Una xiqueta de 15 anys ferida greu i un xic ferit en un accident de trànsit en Corbera

 

Esta matinada de diumenge s’ha produït un accident de trànsit quan un cotxe ha xocat contra una palmera en el carrer del Llevant de la localitat de Corbera, en la comarca de la Ribera (València), en el que una xiqueta de 15 anys ha acabat greument ferida i un xic de 21 anys ha acabat ferit. En el vehicle hi havia altres dos persones, que han resultat il·leses.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els bombers de València s’han mobilitzat fins al lloc de l’accident per a traure de dins del cotxe a la menor, que estava atrapada. A demés, també s’han traslladat al lloc dels fets la Policia Local de Corbera i la Guàrdia Civil de Sueca i de Gandia, en la Safor (València).

 

Després de què els bombers van traure a la xiqueta de dins del cotxe, esta ha sigut traslladada fins a l’hospital la Fe de la ciutat de València, ja que presentava un traumatisme cranioencefàlic. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la menor. 

 

Quant a l’altre xic ferit, este ha sigut traslladat fins a l’hospital de la Ribera de la localitat d’Alzira, en la mateixa comarca. A hores d’ara, la Guàrdia Civil està investigant el cas per a conéixer els motius de l’accident.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022