Suspesa la cita prèvia per a adquirir l’Abonament Temporal Jove Gratuït després del col·lapse de la web durant 24 hores

La Generalitat Valenciana ha anunciat que se suspén des de hui mateix la sol·licitud de cita prèvia de l’Abonament Temporal Jove Gratuït a través de les webs de Metrovalencia i TRAM d’Alacant davant les més de 2.000.000 de sol·licituds rebudes des d’ahir el que ha provocat el col·lapse dels servidors durant més de 24 hores i que només unes 5.000 persones hagen pogut obtenir la cita per a adquirir l’abonament per a menors de 30 anys.

Així doncs, a partir del pròxim 11 d’octubre s’habilitarà una nova adreça, accessible també des de les webs de Metrovalencia i el Tram d’Alacant, que centralitzarà únicament aquestes entrades, seguint un sistema similar a l’utilitzat en les últimes edicions del bo viatge de la Generalitat Valenciana i reforçat a causa de l’alta demanda. A més, el Consell ampliarà la vigència de l’Abonament Temporal Jove Gratuït 15 dies més.

D’aquesta manera, a partir del pròxim dimarts, la persona usuària accedirà a la web i obtindrà torn per a, a una hora determinada i un dia determinat, sol·licitar cita prèvia per a recollir la seua targeta en l’estació seleccionada. Aquesta solució s’ha pres per part de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), en col·laboració amb la direcció general de Tecnologies de la Informació i Comunicacions, on s’ha treballat per a respondre a la gran demanda que ha originat la posada en servei d’aquest abonament, del qual poden beneficiara més d’1,5 milions de persones en la Comunitat Valenciana.

Segons expliquen fonts de la Generalitat, des d’FGV s’havia augmentat prèviament la capacitat d’aquestes dues webs, però les previsions s’han vist desbordes en multiplicar per 1.000 les peticions d’entrades a la web en un dia habitual.

Aquest nou títol temporal està dirigit a joves de fins a 30 anys, inclusivament, en el moment de la sol·licitud, i ara serà efectiu des del 9 d’octubre al 15 de gener de 2023. La seua aplicació és vàlida per a Metrobus, Metrovalencia, EMT, SAU, TRAM de Castelló i TRAM d’Alacant.

TRAM de Castelló

En el TRAM de Castelló es manté la possibilitat de recollir aquest títol en l’oficina del carrer Carcaixent, 1 a partir del dia 7 d’octubre. De la mateixa manera, FGV ha previst també reforçar la dotació de personal en les seues estacions per a agilitar la distribució dels nous abonaments, encara que ha descartat per qüestió d’ordre públic i seguretat facilitar el lliurament d’aquests títols sense cita prèvia

Últimes notícies

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.