10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Andreu Buenafuente critica durament a Fran Rivera per les seues declaracions

 

Andreu Buenafuente aprofitava el seu monòleg d’obertura del programa ‘Late Motiv’ per a estirar les orelles al torero Fran Rivera, que va realitzar unes polèmiques declaracions en el programa ‘Espejo Público’, i ara li estan passant factura.

 

Rivera va comentar el cas de l’empleada de l’empresa Iveco que es va suïcidar després de què es viralitzara un vídeo d’ella mantenint relacions sexuals, justificant que els hòmens «eren incapaços de tindre un vídeo així i no ensenyar-lo». Les crítiques no es van fer esperar i li han caigut al torero per tots els costats, des de les xarxes fins a professionals del món de la televisió, com és el cas d’Andreu Buenafuente.

 

«El cervell se te queda adormit»

El presentador va començar la nit aprofitant una metàfora taurina: «El torero Fran Rivera ha sigut notícia per dos orelles i un rabo: dos orelles amb les quals hem escoltat el que ha dit i un rabo amb el qual pareix que pensa (…) Segons ell, s’ha difós perquè quan reps un vídeo així, per ser home, no pots evitar difondre’l».

 

Buenafuente continuava amb la següent tesi: «Pareix que s’acumula tota la sang en les parts baixes, el cervell se te queda adormit i ho envies». Finalment, el presentador va extraure la seua pròpia conclusió al respecte: «Jo crec que estes coses passen quan tens totes les llums que tens en el vestit de torero». Els internautes han alabat el gest d’Andreu Buenafuente i han volgut aplaudir les seues paraules i sinceritat:

 

 

 

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.