Una xiqueta de 15 anys ferida greu i un xic ferit en un accident de trànsit en Corbera

 

Esta matinada de diumenge s’ha produït un accident de trànsit quan un cotxe ha xocat contra una palmera en el carrer del Llevant de la localitat de Corbera, en la comarca de la Ribera (València), en el que una xiqueta de 15 anys ha acabat greument ferida i un xic de 21 anys ha acabat ferit. En el vehicle hi havia altres dos persones, que han resultat il·leses.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els bombers de València s’han mobilitzat fins al lloc de l’accident per a traure de dins del cotxe a la menor, que estava atrapada. A demés, també s’han traslladat al lloc dels fets la Policia Local de Corbera i la Guàrdia Civil de Sueca i de Gandia, en la Safor (València).

 

Després de què els bombers van traure a la xiqueta de dins del cotxe, esta ha sigut traslladada fins a l’hospital la Fe de la ciutat de València, ja que presentava un traumatisme cranioencefàlic. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la menor. 

 

Quant a l’altre xic ferit, este ha sigut traslladat fins a l’hospital de la Ribera de la localitat d’Alzira, en la mateixa comarca. A hores d’ara, la Guàrdia Civil està investigant el cas per a conéixer els motius de l’accident.

Últimes notícies

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.