Amador Mohedano atesta el colp que ningú havia previst a Rocío Carrasco

 

Fa molt temps, Rocío Carrasco va prendre una decisió molt categòrica: bandejar de la seua vida a Amador Mohedano. Va ser representant de la seua mare, i tenia una connexió molt especial amb ella. El problema és que, la seua manera de treballar no convencia a alguns membres de la família. Així que, va acabar girant-li l’esquena.Els seus detractors responsabilitzen a Fidel Albiac, però la realitat és molt diferent.

Rosa Benito continua defensant al seu exmarit. Existeixen moltes teories que li culpen de cometre unes certes irregularitats en la seua gestió professional. Encara que, la tertuliana, assegura que tot és mentida. L’oncle de Carrasco adorava a la cantant. Mai van tindre cap problema treballant junts. I, malgrat els menyspreus que ha patit, sempre donarà recer als seus detractors.  Entre ells es troben la filla de ‘la Más Grande’.

Rociíto ha decidit trencar el seu silenci, i el seu testimoniatge ha aniquilat a molts membres del clan Jurat. Un dels més perjudicats és el pare de Chayo Mohedano. A cap periodista l’ha sorprés esta enemistat. La seua mala relació és un secret a veus, i molts mitjans han publicat les raons d’esta enemistat.

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, emés per Telecinco ha demostrat que els rumors són certs. La protagonista garanteix que Amador li va trair després de la seua boda amb Antonio David Flores. Segons ella, va cridar a un paparazzi perquè els fera fotografies, i després va vendre el material a una coneguda revista sense el seu consentiment.

 

Rosa Benito i Amador Mohedano contra María Teresa Campos 

 

Tant Rosa Benito com Amador Mohedano estan molt molestos per les declaracions que va fer María Teresa Campos divendres passat, en l’edició especial del ‘Deluxe’. La matriarca de les Campos va parlar del molt que li ha impactat, des de l’inici, el testimoniatge de Rocío Carrasco en el seu documental i la mateixa Rocío va parlar amb ella en directe a través d’una trucada telefònica.

Les dos dones es van dir el molt que “es volen” i María Teresa va aprofitar per a arremetre contra Rosa Benito, de qui no entén que haja fet comentaris crítics contra les reveladores declaracions de la seua neboda. “És millor que calle ja”, va dir l’entrevistada, i Rosa Benito no ha tardat a contestar-la en ‘Ya es mediodía’: “Deixeu-me viure, jo he parlat quatre vegades de María Teresa i repetisc que ella no va ser amiga de Rocío Jurado”.

Amador Mohedano també ha contestat a les declaracions de María Teresa, de la qual creu que ha de retirar-se de la televisió: “Jo crec que és una gran professional, però que ja ha complit amb el seu contingent”, ha dit en una entrevista exclusiva per a ‘Sálvame’.

També ha defensat a Rosa Benito perquè, com a col·laboradora que “no va a degollament contra ningú”, per a ell és la millor i li ha fet un advertiment a Rocío Carrasco: «Ella que parle i, quan acabe, ja parlarem els altres».

 

«No entenc com una mare abandona als seus fills»

 

L’exèrcit Carrasco no esperaven enfrontar-se a un enemic tan poderós. Van subestimar la fúria d’Amador, i ara han de resoldre els escàndols que ha generat. ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ està a punt d’arribar a la seua fi, i no permeten que ningú pose en perill el regnat de Rociíto en l’últim moment.

L’exmarit de Rosa Benito no tenia el valor suficient per a enfrontar-se a la seua neboda, però si ha parlat amb molts periodistes. Durant les setmanes que Telecinco ha donat veu a la filla de la Jurado, ha protagonitzat una sèrie de titulars bastant ofensius. No obstant això, mai s’havia pronunciat d’una forma tan contundent.

Antonio David Flores ha demandat a la ‘Fábrica de la Tele’ per acomiadament improcedent. Per a sorpresa de tots, en esta batalla judicial compta amb un gran aliat: l’oncle de la seua exmuller. Un equip de periodistes li ha preguntat què opinava d’este conflicte, i Mohedano ha mostrat la seua total aprovació per este.

En veure la sinceritat de l’entrevistat, els reporters han continuat fent-li preguntes. I, una de les seues respostes, ha cridat molt l’atenció: «l’única cosa que puc criticar, és que, no entenc com una mare abandona als seus fills. La resta m’és igual».

Els mitjans especialitzats no han tardat a fer-se eco d’estes paraules. El representant ha perdut la compassió, i no té cap pudor a atacar a Carrasco sense pietat. Este atreviment resulta bastant sorprenent. Perquè, la seua filla continua mantenint una relació estupenda amb Rocío. Perjudicarà este escàndol a la relació entre Chayo i el seu pare?

 

 

 

 

Últimes notícies

Roben de matinada el valuós Tresor de Villena del museu Muvi

El Tresor de Villena, un dels conjunts d’orfebreria de l’edat de Bronze més importants d’Europa, ha sigut robat esta matinada del museu Muvi de Villena. La Guàrdia Civil i la Policia Judicial han obert una investigació després que l’alarma sonara a les 5.16 hores.

Avís groc per calor al litoral de València amb màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per altes temperatures a tot el litoral de la província de València, on es poden aplegar als 36 graus per l’efecte del vent de ponent.

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.