Alba Carrillo munta un ‘espectacle’ després del ‘poli’ de la seua mare

Alba Carrillo una vegada més esclata i munta una gorda en els passadissos de Telecinco després d’escoltar les preguntes que se li havien fet a la seua mare, Lucía Pariente, en el ‘PoliDeluxe‘ d’este dissabte.

Un ‘PoliDeluxe’ que enfada molt a Alba Carrillo, quin és el motiu?

«S’està embolicant en el passadís perquè sembla que alba li està armant un sidral a la seua mare acollonant«, avançava Jorge Javier Vázquez. «Alba està molt enfadada perquè només es parlava d’ella i no de la vida de la seua mare«, afegia Emmy Russ, que ho havia presenciat tot.

<

>

Declaracions de testimonis

Víctor Sandoval, que havia estat al costat d’Alba Carrillo durant la seua explosió contra el programa, assegurava: «Se sent enganyada perquè li van dir que no anava a haver-hi preguntes seues, que eren totes de ‘Secret Story’. Estava molt enfadada«, assegurava el col·laborador.

Rafa Mora, per part seua, ha contat el que ell ha vist en primera persona: «Estava muntant-li un pitote a la seua mare i ella aguantant l’aiguat. Alba li ha recriminat a la seua mare que s’ha fet tot el ‘PoliDeluxe’ parlant d’ella«, afegia el col·laborador.

Rocío Durán, una de les redactores del programa, ha entrat en plató per a explicar com s’ha trobat a Alba Carrillo després de la nit més sincera de Lucía Pariente: «Ens ha insultat a tots els redactors. La va prendre amb mi i em va dir bruta. A més, ens va dir que no sabia on ens havíem tret la carrera de periodisme«, assegurava la redactora.

«Ha llançat improperis per a tots. Ha dit que som molt poc professionals, que no sabem fer el nostre treball bé i que li hem fet una feina«, assegurava Rafa Mora, que havia estat testimoni en tot moment de l’empipament de la filla de Lucía Pariente.

<

>

La directora de ‘Sábado Deluxe’ ho aclareix tot

Patricia ha volgut buidar tots els dubtes i ha assegurat que Lucía Pariente sí que era coneixedora que se li anaven a realitzar preguntes sobre Alba Carrillo i que en cap cas s’havia produït un parany.

Ningú ha mentit a Lucía Pariente

«Lucía sabia les preguntes que se li anaven a fer. Vam fer una anomenada a tres amb la representant, li vaig llegir les preguntes i va acceptar totes. Només em va demanar que llevés algunes del seu marit«. «Ningú ha mentit a Lucía, ni el representant ni ningú. Una cosa és el que ella li ha comptat a Alba, hi ha una ocultació de la veritat«.

<

>

<

>

 

 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.