Un xiquet ferit després de caure-li damunt un fanal durant un espectacle musical en Alaquàs

El fanal en el sol

El fanal en el sòl | Twitter

 

Un xiquet va resultar ferit este dijous a la nit en el municipi d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Sud de València, després de caure-li damunt un fanal en plena via publica. 

 

L’incident es va produir en la plaça de la Llibertat d’este municipi, al voltant de les 23.00 hores, tal com ha informat el periòdic Levante. La zona es trobava plena de veïns, ja que just en eixe moment se celebrava un espectacle musical, que s’incloïa dins del programa de les festes en les que està immersa la localitat. 

 

Durant el transcurs de la nit, el fanal va caure al sòl, danyant al xiquet en la cama i obligant als efectius sanitaris a atendre al menor en la zona

 

Segons han informat des del Consistori, el xiquet no s’ha trencat cap os, però com a conseqüència del colp està prenent medicació, per a reduir el dolor. 

 

Pel que pareix, hores abans un camió li havia pegat un colp al fanal quan estava maniobrant, i com l’equipament es trobava prou deteriorat, va caure hores després. 

 

També pots llegir…

 

  

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.