Ferit greu xiquet de 10 anys en caure des d’un quint pis en València

 

Esta vesprada, cap a les 20.00 hores, un xiquet de 10 anys ha hagut de ser evacuat en estat molt greu a l’hospital després de caure des d’un quint pis en un edifici del districte de Russafa, en València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fins al lloc dels fets s’han desplaçat un gran número de patrulles de la Policia Nacional per a intentar esbrinar com s’ha produït l’accident.

 

A demés, també han acudit al lloc agents especialistes del grup de Menors (Grume), encara que, ningú ha respost al timbre. Pel que pareix, el menor es trobava sols en el domicili, ja que la seua mare estava treballant. Tot apunta al fet que es va precipitar al buit de manera accidental en circumstàncies que tracta d’aclarir la Policia Nacional.

 

La víctima es trobava conscient

Tal com pareix, els veïns de l’edifici han sigut els qui han alertat a les forces de seguretat després d’escoltar el colp de la caiguda sobre el sostre d’uralita del primer pis.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha enviat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) al lloc. L’equip mèdic ha auxiliat al xiquet de 10 anys i l’ha traslladat a un hospital de la capital del Túria. La víctima estava conscient i presentava diferents ferides de consideració greu.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.