20.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Alba Carrillo munta un ‘espectacle’ després del ‘poli’ de la seua mare

Alba Carrillo una vegada més esclata i munta una gorda en els passadissos de Telecinco després d’escoltar les preguntes que se li havien fet a la seua mare, Lucía Pariente, en el ‘PoliDeluxe‘ d’este dissabte.

Un ‘PoliDeluxe’ que enfada molt a Alba Carrillo, quin és el motiu?

S’està embolicant en el passadís perquè sembla que alba li està armant un sidral a la seua mare acollonant“, avançava Jorge Javier Vázquez. “Alba està molt enfadada perquè només es parlava d’ella i no de la vida de la seua mare“, afegia Emmy Russ, que ho havia presenciat tot.

<

>

Declaracions de testimonis

Víctor Sandoval, que havia estat al costat d’Alba Carrillo durant la seua explosió contra el programa, assegurava: “Se sent enganyada perquè li van dir que no anava a haver-hi preguntes seues, que eren totes de ‘Secret Story’. Estava molt enfadada“, assegurava el col·laborador.

Rafa Mora, per part seua, ha contat el que ell ha vist en primera persona: “Estava muntant-li un pitote a la seua mare i ella aguantant l’aiguat. Alba li ha recriminat a la seua mare que s’ha fet tot el ‘PoliDeluxe’ parlant d’ella“, afegia el col·laborador.

Rocío Durán, una de les redactores del programa, ha entrat en plató per a explicar com s’ha trobat a Alba Carrillo després de la nit més sincera de Lucía Pariente: “Ens ha insultat a tots els redactors. La va prendre amb mi i em va dir bruta. A més, ens va dir que no sabia on ens havíem tret la carrera de periodisme“, assegurava la redactora.

Ha llançat improperis per a tots. Ha dit que som molt poc professionals, que no sabem fer el nostre treball bé i que li hem fet una feina“, assegurava Rafa Mora, que havia estat testimoni en tot moment de l’empipament de la filla de Lucía Pariente.

<

>

La directora de ‘Sábado Deluxe’ ho aclareix tot

Patricia ha volgut buidar tots els dubtes i ha assegurat que Lucía Pariente sí que era coneixedora que se li anaven a realitzar preguntes sobre Alba Carrillo i que en cap cas s’havia produït un parany.

Ningú ha mentit a Lucía Pariente

Lucía sabia les preguntes que se li anaven a fer. Vam fer una anomenada a tres amb la representant, li vaig llegir les preguntes i va acceptar totes. Només em va demanar que llevés algunes del seu marit“. “Ningú ha mentit a Lucía, ni el representant ni ningú. Una cosa és el que ella li ha comptat a Alba, hi ha una ocultació de la veritat“.

<

>

<

>

 

 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.