Ferit greu xiquet de 10 anys en caure des d’un quint pis en València

 

Esta vesprada, cap a les 20.00 hores, un xiquet de 10 anys ha hagut de ser evacuat en estat molt greu a l’hospital després de caure des d’un quint pis en un edifici del districte de Russafa, en València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fins al lloc dels fets s’han desplaçat un gran número de patrulles de la Policia Nacional per a intentar esbrinar com s’ha produït l’accident.

 

A demés, també han acudit al lloc agents especialistes del grup de Menors (Grume), encara que, ningú ha respost al timbre. Pel que pareix, el menor es trobava sols en el domicili, ja que la seua mare estava treballant. Tot apunta al fet que es va precipitar al buit de manera accidental en circumstàncies que tracta d’aclarir la Policia Nacional.

 

La víctima es trobava conscient

Tal com pareix, els veïns de l’edifici han sigut els qui han alertat a les forces de seguretat després d’escoltar el colp de la caiguda sobre el sostre d’uralita del primer pis.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha enviat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) al lloc. L’equip mèdic ha auxiliat al xiquet de 10 anys i l’ha traslladat a un hospital de la capital del Túria. La víctima estava conscient i presentava diferents ferides de consideració greu.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.