Anuncios

Andreu Buenafuente critica durament a Fran Rivera per les seues declaracions

 

Andreu Buenafuente aprofitava el seu monòleg d’obertura del programa ‘Late Motiv’ per a estirar les orelles al torero Fran Rivera, que va realitzar unes polèmiques declaracions en el programa ‘Espejo Público’, i ara li estan passant factura.

 

Rivera va comentar el cas de l’empleada de l’empresa Iveco que es va suïcidar després de què es viralitzara un vídeo d’ella mantenint relacions sexuals, justificant que els hòmens «eren incapaços de tindre un vídeo així i no ensenyar-lo». Les crítiques no es van fer esperar i li han caigut al torero per tots els costats, des de les xarxes fins a professionals del món de la televisió, com és el cas d’Andreu Buenafuente.

 

«El cervell se te queda adormit»

El presentador va començar la nit aprofitant una metàfora taurina: «El torero Fran Rivera ha sigut notícia per dos orelles i un rabo: dos orelles amb les quals hem escoltat el que ha dit i un rabo amb el qual pareix que pensa (…) Segons ell, s’ha difós perquè quan reps un vídeo així, per ser home, no pots evitar difondre’l».

 

Buenafuente continuava amb la següent tesi: «Pareix que s’acumula tota la sang en les parts baixes, el cervell se te queda adormit i ho envies». Finalment, el presentador va extraure la seua pròpia conclusió al respecte: «Jo crec que estes coses passen quan tens totes les llums que tens en el vestit de torero». Els internautes han alabat el gest d’Andreu Buenafuente i han volgut aplaudir les seues paraules i sinceritat:

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.