10.8 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Es va aliar amb un paparazzi per a difamar a Fidel Albiac

 

El documental sobre la vida de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que va acabar ahir amb una Rocío molt més forta i empoderada, ha remogut les consciències de molta gent, tant dels qui la coneixen en persona com dels qui només a través de la televisió.

Així ha ocorregut amb un home, procedent de Sevilla, al qual, segons el seu testimoniatge, un soci d’Antonio David Flores va pagar per a fer mal a Rocío.

En concret, es tracta d’un home contractat per un paparazzi, aliat a Antonio David, perquè seguira “amb cambra oculta” a Fidel Albiac, el marit de Rocío Carrasco, l’home que la va trobar quan ella havia intentat suïcidar-se i que, tal com va dir ahir, no l’ha deixada sola en cap moment.

Per si el pare de Rocío Flores no tenia prou en tot el que s’està dient d’ell a causa del documental, ara li han donat una nova estocada, i segurament continuarà eixint gent que parle de les seues ardits per a acabar amb la seua exdona. Com defendrà açò la seua familia?

“Em feien dir barbaritats de Fidel”

 

“Jo no coneixia de res a Fidel, però em feien parlar barbaritats d’ell. Havia de dir que era un golf”, ha dit este anònim, al qual l’obligaven a vestir-se de manera “vulgar” perquè relacionaren a Fidel amb les males companyies.

Segons este testimoni, penedit d’haver acceptat aqueix treball en escoltar a Rocío, Antonio David volia eixos falsos enregistraments per a després presentar-les com a proves en la televisió. L’exmarit de Rocío també va prometre a este sevillà que, si col·laboraven, podria eixir en els programes.

Que haurà de dir Rocío Carrasco la setmana que ve en la seua entrevista al plató?

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.