Una xiqueta de 15 anys ferida greu i un xic ferit en un accident de trànsit en Corbera

 

Esta matinada de diumenge s’ha produït un accident de trànsit quan un cotxe ha xocat contra una palmera en el carrer del Llevant de la localitat de Corbera, en la comarca de la Ribera (València), en el que una xiqueta de 15 anys ha acabat greument ferida i un xic de 21 anys ha acabat ferit. En el vehicle hi havia altres dos persones, que han resultat il·leses.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els bombers de València s’han mobilitzat fins al lloc de l’accident per a traure de dins del cotxe a la menor, que estava atrapada. A demés, també s’han traslladat al lloc dels fets la Policia Local de Corbera i la Guàrdia Civil de Sueca i de Gandia, en la Safor (València).

 

Després de què els bombers van traure a la xiqueta de dins del cotxe, esta ha sigut traslladada fins a l’hospital la Fe de la ciutat de València, ja que presentava un traumatisme cranioencefàlic. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la menor. 

 

Quant a l’altre xic ferit, este ha sigut traslladat fins a l’hospital de la Ribera de la localitat d’Alzira, en la mateixa comarca. A hores d’ara, la Guàrdia Civil està investigant el cas per a conéixer els motius de l’accident.

Últimes notícies

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.