Es va aliar amb un paparazzi per a difamar a Fidel Albiac

 

El documental sobre la vida de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que va acabar ahir amb una Rocío molt més forta i empoderada, ha remogut les consciències de molta gent, tant dels qui la coneixen en persona com dels qui només a través de la televisió.

Així ha ocorregut amb un home, procedent de Sevilla, al qual, segons el seu testimoniatge, un soci d’Antonio David Flores va pagar per a fer mal a Rocío.

En concret, es tracta d’un home contractat per un paparazzi, aliat a Antonio David, perquè seguira «amb cambra oculta» a Fidel Albiac, el marit de Rocío Carrasco, l’home que la va trobar quan ella havia intentat suïcidar-se i que, tal com va dir ahir, no l’ha deixada sola en cap moment.

Per si el pare de Rocío Flores no tenia prou en tot el que s’està dient d’ell a causa del documental, ara li han donat una nova estocada, i segurament continuarà eixint gent que parle de les seues ardits per a acabar amb la seua exdona. Com defendrà açò la seua familia?

«Em feien dir barbaritats de Fidel»

 

«Jo no coneixia de res a Fidel, però em feien parlar barbaritats d’ell. Havia de dir que era un golf», ha dit este anònim, al qual l’obligaven a vestir-se de manera «vulgar» perquè relacionaren a Fidel amb les males companyies.

Segons este testimoni, penedit d’haver acceptat aqueix treball en escoltar a Rocío, Antonio David volia eixos falsos enregistraments per a després presentar-les com a proves en la televisió. L’exmarit de Rocío també va prometre a este sevillà que, si col·laboraven, podria eixir en els programes.

Que haurà de dir Rocío Carrasco la setmana que ve en la seua entrevista al plató?

Últimes notícies

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.