Una xiqueta de cinc anys mor en caure 12 pisos pel forat d’un ascensor

Una xiqueta de cinc anys ha mort en caure 12 pisos pel forat de l’ascensor a Caracas. Segons les primeres hipòtesis, la menor, Danna Colmenares, que es trobava en el pis en el qual vivia amb la seua mare i els seus germans, es va recolzar a la porta de l’ascensor i aquesta va cedir, fent que caiguera al buit.

La Policia Nacional Bolivariana s’està encarregant dels treballs de recerca i acabarà determinant com van ocórrer els fets. Els veïns van escoltar un gran soroll i, després de revisar l’edifici, van trobar el cos sense vida de la xiqueta en el fons del fossat.

Anuncios

Investigació

Fins al lloc es van traslladar efectius dels bombers, Protecció Civil i el Cos d’Investigacions Científiques, Penals i Criminalístiques (CICPC). Ara s’estan realitzant les diligències pertinents per a esclarir els fets. Pel que sembla, els fills de la veïna del mateix pis van veure el moment de la caiguda de la xicoteta i els seus testimoniatges podrien llançar llum a l’assumpte.

Els fills d’Estefani Tejada, veïna del pis 12, on vivia la xicoteta amb la seua mamà i tres germans majors, van veure tot. L’ascensor portava almenys 9 anys sense funcionar.

Alguns mitjans locals asseguren que la infraestructura de l’ascensor presentava fallades des de fa diversos anys i, en alguns pisos, la llum elèctrica dels corredors i escales portava mesos sense funcionar. Això presentava un perill per a tots els habitants del bloc, sobretot en les hores de la nit.

Anuncios

Últimes notícies

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.