Anuncios

Alba Carrillo defensa a Iker Casillas

 

Aquest passat cap de setmana, una reportera de ‘Socialité’ es va desplaçar fins al poble d’Iker Casillas, on es va creuar amb  l’exporter del Reial Madrid, que va reaccionar de mala manera en veure a la periodista de Telecinco. L’assumpte no es va quedar ací i la reportera Silvia Álamo va rebre l’assetjament dels veïns de Navalacruz, fins al punt que van intentar agredir-li llançant una safata d’un bar per a defensar al seu paisà.

 

El debat va arribar aquest dilluns al plató de ‘Ya es mediodía’, on Alba Carrillo sorprenia a tots els presents amb una postura contrària a la majoria dels seus companys, entre els quals es trobaven Rosa Benito i Marc Calderó. La model i col·laboradora de Mediaset llançava una llança a favor d’Iker Casillas i criticava amb duresa a la premsa del cor per les seues persecucions en el passat.

Anuncios

 

“Els reporters no són ‘sants reporters’, a mi m’han fet molt de mal i són molt nocius”, expressava l’exmuller de Feliciano López, que tot seguit matisava i llançava un clar dard als directors: “Els reporters no són els culpables, són els seus caps que els manen”.

 

Encara que la model ha volgut puntualitzar que “no està bé tirar safates, per descomptat”, Carillo s’ha mostrat en contra de l’actitud d’alguns periodistes, sobretot quan el que busca el personatge és un retir i sentir-se relaxat: “A vegades la gent es refugiarà amb la seua gent, en el seu entorn i no han d’aguantar que vaja la premsa a molestar-lo”, va sentenciar la col·laboradora.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios