Una xiqueta de 15 anys ferida greu i un xic ferit en un accident de trànsit en Corbera

 

Esta matinada de diumenge s’ha produït un accident de trànsit quan un cotxe ha xocat contra una palmera en el carrer del Llevant de la localitat de Corbera, en la comarca de la Ribera (València), en el que una xiqueta de 15 anys ha acabat greument ferida i un xic de 21 anys ha acabat ferit. En el vehicle hi havia altres dos persones, que han resultat il·leses.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els bombers de València s’han mobilitzat fins al lloc de l’accident per a traure de dins del cotxe a la menor, que estava atrapada. A demés, també s’han traslladat al lloc dels fets la Policia Local de Corbera i la Guàrdia Civil de Sueca i de Gandia, en la Safor (València).

 

Després de què els bombers van traure a la xiqueta de dins del cotxe, esta ha sigut traslladada fins a l’hospital la Fe de la ciutat de València, ja que presentava un traumatisme cranioencefàlic. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la menor. 

 

Quant a l’altre xic ferit, este ha sigut traslladat fins a l’hospital de la Ribera de la localitat d’Alzira, en la mateixa comarca. A hores d’ara, la Guàrdia Civil està investigant el cas per a conéixer els motius de l’accident.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.