Ana Rosa Quintana ha tingut insinuacions per fer política

Ana Rosa Quintana defensa a Belén Esteban

Ana Rosa Quintana ha tingut insinuacions per a entrar en el món de la política | TELECINCO

 

Ana Rosa Quintana, coneguda per presentar ‘El programa de Ana Rosa’, ens ha sorprés novament amb les seues declaracions. El principal contingut del programa de Telecinco, emés durant els matins, tracta les novetats més rellevants del panorama nacional a través d’una taula política, en la que diferents col·laboradors i experts opinen i reflexionen sobre eixos fets.

 

Formats per components de diferents partits, els tertulians obrin debat i exposen els seus arguments intervinguts per Ana Rosa Quintana. Esta temporada ha conseguit un 19,1% de ‘share’, i la vida política de la presentadora continua sent molt intensa.

 

Fa temps que la periodista va prendre la decisió d’abandonar les faenes de producció per a centrar-se en ser presentadora i disfrutar de més temps amb els seus companys o, fins i tot, de dinars amb polítics. El fet de reunir-se amb membres de diferents partits li està sent criticat perquè això suposa no tindre objectivitat en el moment de debatre certs temes.

 

'El programa de Ana Rosa' es caracteritza per la seva taula política

‘El programa de Ana Rosa’ es caracteritza per la seua taula política | TELECINCO

 

Ana Rosa Quintana, molt implicada amb la política

Durant la taula política del programa matinal, Ana Rosa Quintana sempre es mostra molt activa i implicada i mai es mossega la llengua quan vol donar el seu punt de vista. Juntament amb una actitud profundament feminista, la presentadora s’ha convertit en una persona molt influent en els mitjans de comunicació espanyols, encara que ella no estiga del tot d’acord: «Ja m’agradaria. Nosaltres reivindiquem coses, opine el que vullc, però no em fan cas», comenta Ana Rosa.

 

Sempre ha defés que en eixe espai de debat polític hi ha cabuda per a qualsevol tertulià que vullga donar la seua opinió, independentment de les seues ideologies: «Crec que el meu programa és el més plural de tots. S’assenten Inda, Monedero, Carmona, María Claver… És un programa a on, pràcticament tots els mitjans de comunicació, tenen un representant. El que em pareix inacceptable és que un polític opine a qui he d’assentar en la meua taula. I per ací no passaré», explica la periodista.

 

Les seues reivindicacions polítiques l’han conduït a rebre ofertes per a entrar dins el món de la política, però ella les ha rebutjat totes: «Alguna insinuació he tingut. Si haguera volgut fer política, ho hauria pogut fer; però jo sóc el que vullc ser: periodista. Això sí, no hauria sigut una mala política», ha declarat amb humor Ana Rosa Quintana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.