Ferit greu xiquet de 10 anys en caure des d’un quint pis en València

 

Esta vesprada, cap a les 20.00 hores, un xiquet de 10 anys ha hagut de ser evacuat en estat molt greu a l’hospital després de caure des d’un quint pis en un edifici del districte de Russafa, en València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fins al lloc dels fets s’han desplaçat un gran número de patrulles de la Policia Nacional per a intentar esbrinar com s’ha produït l’accident.

 

A demés, també han acudit al lloc agents especialistes del grup de Menors (Grume), encara que, ningú ha respost al timbre. Pel que pareix, el menor es trobava sols en el domicili, ja que la seua mare estava treballant. Tot apunta al fet que es va precipitar al buit de manera accidental en circumstàncies que tracta d’aclarir la Policia Nacional.

 

La víctima es trobava conscient

Tal com pareix, els veïns de l’edifici han sigut els qui han alertat a les forces de seguretat després d’escoltar el colp de la caiguda sobre el sostre d’uralita del primer pis.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha enviat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) al lloc. L’equip mèdic ha auxiliat al xiquet de 10 anys i l’ha traslladat a un hospital de la capital del Túria. La víctima estava conscient i presentava diferents ferides de consideració greu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.