Alba Carrillo defensa a Iker Casillas

 

Aquest passat cap de setmana, una reportera de ‘Socialité’ es va desplaçar fins al poble d’Iker Casillas, on es va creuar amb  l’exporter del Reial Madrid, que va reaccionar de mala manera en veure a la periodista de Telecinco. L’assumpte no es va quedar ací i la reportera Silvia Álamo va rebre l’assetjament dels veïns de Navalacruz, fins al punt que van intentar agredir-li llançant una safata d’un bar per a defensar al seu paisà.

 

El debat va arribar aquest dilluns al plató de ‘Ya es mediodía’, on Alba Carrillo sorprenia a tots els presents amb una postura contrària a la majoria dels seus companys, entre els quals es trobaven Rosa Benito i Marc Calderó. La model i col·laboradora de Mediaset llançava una llança a favor d’Iker Casillas i criticava amb duresa a la premsa del cor per les seues persecucions en el passat.

 

«Els reporters no són ‘sants reporters’, a mi m’han fet molt de mal i són molt nocius», expressava l’exmuller de Feliciano López, que tot seguit matisava i llançava un clar dard als directors: «Els reporters no són els culpables, són els seus caps que els manen».

 

Encara que la model ha volgut puntualitzar que «no està bé tirar safates, per descomptat», Carillo s’ha mostrat en contra de l’actitud d’alguns periodistes, sobretot quan el que busca el personatge és un retir i sentir-se relaxat: «A vegades la gent es refugiarà amb la seua gent, en el seu entorn i no han d’aguantar que vaja la premsa a molestar-lo», va sentenciar la col·laboradora.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU