Alba Carrillo defensa a Iker Casillas

 

Aquest passat cap de setmana, una reportera de ‘Socialité’ es va desplaçar fins al poble d’Iker Casillas, on es va creuar amb  l’exporter del Reial Madrid, que va reaccionar de mala manera en veure a la periodista de Telecinco. L’assumpte no es va quedar ací i la reportera Silvia Álamo va rebre l’assetjament dels veïns de Navalacruz, fins al punt que van intentar agredir-li llançant una safata d’un bar per a defensar al seu paisà.

 

El debat va arribar aquest dilluns al plató de ‘Ya es mediodía’, on Alba Carrillo sorprenia a tots els presents amb una postura contrària a la majoria dels seus companys, entre els quals es trobaven Rosa Benito i Marc Calderó. La model i col·laboradora de Mediaset llançava una llança a favor d’Iker Casillas i criticava amb duresa a la premsa del cor per les seues persecucions en el passat.

 

“Els reporters no són ‘sants reporters’, a mi m’han fet molt de mal i són molt nocius”, expressava l’exmuller de Feliciano López, que tot seguit matisava i llançava un clar dard als directors: “Els reporters no són els culpables, són els seus caps que els manen”.

 

Encara que la model ha volgut puntualitzar que “no està bé tirar safates, per descomptat”, Carillo s’ha mostrat en contra de l’actitud d’alguns periodistes, sobretot quan el que busca el personatge és un retir i sentir-se relaxat: “A vegades la gent es refugiarà amb la seua gent, en el seu entorn i no han d’aguantar que vaja la premsa a molestar-lo”, va sentenciar la col·laboradora.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.