Ferit greu xiquet de 10 anys en caure des d’un quint pis en València

 

Esta vesprada, cap a les 20.00 hores, un xiquet de 10 anys ha hagut de ser evacuat en estat molt greu a l’hospital després de caure des d’un quint pis en un edifici del districte de Russafa, en València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fins al lloc dels fets s’han desplaçat un gran número de patrulles de la Policia Nacional per a intentar esbrinar com s’ha produït l’accident.

 

A demés, també han acudit al lloc agents especialistes del grup de Menors (Grume), encara que, ningú ha respost al timbre. Pel que pareix, el menor es trobava sols en el domicili, ja que la seua mare estava treballant. Tot apunta al fet que es va precipitar al buit de manera accidental en circumstàncies que tracta d’aclarir la Policia Nacional.

 

La víctima es trobava conscient

Tal com pareix, els veïns de l’edifici han sigut els qui han alertat a les forces de seguretat després d’escoltar el colp de la caiguda sobre el sostre d’uralita del primer pis.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha enviat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) al lloc. L’equip mèdic ha auxiliat al xiquet de 10 anys i l’ha traslladat a un hospital de la capital del Túria. La víctima estava conscient i presentava diferents ferides de consideració greu.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.