La Conselleria dEducació ha suspés la reunió prevista amb els sindicats este dimecres al matí, on estava previst continuar la negociació de les reivindicacions pendents que van motivar la vaga indefinida del curs passat, per a centrar-se en lanàlisi de la situació dels centres educatius afectats per la DANA Adam.
Segons han explicat fonts sindicals, estava convocada una concentració davant la seu de la Conselleria mentres es desenvolupava la reunió. Davant lanul·lació, les organitzacions han decidit desconvocar esta protesta, prevista també per a este dimecres al matí.
Reclam duna nova data de negociació
Els sindicats STEPV, CCOO i UGT han exigit que es fixe com més prompte millor una nova data de reunió amb la consellera dEducació, Carmen Orti. Lobjectiu és abordar els compromisos que, segons recorden, han quedat pendents després del conflicte del curs passat.
Estas organitzacions han remarcat que les reivindicacions de lescola pública continuen vigents. A més, han assegurat que mantindran la pressió per a forçar la Conselleria a reprendre una negociació que consideren imprescindible per al col·lectiu docent.
Visites als centres afectats per la DANA Adam
Des dEducació han justificat lanul·lació de la trobada amb els sindicats pel fet que la consellera està visitant tots els centres educatius afectats per la DANA Adam. Segons les mateixes fonts, este dimarts ha estat en Bellreguard i Oliva, dos dels municipis amb incidències en els col·legis.
Per a este dimecres, Orti té previst desplaçar-se fins als centres de Miramar i Piles. A més, tornarà a la zona més afectada dOliva, per a comprovar in situ els danys i les necessitats immediates dels centres educatius.
Les fonts consultades han indicat que, de moment, encara no shà tancat una nova data per a la reunió amb STEPV, CCOO i UGT. No obstant això, han assegurat que sí que hi haurà una futura trobada amb els representants sindicals per a continuar tractant les qüestions pendents.




