10.8 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Una xiqueta de cinc anys mor en caure 12 pisos pel forat d’un ascensor

Una xiqueta de cinc anys ha mort en caure 12 pisos pel forat de l’ascensor a Caracas. Segons les primeres hipòtesis, la menor, Danna Colmenares, que es trobava en el pis en el qual vivia amb la seua mare i els seus germans, es va recolzar a la porta de l’ascensor i aquesta va cedir, fent que caiguera al buit.

La Policia Nacional Bolivariana s’està encarregant dels treballs de recerca i acabarà determinant com van ocórrer els fets. Els veïns van escoltar un gran soroll i, després de revisar l’edifici, van trobar el cos sense vida de la xiqueta en el fons del fossat.

Investigació

Fins al lloc es van traslladar efectius dels bombers, Protecció Civil i el Cos d’Investigacions Científiques, Penals i Criminalístiques (CICPC). Ara s’estan realitzant les diligències pertinents per a esclarir els fets. Pel que sembla, els fills de la veïna del mateix pis van veure el moment de la caiguda de la xicoteta i els seus testimoniatges podrien llançar llum a l’assumpte.

Els fills d’Estefani Tejada, veïna del pis 12, on vivia la xicoteta amb la seua mamà i tres germans majors, van veure tot. L’ascensor portava almenys 9 anys sense funcionar.

Alguns mitjans locals asseguren que la infraestructura de l’ascensor presentava fallades des de fa diversos anys i, en alguns pisos, la llum elèctrica dels corredors i escales portava mesos sense funcionar. Això presentava un perill per a tots els habitants del bloc, sobretot en les hores de la nit.

Últimes notícies

Mercedes Hurtado revalida la Presidència del Col·legi de Metges de València

Mercedes Hurtado ha sigut reelegida per a presidir quatre anys més el Col·legi de Metges de València, amb 1.696 vots enfront de 883 i una participació entorn del 13,5%. La nova Junta prendrà possessió al febrer.

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.