Es va aliar amb un paparazzi per a difamar a Fidel Albiac

 

El documental sobre la vida de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que va acabar ahir amb una Rocío molt més forta i empoderada, ha remogut les consciències de molta gent, tant dels qui la coneixen en persona com dels qui només a través de la televisió.

Així ha ocorregut amb un home, procedent de Sevilla, al qual, segons el seu testimoniatge, un soci d’Antonio David Flores va pagar per a fer mal a Rocío.

En concret, es tracta d’un home contractat per un paparazzi, aliat a Antonio David, perquè seguira «amb cambra oculta» a Fidel Albiac, el marit de Rocío Carrasco, l’home que la va trobar quan ella havia intentat suïcidar-se i que, tal com va dir ahir, no l’ha deixada sola en cap moment.

Per si el pare de Rocío Flores no tenia prou en tot el que s’està dient d’ell a causa del documental, ara li han donat una nova estocada, i segurament continuarà eixint gent que parle de les seues ardits per a acabar amb la seua exdona. Com defendrà açò la seua familia?

«Em feien dir barbaritats de Fidel»

 

«Jo no coneixia de res a Fidel, però em feien parlar barbaritats d’ell. Havia de dir que era un golf», ha dit este anònim, al qual l’obligaven a vestir-se de manera «vulgar» perquè relacionaren a Fidel amb les males companyies.

Segons este testimoni, penedit d’haver acceptat aqueix treball en escoltar a Rocío, Antonio David volia eixos falsos enregistraments per a després presentar-les com a proves en la televisió. L’exmarit de Rocío també va prometre a este sevillà que, si col·laboraven, podria eixir en els programes.

Que haurà de dir Rocío Carrasco la setmana que ve en la seua entrevista al plató?

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.