12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Una xiqueta de cinc anys mor en caure 12 pisos pel forat d’un ascensor

Una xiqueta de cinc anys ha mort en caure 12 pisos pel forat de l’ascensor a Caracas. Segons les primeres hipòtesis, la menor, Danna Colmenares, que es trobava en el pis en el qual vivia amb la seua mare i els seus germans, es va recolzar a la porta de l’ascensor i aquesta va cedir, fent que caiguera al buit.

La Policia Nacional Bolivariana s’està encarregant dels treballs de recerca i acabarà determinant com van ocórrer els fets. Els veïns van escoltar un gran soroll i, després de revisar l’edifici, van trobar el cos sense vida de la xiqueta en el fons del fossat.

Investigació

Fins al lloc es van traslladar efectius dels bombers, Protecció Civil i el Cos d’Investigacions Científiques, Penals i Criminalístiques (CICPC). Ara s’estan realitzant les diligències pertinents per a esclarir els fets. Pel que sembla, els fills de la veïna del mateix pis van veure el moment de la caiguda de la xicoteta i els seus testimoniatges podrien llançar llum a l’assumpte.

Els fills d’Estefani Tejada, veïna del pis 12, on vivia la xicoteta amb la seua mamà i tres germans majors, van veure tot. L’ascensor portava almenys 9 anys sense funcionar.

Alguns mitjans locals asseguren que la infraestructura de l’ascensor presentava fallades des de fa diversos anys i, en alguns pisos, la llum elèctrica dels corredors i escales portava mesos sense funcionar. Això presentava un perill per a tots els habitants del bloc, sobretot en les hores de la nit.

Últimes notícies

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.