Andreu Buenafuente critica durament a Fran Rivera per les seues declaracions

 

Andreu Buenafuente aprofitava el seu monòleg d’obertura del programa ‘Late Motiv’ per a estirar les orelles al torero Fran Rivera, que va realitzar unes polèmiques declaracions en el programa ‘Espejo Público’, i ara li estan passant factura.

 

Rivera va comentar el cas de l’empleada de l’empresa Iveco que es va suïcidar després de què es viralitzara un vídeo d’ella mantenint relacions sexuals, justificant que els hòmens «eren incapaços de tindre un vídeo així i no ensenyar-lo». Les crítiques no es van fer esperar i li han caigut al torero per tots els costats, des de les xarxes fins a professionals del món de la televisió, com és el cas d’Andreu Buenafuente.

 

«El cervell se te queda adormit»

El presentador va començar la nit aprofitant una metàfora taurina: «El torero Fran Rivera ha sigut notícia per dos orelles i un rabo: dos orelles amb les quals hem escoltat el que ha dit i un rabo amb el qual pareix que pensa (…) Segons ell, s’ha difós perquè quan reps un vídeo així, per ser home, no pots evitar difondre’l».

 

Buenafuente continuava amb la següent tesi: «Pareix que s’acumula tota la sang en les parts baixes, el cervell se te queda adormit i ho envies». Finalment, el presentador va extraure la seua pròpia conclusió al respecte: «Jo crec que estes coses passen quan tens totes les llums que tens en el vestit de torero». Els internautes han alabat el gest d’Andreu Buenafuente i han volgut aplaudir les seues paraules i sinceritat:

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.