Anuncios

Andreu Buenafuente critica durament a Fran Rivera per les seues declaracions

 

Andreu Buenafuente aprofitava el seu monòleg d’obertura del programa ‘Late Motiv’ per a estirar les orelles al torero Fran Rivera, que va realitzar unes polèmiques declaracions en el programa ‘Espejo Público’, i ara li estan passant factura.

 

Rivera va comentar el cas de l’empleada de l’empresa Iveco que es va suïcidar després de què es viralitzara un vídeo d’ella mantenint relacions sexuals, justificant que els hòmens «eren incapaços de tindre un vídeo així i no ensenyar-lo». Les crítiques no es van fer esperar i li han caigut al torero per tots els costats, des de les xarxes fins a professionals del món de la televisió, com és el cas d’Andreu Buenafuente.

Anuncios

 

«El cervell se te queda adormit»

El presentador va començar la nit aprofitant una metàfora taurina: «El torero Fran Rivera ha sigut notícia per dos orelles i un rabo: dos orelles amb les quals hem escoltat el que ha dit i un rabo amb el qual pareix que pensa (…) Segons ell, s’ha difós perquè quan reps un vídeo així, per ser home, no pots evitar difondre’l».

 

Buenafuente continuava amb la següent tesi: «Pareix que s’acumula tota la sang en les parts baixes, el cervell se te queda adormit i ho envies». Finalment, el presentador va extraure la seua pròpia conclusió al respecte: «Jo crec que estes coses passen quan tens totes les llums que tens en el vestit de torero». Els internautes han alabat el gest d’Andreu Buenafuente i han volgut aplaudir les seues paraules i sinceritat:

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios