Amador Mohedano atesta el colp que ningú havia previst a Rocío Carrasco

 

Fa molt temps, Rocío Carrasco va prendre una decisió molt categòrica: bandejar de la seua vida a Amador Mohedano. Va ser representant de la seua mare, i tenia una connexió molt especial amb ella. El problema és que, la seua manera de treballar no convencia a alguns membres de la família. Així que, va acabar girant-li l’esquena.Els seus detractors responsabilitzen a Fidel Albiac, però la realitat és molt diferent.

Rosa Benito continua defensant al seu exmarit. Existeixen moltes teories que li culpen de cometre unes certes irregularitats en la seua gestió professional. Encara que, la tertuliana, assegura que tot és mentida. L’oncle de Carrasco adorava a la cantant. Mai van tindre cap problema treballant junts. I, malgrat els menyspreus que ha patit, sempre donarà recer als seus detractors.  Entre ells es troben la filla de ‘la Más Grande’.

Rociíto ha decidit trencar el seu silenci, i el seu testimoniatge ha aniquilat a molts membres del clan Jurat. Un dels més perjudicats és el pare de Chayo Mohedano. A cap periodista l’ha sorprés esta enemistat. La seua mala relació és un secret a veus, i molts mitjans han publicat les raons d’esta enemistat.

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, emés per Telecinco ha demostrat que els rumors són certs. La protagonista garanteix que Amador li va trair després de la seua boda amb Antonio David Flores. Segons ella, va cridar a un paparazzi perquè els fera fotografies, i després va vendre el material a una coneguda revista sense el seu consentiment.

 

Rosa Benito i Amador Mohedano contra María Teresa Campos 

 

Tant Rosa Benito com Amador Mohedano estan molt molestos per les declaracions que va fer María Teresa Campos divendres passat, en l’edició especial del ‘Deluxe’. La matriarca de les Campos va parlar del molt que li ha impactat, des de l’inici, el testimoniatge de Rocío Carrasco en el seu documental i la mateixa Rocío va parlar amb ella en directe a través d’una trucada telefònica.

Les dos dones es van dir el molt que “es volen” i María Teresa va aprofitar per a arremetre contra Rosa Benito, de qui no entén que haja fet comentaris crítics contra les reveladores declaracions de la seua neboda. “És millor que calle ja”, va dir l’entrevistada, i Rosa Benito no ha tardat a contestar-la en ‘Ya es mediodía’: “Deixeu-me viure, jo he parlat quatre vegades de María Teresa i repetisc que ella no va ser amiga de Rocío Jurado”.

Amador Mohedano també ha contestat a les declaracions de María Teresa, de la qual creu que ha de retirar-se de la televisió: “Jo crec que és una gran professional, però que ja ha complit amb el seu contingent”, ha dit en una entrevista exclusiva per a ‘Sálvame’.

També ha defensat a Rosa Benito perquè, com a col·laboradora que “no va a degollament contra ningú”, per a ell és la millor i li ha fet un advertiment a Rocío Carrasco: “Ella que parle i, quan acabe, ja parlarem els altres”.

 

«No entenc com una mare abandona als seus fills»

 

L’exèrcit Carrasco no esperaven enfrontar-se a un enemic tan poderós. Van subestimar la fúria d’Amador, i ara han de resoldre els escàndols que ha generat. ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ està a punt d’arribar a la seua fi, i no permeten que ningú pose en perill el regnat de Rociíto en l’últim moment.

L’exmarit de Rosa Benito no tenia el valor suficient per a enfrontar-se a la seua neboda, però si ha parlat amb molts periodistes. Durant les setmanes que Telecinco ha donat veu a la filla de la Jurado, ha protagonitzat una sèrie de titulars bastant ofensius. No obstant això, mai s’havia pronunciat d’una forma tan contundent.

Antonio David Flores ha demandat a la ‘Fábrica de la Tele’ per acomiadament improcedent. Per a sorpresa de tots, en esta batalla judicial compta amb un gran aliat: l’oncle de la seua exmuller. Un equip de periodistes li ha preguntat què opinava d’este conflicte, i Mohedano ha mostrat la seua total aprovació per este.

En veure la sinceritat de l’entrevistat, els reporters han continuat fent-li preguntes. I, una de les seues respostes, ha cridat molt l’atenció: «l’única cosa que puc criticar, és que, no entenc com una mare abandona als seus fills. La resta m’és igual».

Els mitjans especialitzats no han tardat a fer-se eco d’estes paraules. El representant ha perdut la compassió, i no té cap pudor a atacar a Carrasco sense pietat. Este atreviment resulta bastant sorprenent. Perquè, la seua filla continua mantenint una relació estupenda amb Rocío. Perjudicarà este escàndol a la relació entre Chayo i el seu pare?

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.