Un xiquet ferit després de caure-li damunt un fanal durant un espectacle musical en Alaquàs

El fanal en el sol

El fanal en el sòl | Twitter

 

Un xiquet va resultar ferit este dijous a la nit en el municipi d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Sud de València, després de caure-li damunt un fanal en plena via publica. 

 

L’incident es va produir en la plaça de la Llibertat d’este municipi, al voltant de les 23.00 hores, tal com ha informat el periòdic Levante. La zona es trobava plena de veïns, ja que just en eixe moment se celebrava un espectacle musical, que s’incloïa dins del programa de les festes en les que està immersa la localitat. 

 

Durant el transcurs de la nit, el fanal va caure al sòl, danyant al xiquet en la cama i obligant als efectius sanitaris a atendre al menor en la zona

 

Segons han informat des del Consistori, el xiquet no s’ha trencat cap os, però com a conseqüència del colp està prenent medicació, per a reduir el dolor. 

 

Pel que pareix, hores abans un camió li havia pegat un colp al fanal quan estava maniobrant, i com l’equipament es trobava prou deteriorat, va caure hores després. 

 

També pots llegir…

 

  

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.