13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Alba Carrillo defensa a Iker Casillas

 

Aquest passat cap de setmana, una reportera de ‘Socialité’ es va desplaçar fins al poble d’Iker Casillas, on es va creuar amb  l’exporter del Reial Madrid, que va reaccionar de mala manera en veure a la periodista de Telecinco. L’assumpte no es va quedar ací i la reportera Silvia Álamo va rebre l’assetjament dels veïns de Navalacruz, fins al punt que van intentar agredir-li llançant una safata d’un bar per a defensar al seu paisà.

 

El debat va arribar aquest dilluns al plató de ‘Ya es mediodía’, on Alba Carrillo sorprenia a tots els presents amb una postura contrària a la majoria dels seus companys, entre els quals es trobaven Rosa Benito i Marc Calderó. La model i col·laboradora de Mediaset llançava una llança a favor d’Iker Casillas i criticava amb duresa a la premsa del cor per les seues persecucions en el passat.

 

“Els reporters no són ‘sants reporters’, a mi m’han fet molt de mal i són molt nocius”, expressava l’exmuller de Feliciano López, que tot seguit matisava i llançava un clar dard als directors: “Els reporters no són els culpables, són els seus caps que els manen”.

 

Encara que la model ha volgut puntualitzar que “no està bé tirar safates, per descomptat”, Carillo s’ha mostrat en contra de l’actitud d’alguns periodistes, sobretot quan el que busca el personatge és un retir i sentir-se relaxat: “A vegades la gent es refugiarà amb la seua gent, en el seu entorn i no han d’aguantar que vaja la premsa a molestar-lo”, va sentenciar la col·laboradora.

Últimes notícies

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.