15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Es va aliar amb un paparazzi per a difamar a Fidel Albiac

 

El documental sobre la vida de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que va acabar ahir amb una Rocío molt més forta i empoderada, ha remogut les consciències de molta gent, tant dels qui la coneixen en persona com dels qui només a través de la televisió.

Així ha ocorregut amb un home, procedent de Sevilla, al qual, segons el seu testimoniatge, un soci d’Antonio David Flores va pagar per a fer mal a Rocío.

En concret, es tracta d’un home contractat per un paparazzi, aliat a Antonio David, perquè seguira “amb cambra oculta” a Fidel Albiac, el marit de Rocío Carrasco, l’home que la va trobar quan ella havia intentat suïcidar-se i que, tal com va dir ahir, no l’ha deixada sola en cap moment.

Per si el pare de Rocío Flores no tenia prou en tot el que s’està dient d’ell a causa del documental, ara li han donat una nova estocada, i segurament continuarà eixint gent que parle de les seues ardits per a acabar amb la seua exdona. Com defendrà açò la seua familia?

“Em feien dir barbaritats de Fidel”

 

“Jo no coneixia de res a Fidel, però em feien parlar barbaritats d’ell. Havia de dir que era un golf”, ha dit este anònim, al qual l’obligaven a vestir-se de manera “vulgar” perquè relacionaren a Fidel amb les males companyies.

Segons este testimoni, penedit d’haver acceptat aqueix treball en escoltar a Rocío, Antonio David volia eixos falsos enregistraments per a després presentar-les com a proves en la televisió. L’exmarit de Rocío també va prometre a este sevillà que, si col·laboraven, podria eixir en els programes.

Que haurà de dir Rocío Carrasco la setmana que ve en la seua entrevista al plató?

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.