Una xiqueta de cinc anys mor en caure 12 pisos pel forat d’un ascensor

Una xiqueta de cinc anys ha mort en caure 12 pisos pel forat de l’ascensor a Caracas. Segons les primeres hipòtesis, la menor, Danna Colmenares, que es trobava en el pis en el qual vivia amb la seua mare i els seus germans, es va recolzar a la porta de l’ascensor i aquesta va cedir, fent que caiguera al buit.

La Policia Nacional Bolivariana s’està encarregant dels treballs de recerca i acabarà determinant com van ocórrer els fets. Els veïns van escoltar un gran soroll i, després de revisar l’edifici, van trobar el cos sense vida de la xiqueta en el fons del fossat.

Investigació

Fins al lloc es van traslladar efectius dels bombers, Protecció Civil i el Cos d’Investigacions Científiques, Penals i Criminalístiques (CICPC). Ara s’estan realitzant les diligències pertinents per a esclarir els fets. Pel que sembla, els fills de la veïna del mateix pis van veure el moment de la caiguda de la xicoteta i els seus testimoniatges podrien llançar llum a l’assumpte.

Els fills d’Estefani Tejada, veïna del pis 12, on vivia la xicoteta amb la seua mamà i tres germans majors, van veure tot. L’ascensor portava almenys 9 anys sense funcionar.

Alguns mitjans locals asseguren que la infraestructura de l’ascensor presentava fallades des de fa diversos anys i, en alguns pisos, la llum elèctrica dels corredors i escales portava mesos sense funcionar. Això presentava un perill per a tots els habitants del bloc, sobretot en les hores de la nit.

Últimes notícies

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.