Ana Rosa Quintana ha tingut insinuacions per fer política

Ana Rosa Quintana defensa a Belén Esteban

Ana Rosa Quintana ha tingut insinuacions per a entrar en el món de la política | TELECINCO

 

Ana Rosa Quintana, coneguda per presentar ‘El programa de Ana Rosa’, ens ha sorprés novament amb les seues declaracions. El principal contingut del programa de Telecinco, emés durant els matins, tracta les novetats més rellevants del panorama nacional a través d’una taula política, en la que diferents col·laboradors i experts opinen i reflexionen sobre eixos fets.

 

Formats per components de diferents partits, els tertulians obrin debat i exposen els seus arguments intervinguts per Ana Rosa Quintana. Esta temporada ha conseguit un 19,1% de ‘share’, i la vida política de la presentadora continua sent molt intensa.

 

Fa temps que la periodista va prendre la decisió d’abandonar les faenes de producció per a centrar-se en ser presentadora i disfrutar de més temps amb els seus companys o, fins i tot, de dinars amb polítics. El fet de reunir-se amb membres de diferents partits li està sent criticat perquè això suposa no tindre objectivitat en el moment de debatre certs temes.

 

'El programa de Ana Rosa' es caracteritza per la seva taula política

‘El programa de Ana Rosa’ es caracteritza per la seua taula política | TELECINCO

 

Ana Rosa Quintana, molt implicada amb la política

Durant la taula política del programa matinal, Ana Rosa Quintana sempre es mostra molt activa i implicada i mai es mossega la llengua quan vol donar el seu punt de vista. Juntament amb una actitud profundament feminista, la presentadora s’ha convertit en una persona molt influent en els mitjans de comunicació espanyols, encara que ella no estiga del tot d’acord: «Ja m’agradaria. Nosaltres reivindiquem coses, opine el que vullc, però no em fan cas», comenta Ana Rosa.

 

Sempre ha defés que en eixe espai de debat polític hi ha cabuda per a qualsevol tertulià que vullga donar la seua opinió, independentment de les seues ideologies: «Crec que el meu programa és el més plural de tots. S’assenten Inda, Monedero, Carmona, María Claver… És un programa a on, pràcticament tots els mitjans de comunicació, tenen un representant. El que em pareix inacceptable és que un polític opine a qui he d’assentar en la meua taula. I per ací no passaré», explica la periodista.

 

Les seues reivindicacions polítiques l’han conduït a rebre ofertes per a entrar dins el món de la política, però ella les ha rebutjat totes: «Alguna insinuació he tingut. Si haguera volgut fer política, ho hauria pogut fer; però jo sóc el que vullc ser: periodista. Això sí, no hauria sigut una mala política», ha declarat amb humor Ana Rosa Quintana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.