Ana Rosa Quintana ha tingut insinuacions per fer política

Ana Rosa Quintana defensa a Belén Esteban

Ana Rosa Quintana ha tingut insinuacions per a entrar en el món de la política | TELECINCO

 

Ana Rosa Quintana, coneguda per presentar ‘El programa de Ana Rosa’, ens ha sorprés novament amb les seues declaracions. El principal contingut del programa de Telecinco, emés durant els matins, tracta les novetats més rellevants del panorama nacional a través d’una taula política, en la que diferents col·laboradors i experts opinen i reflexionen sobre eixos fets.

 

Formats per components de diferents partits, els tertulians obrin debat i exposen els seus arguments intervinguts per Ana Rosa Quintana. Esta temporada ha conseguit un 19,1% de ‘share’, i la vida política de la presentadora continua sent molt intensa.

 

Fa temps que la periodista va prendre la decisió d’abandonar les faenes de producció per a centrar-se en ser presentadora i disfrutar de més temps amb els seus companys o, fins i tot, de dinars amb polítics. El fet de reunir-se amb membres de diferents partits li està sent criticat perquè això suposa no tindre objectivitat en el moment de debatre certs temes.

 

'El programa de Ana Rosa' es caracteritza per la seva taula política

‘El programa de Ana Rosa’ es caracteritza per la seua taula política | TELECINCO

 

Ana Rosa Quintana, molt implicada amb la política

Durant la taula política del programa matinal, Ana Rosa Quintana sempre es mostra molt activa i implicada i mai es mossega la llengua quan vol donar el seu punt de vista. Juntament amb una actitud profundament feminista, la presentadora s’ha convertit en una persona molt influent en els mitjans de comunicació espanyols, encara que ella no estiga del tot d’acord: «Ja m’agradaria. Nosaltres reivindiquem coses, opine el que vullc, però no em fan cas», comenta Ana Rosa.

 

Sempre ha defés que en eixe espai de debat polític hi ha cabuda per a qualsevol tertulià que vullga donar la seua opinió, independentment de les seues ideologies: «Crec que el meu programa és el més plural de tots. S’assenten Inda, Monedero, Carmona, María Claver… És un programa a on, pràcticament tots els mitjans de comunicació, tenen un representant. El que em pareix inacceptable és que un polític opine a qui he d’assentar en la meua taula. I per ací no passaré», explica la periodista.

 

Les seues reivindicacions polítiques l’han conduït a rebre ofertes per a entrar dins el món de la política, però ella les ha rebutjat totes: «Alguna insinuació he tingut. Si haguera volgut fer política, ho hauria pogut fer; però jo sóc el que vullc ser: periodista. Això sí, no hauria sigut una mala política», ha declarat amb humor Ana Rosa Quintana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.