15 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Alba Carrillo defensa a Iker Casillas

 

Aquest passat cap de setmana, una reportera de ‘Socialité’ es va desplaçar fins al poble d’Iker Casillas, on es va creuar amb  l’exporter del Reial Madrid, que va reaccionar de mala manera en veure a la periodista de Telecinco. L’assumpte no es va quedar ací i la reportera Silvia Álamo va rebre l’assetjament dels veïns de Navalacruz, fins al punt que van intentar agredir-li llançant una safata d’un bar per a defensar al seu paisà.

 

El debat va arribar aquest dilluns al plató de ‘Ya es mediodía’, on Alba Carrillo sorprenia a tots els presents amb una postura contrària a la majoria dels seus companys, entre els quals es trobaven Rosa Benito i Marc Calderó. La model i col·laboradora de Mediaset llançava una llança a favor d’Iker Casillas i criticava amb duresa a la premsa del cor per les seues persecucions en el passat.

 

“Els reporters no són ‘sants reporters’, a mi m’han fet molt de mal i són molt nocius”, expressava l’exmuller de Feliciano López, que tot seguit matisava i llançava un clar dard als directors: “Els reporters no són els culpables, són els seus caps que els manen”.

 

Encara que la model ha volgut puntualitzar que “no està bé tirar safates, per descomptat”, Carillo s’ha mostrat en contra de l’actitud d’alguns periodistes, sobretot quan el que busca el personatge és un retir i sentir-se relaxat: “A vegades la gent es refugiarà amb la seua gent, en el seu entorn i no han d’aguantar que vaja la premsa a molestar-lo”, va sentenciar la col·laboradora.

Últimes notícies

Vicente Lafuente (CEV) ha sigut elegit vicepresident de CEOE a proposta de Garamendi

El president de la CEV, Vicente Lafuente, ha sigut nomenat vicepresident de la CEOE després de la proposta d'Antonio Garamendi. La CEV manté 30 representants en l'Assemblea General.

Vox apel·la a l’altura de mires del PP per a donar suport a la investidura de Pérez Llorca

Vox ha apel·lat a l'altura de mires del PP per a tancar un acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. El síndic José María Llanos ha confirmat negociacions en marxa, centrades en polítiques, i exigix que el pacte estiga tancat abans de la votació.

Barrachina avala a Juanfran Pérez Llorca i demana un acord que permeta la seua investidura

Miguel Barrachina ha defés el perfil de Juanfran Pérez Llorca per a presidir la Generalitat i ha expressat el seu desig que prospere un acord d'investidura. Les seues paraules han arribat després d'una reunió sobre el transvasament Tajo-Segura, on ha lligat l'agenda de l'aigua amb el futur del Consell.

Mascarell (PSPV) afirma que la moció de censura a Torrent no està sobre la taula

El PSPV ha negat que prepare una moció de censura a Torrent i ha reiterat que no pacta amb Vox ni amb trànsfugues. L'alcaldessa Folgado advertix que una moció paralitzaria projectes i generaria incertesa.

Derbi número 150 entre València i Llevant a Mestalla

El dol de la jornada 13 de LaLiga EA Sports serà el derbi número 150 entre València i Llevant a Mestalla. El València arriba invicte com a local en este encreuament.

Vox apel·la a l’altura de mires del PP per a donar suport a la investidura de Pérez Llorca

Vox ha reclamat al PP altura de mires per a pactar la investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Les negociacions continuen obertes.

Pérez Llorca presenta la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat sense acord firmat amb Vox

El secretari general del PPCV ha formalitzat la seua aspiració sense rubricar un pacte amb Vox i ha presentat a Fernando Pastor com a nou portaveu del grup.

Fernando Pastor rellevarà a Pérez Llorca com síndic del PP en Les Corts

El PP ha acordat que Fernando Pastor assumisca la síndicatura en Les Corts després del pas de Juanfran Pérez Llorca a candidat a president. El relleu ordena l'estratègia del grup de cara a la investidura.