Andreu Buenafuente critica durament a Fran Rivera per les seues declaracions

 

Andreu Buenafuente aprofitava el seu monòleg d’obertura del programa ‘Late Motiv’ per a estirar les orelles al torero Fran Rivera, que va realitzar unes polèmiques declaracions en el programa ‘Espejo Público’, i ara li estan passant factura.

 

Rivera va comentar el cas de l’empleada de l’empresa Iveco que es va suïcidar després de què es viralitzara un vídeo d’ella mantenint relacions sexuals, justificant que els hòmens «eren incapaços de tindre un vídeo així i no ensenyar-lo». Les crítiques no es van fer esperar i li han caigut al torero per tots els costats, des de les xarxes fins a professionals del món de la televisió, com és el cas d’Andreu Buenafuente.

 

«El cervell se te queda adormit»

El presentador va començar la nit aprofitant una metàfora taurina: «El torero Fran Rivera ha sigut notícia per dos orelles i un rabo: dos orelles amb les quals hem escoltat el que ha dit i un rabo amb el qual pareix que pensa (…) Segons ell, s’ha difós perquè quan reps un vídeo així, per ser home, no pots evitar difondre’l».

 

Buenafuente continuava amb la següent tesi: «Pareix que s’acumula tota la sang en les parts baixes, el cervell se te queda adormit i ho envies». Finalment, el presentador va extraure la seua pròpia conclusió al respecte: «Jo crec que estes coses passen quan tens totes les llums que tens en el vestit de torero». Els internautes han alabat el gest d’Andreu Buenafuente i han volgut aplaudir les seues paraules i sinceritat:

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.