Alba Carrillo munta un ‘espectacle’ després del ‘poli’ de la seua mare

Alba Carrillo una vegada més esclata i munta una gorda en els passadissos de Telecinco després d’escoltar les preguntes que se li havien fet a la seua mare, Lucía Pariente, en el ‘PoliDeluxe‘ d’este dissabte.

Un ‘PoliDeluxe’ que enfada molt a Alba Carrillo, quin és el motiu?

S’està embolicant en el passadís perquè sembla que alba li està armant un sidral a la seua mare acollonant“, avançava Jorge Javier Vázquez. “Alba està molt enfadada perquè només es parlava d’ella i no de la vida de la seua mare“, afegia Emmy Russ, que ho havia presenciat tot.

<

>

Declaracions de testimonis

Víctor Sandoval, que havia estat al costat d’Alba Carrillo durant la seua explosió contra el programa, assegurava: “Se sent enganyada perquè li van dir que no anava a haver-hi preguntes seues, que eren totes de ‘Secret Story’. Estava molt enfadada“, assegurava el col·laborador.

Rafa Mora, per part seua, ha contat el que ell ha vist en primera persona: “Estava muntant-li un pitote a la seua mare i ella aguantant l’aiguat. Alba li ha recriminat a la seua mare que s’ha fet tot el ‘PoliDeluxe’ parlant d’ella“, afegia el col·laborador.

Rocío Durán, una de les redactores del programa, ha entrat en plató per a explicar com s’ha trobat a Alba Carrillo després de la nit més sincera de Lucía Pariente: “Ens ha insultat a tots els redactors. La va prendre amb mi i em va dir bruta. A més, ens va dir que no sabia on ens havíem tret la carrera de periodisme“, assegurava la redactora.

Ha llançat improperis per a tots. Ha dit que som molt poc professionals, que no sabem fer el nostre treball bé i que li hem fet una feina“, assegurava Rafa Mora, que havia estat testimoni en tot moment de l’empipament de la filla de Lucía Pariente.

<

>

La directora de ‘Sábado Deluxe’ ho aclareix tot

Patricia ha volgut buidar tots els dubtes i ha assegurat que Lucía Pariente sí que era coneixedora que se li anaven a realitzar preguntes sobre Alba Carrillo i que en cap cas s’havia produït un parany.

Ningú ha mentit a Lucía Pariente

Lucía sabia les preguntes que se li anaven a fer. Vam fer una anomenada a tres amb la representant, li vaig llegir les preguntes i va acceptar totes. Només em va demanar que llevés algunes del seu marit“. “Ningú ha mentit a Lucía, ni el representant ni ningú. Una cosa és el que ella li ha comptat a Alba, hi ha una ocultació de la veritat“.

<

>

<

>

 

 

Últimes notícies

Cap de setmana en la Comunitat Valenciana amb vent fort, ruixats i millora progressiva

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb vent molt fort a l'interior de Castelló i ruixats en el sud, abans de donar pas a un ambient més estable amb núvols i clars.

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.