Suspesa la cita prèvia per a adquirir l’Abonament Temporal Jove Gratuït després del col·lapse de la web durant 24 hores

La Generalitat Valenciana ha anunciat que se suspén des de hui mateix la sol·licitud de cita prèvia de l’Abonament Temporal Jove Gratuït a través de les webs de Metrovalencia i TRAM d’Alacant davant les més de 2.000.000 de sol·licituds rebudes des d’ahir el que ha provocat el col·lapse dels servidors durant més de 24 hores i que només unes 5.000 persones hagen pogut obtenir la cita per a adquirir l’abonament per a menors de 30 anys.

Així doncs, a partir del pròxim 11 d’octubre s’habilitarà una nova adreça, accessible també des de les webs de Metrovalencia i el Tram d’Alacant, que centralitzarà únicament aquestes entrades, seguint un sistema similar a l’utilitzat en les últimes edicions del bo viatge de la Generalitat Valenciana i reforçat a causa de l’alta demanda. A més, el Consell ampliarà la vigència de l’Abonament Temporal Jove Gratuït 15 dies més.

D’aquesta manera, a partir del pròxim dimarts, la persona usuària accedirà a la web i obtindrà torn per a, a una hora determinada i un dia determinat, sol·licitar cita prèvia per a recollir la seua targeta en l’estació seleccionada. Aquesta solució s’ha pres per part de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), en col·laboració amb la direcció general de Tecnologies de la Informació i Comunicacions, on s’ha treballat per a respondre a la gran demanda que ha originat la posada en servei d’aquest abonament, del qual poden beneficiara més d’1,5 milions de persones en la Comunitat Valenciana.

Segons expliquen fonts de la Generalitat, des d’FGV s’havia augmentat prèviament la capacitat d’aquestes dues webs, però les previsions s’han vist desbordes en multiplicar per 1.000 les peticions d’entrades a la web en un dia habitual.

Aquest nou títol temporal està dirigit a joves de fins a 30 anys, inclusivament, en el moment de la sol·licitud, i ara serà efectiu des del 9 d’octubre al 15 de gener de 2023. La seua aplicació és vàlida per a Metrobus, Metrovalencia, EMT, SAU, TRAM de Castelló i TRAM d’Alacant.

TRAM de Castelló

En el TRAM de Castelló es manté la possibilitat de recollir aquest títol en l’oficina del carrer Carcaixent, 1 a partir del dia 7 d’octubre. De la mateixa manera, FGV ha previst també reforçar la dotació de personal en les seues estacions per a agilitar la distribució dels nous abonaments, encara que ha descartat per qüestió d’ordre públic i seguretat facilitar el lliurament d’aquests títols sense cita prèvia

Últimes notícies

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.