Una xiqueta de 15 anys ferida greu i un xic ferit en un accident de trànsit en Corbera

 

Esta matinada de diumenge s’ha produït un accident de trànsit quan un cotxe ha xocat contra una palmera en el carrer del Llevant de la localitat de Corbera, en la comarca de la Ribera (València), en el que una xiqueta de 15 anys ha acabat greument ferida i un xic de 21 anys ha acabat ferit. En el vehicle hi havia altres dos persones, que han resultat il·leses.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els bombers de València s’han mobilitzat fins al lloc de l’accident per a traure de dins del cotxe a la menor, que estava atrapada. A demés, també s’han traslladat al lloc dels fets la Policia Local de Corbera i la Guàrdia Civil de Sueca i de Gandia, en la Safor (València).

 

Després de què els bombers van traure a la xiqueta de dins del cotxe, esta ha sigut traslladada fins a l’hospital la Fe de la ciutat de València, ja que presentava un traumatisme cranioencefàlic. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la menor. 

 

Quant a l’altre xic ferit, este ha sigut traslladat fins a l’hospital de la Ribera de la localitat d’Alzira, en la mateixa comarca. A hores d’ara, la Guàrdia Civil està investigant el cas per a conéixer els motius de l’accident.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.