8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Alba Carrillo defensa a Iker Casillas

 

Aquest passat cap de setmana, una reportera de ‘Socialité’ es va desplaçar fins al poble d’Iker Casillas, on es va creuar amb  l’exporter del Reial Madrid, que va reaccionar de mala manera en veure a la periodista de Telecinco. L’assumpte no es va quedar ací i la reportera Silvia Álamo va rebre l’assetjament dels veïns de Navalacruz, fins al punt que van intentar agredir-li llançant una safata d’un bar per a defensar al seu paisà.

 

El debat va arribar aquest dilluns al plató de ‘Ya es mediodía’, on Alba Carrillo sorprenia a tots els presents amb una postura contrària a la majoria dels seus companys, entre els quals es trobaven Rosa Benito i Marc Calderó. La model i col·laboradora de Mediaset llançava una llança a favor d’Iker Casillas i criticava amb duresa a la premsa del cor per les seues persecucions en el passat.

 

“Els reporters no són ‘sants reporters’, a mi m’han fet molt de mal i són molt nocius”, expressava l’exmuller de Feliciano López, que tot seguit matisava i llançava un clar dard als directors: “Els reporters no són els culpables, són els seus caps que els manen”.

 

Encara que la model ha volgut puntualitzar que “no està bé tirar safates, per descomptat”, Carillo s’ha mostrat en contra de l’actitud d’alguns periodistes, sobretot quan el que busca el personatge és un retir i sentir-se relaxat: “A vegades la gent es refugiarà amb la seua gent, en el seu entorn i no han d’aguantar que vaja la premsa a molestar-lo”, va sentenciar la col·laboradora.

Últimes notícies

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI