Ana Rosa Quintana ha tingut insinuacions per fer política

Ana Rosa Quintana defensa a Belén Esteban

Ana Rosa Quintana ha tingut insinuacions per a entrar en el món de la política | TELECINCO

 

Ana Rosa Quintana, coneguda per presentar ‘El programa de Ana Rosa’, ens ha sorprés novament amb les seues declaracions. El principal contingut del programa de Telecinco, emés durant els matins, tracta les novetats més rellevants del panorama nacional a través d’una taula política, en la que diferents col·laboradors i experts opinen i reflexionen sobre eixos fets.

 

Formats per components de diferents partits, els tertulians obrin debat i exposen els seus arguments intervinguts per Ana Rosa Quintana. Esta temporada ha conseguit un 19,1% de ‘share’, i la vida política de la presentadora continua sent molt intensa.

 

Fa temps que la periodista va prendre la decisió d’abandonar les faenes de producció per a centrar-se en ser presentadora i disfrutar de més temps amb els seus companys o, fins i tot, de dinars amb polítics. El fet de reunir-se amb membres de diferents partits li està sent criticat perquè això suposa no tindre objectivitat en el moment de debatre certs temes.

 

'El programa de Ana Rosa' es caracteritza per la seva taula política

‘El programa de Ana Rosa’ es caracteritza per la seua taula política | TELECINCO

 

Ana Rosa Quintana, molt implicada amb la política

Durant la taula política del programa matinal, Ana Rosa Quintana sempre es mostra molt activa i implicada i mai es mossega la llengua quan vol donar el seu punt de vista. Juntament amb una actitud profundament feminista, la presentadora s’ha convertit en una persona molt influent en els mitjans de comunicació espanyols, encara que ella no estiga del tot d’acord: «Ja m’agradaria. Nosaltres reivindiquem coses, opine el que vullc, però no em fan cas», comenta Ana Rosa.

 

Sempre ha defés que en eixe espai de debat polític hi ha cabuda per a qualsevol tertulià que vullga donar la seua opinió, independentment de les seues ideologies: «Crec que el meu programa és el més plural de tots. S’assenten Inda, Monedero, Carmona, María Claver… És un programa a on, pràcticament tots els mitjans de comunicació, tenen un representant. El que em pareix inacceptable és que un polític opine a qui he d’assentar en la meua taula. I per ací no passaré», explica la periodista.

 

Les seues reivindicacions polítiques l’han conduït a rebre ofertes per a entrar dins el món de la política, però ella les ha rebutjat totes: «Alguna insinuació he tingut. Si haguera volgut fer política, ho hauria pogut fer; però jo sóc el que vullc ser: periodista. Això sí, no hauria sigut una mala política», ha declarat amb humor Ana Rosa Quintana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.