millorar el seu joc i arribar en la millor forma possible al play off pel títol.

La Diputació ajorna al 13 de maig la declaració de Carlos Baño sobre els bons consum

La Diputació d'Alacant retarda al 13 de maig la compareixença de Carlos Baño en la comissió que investiga els bons consum de 2022 i 2023, després d'atendre una petició interna de canvi de data.