Un xiquet ferit després de caure-li damunt un fanal durant un espectacle musical en Alaquàs

El fanal en el sol

El fanal en el sòl | Twitter

 

Un xiquet va resultar ferit este dijous a la nit en el municipi d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Sud de València, després de caure-li damunt un fanal en plena via publica. 

 

L’incident es va produir en la plaça de la Llibertat d’este municipi, al voltant de les 23.00 hores, tal com ha informat el periòdic Levante. La zona es trobava plena de veïns, ja que just en eixe moment se celebrava un espectacle musical, que s’incloïa dins del programa de les festes en les que està immersa la localitat. 

 

Durant el transcurs de la nit, el fanal va caure al sòl, danyant al xiquet en la cama i obligant als efectius sanitaris a atendre al menor en la zona

 

Segons han informat des del Consistori, el xiquet no s’ha trencat cap os, però com a conseqüència del colp està prenent medicació, per a reduir el dolor. 

 

Pel que pareix, hores abans un camió li havia pegat un colp al fanal quan estava maniobrant, i com l’equipament es trobava prou deteriorat, va caure hores després. 

 

També pots llegir…

 

  

 

 

Últimes notícies

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.