Ferit greu xiquet de 10 anys en caure des d’un quint pis en València

 

Esta vesprada, cap a les 20.00 hores, un xiquet de 10 anys ha hagut de ser evacuat en estat molt greu a l’hospital després de caure des d’un quint pis en un edifici del districte de Russafa, en València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fins al lloc dels fets s’han desplaçat un gran número de patrulles de la Policia Nacional per a intentar esbrinar com s’ha produït l’accident.

 

A demés, també han acudit al lloc agents especialistes del grup de Menors (Grume), encara que, ningú ha respost al timbre. Pel que pareix, el menor es trobava sols en el domicili, ja que la seua mare estava treballant. Tot apunta al fet que es va precipitar al buit de manera accidental en circumstàncies que tracta d’aclarir la Policia Nacional.

 

La víctima es trobava conscient

Tal com pareix, els veïns de l’edifici han sigut els qui han alertat a les forces de seguretat després d’escoltar el colp de la caiguda sobre el sostre d’uralita del primer pis.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha enviat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) al lloc. L’equip mèdic ha auxiliat al xiquet de 10 anys i l’ha traslladat a un hospital de la capital del Túria. La víctima estava conscient i presentava diferents ferides de consideració greu.

Últimes notícies

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.

Vox anuncia que els pressupostos de 2026 seran els tercers de la legislatura en la Comunitat Valenciana

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026 que Vox preveu registrar este divendres seran els tercers de l'actual legislatura, marcada per dos pròrrogues i per la dependència de la majoria de PP i Vox en Les Corts.

Vox i PP tanquen un acord per a presentar els Pressupostos de la Generalitat de 2026 en Les Corts

Vox confirma un acord amb el Consell del PP per a registrar este divendres els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i aprovar-los en Les Corts el 21 i 22 de juliol.

Una clínica quiropràctica haurà de pagar 150.866 euros per causar greus lesions a una pacient

El Tribunal d'Instància 15 de València imposa una indemnització de 150.866 euros a una clínica quiropràctica per manipulacions contraindicades que van agreujar l'estat neurològic d'una pacient i li van provocar una síndrome de cua de cavall.