Es va aliar amb un paparazzi per a difamar a Fidel Albiac

 

El documental sobre la vida de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que va acabar ahir amb una Rocío molt més forta i empoderada, ha remogut les consciències de molta gent, tant dels qui la coneixen en persona com dels qui només a través de la televisió.

Així ha ocorregut amb un home, procedent de Sevilla, al qual, segons el seu testimoniatge, un soci d’Antonio David Flores va pagar per a fer mal a Rocío.

En concret, es tracta d’un home contractat per un paparazzi, aliat a Antonio David, perquè seguira “amb cambra oculta” a Fidel Albiac, el marit de Rocío Carrasco, l’home que la va trobar quan ella havia intentat suïcidar-se i que, tal com va dir ahir, no l’ha deixada sola en cap moment.

Per si el pare de Rocío Flores no tenia prou en tot el que s’està dient d’ell a causa del documental, ara li han donat una nova estocada, i segurament continuarà eixint gent que parle de les seues ardits per a acabar amb la seua exdona. Com defendrà açò la seua familia?

“Em feien dir barbaritats de Fidel”

 

“Jo no coneixia de res a Fidel, però em feien parlar barbaritats d’ell. Havia de dir que era un golf”, ha dit este anònim, al qual l’obligaven a vestir-se de manera “vulgar” perquè relacionaren a Fidel amb les males companyies.

Segons este testimoni, penedit d’haver acceptat aqueix treball en escoltar a Rocío, Antonio David volia eixos falsos enregistraments per a després presentar-les com a proves en la televisió. L’exmarit de Rocío també va prometre a este sevillà que, si col·laboraven, podria eixir en els programes.

Que haurà de dir Rocío Carrasco la setmana que ve en la seua entrevista al plató?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.