Antena 3 confirma les dos noves concursantes de Tu cara me suena

 

El càsting de la novena edició de ‘Tu cara me suena‘ està a punt de tancar-se. El talent show d’Antena 3 ha tancat un acord amb Nía Correia, l’última guanyadora d’Operación Triunfo perquè siga una de les pròximes concursants. D’aquesta manera, la guanyadora de ‘OT 2020‘ se suma a la llista de confirmats que ja integren Agoney, Loles León, Lydia Bosch, David Fernández i Els Morancos

 

Nía va protagonitzar algunes de les actuacions més icòniques de l’última edició del talent show de TVE, sent ‘Run the world’ de Beyoncé un dels seus números més potents. Gràcies a la seua trajectòria en l’Acadèmia d’Operación Triunfo, el públic la va fer guanyadora amb el 45% dels vots.

 

L’artista, que abans de donar-se a conéixer en ‘Operació triunfo‘ va formar part de l’elenc del musical ‘El rei León’, i recentment acaba de traure el seu nou single, el primer des que es coronara vencedora d’OT 2020, però Correia té un projecte que ningú s’esperava. Serà una de les protagonistes de ‘Erase una vez’, la primera sèrie musical espanyola de Netflix, creada per l’autor de ‘La casa de las flores’ Manolo Caro. 

 

Ara, Nía s’atrevirà ara amb el clonador de ‘Tu cara me suena’ per a demostrar els seus dots d’imitació. El format tornarà la pròxima temporada a Antena 3 després de fer una mitjana d’en la seua anterior temporada més de 2,5 milions d’espectadors.

 

 

Eva Soriano, l’altre nou fitxatge de la novena edició de ‘Tu cara me suena’

A més de Nía, Atresmedia ha anunciat l’últim gran fitxatge de ‘Tu cara me suena’, el de la còmica i presentadora Eva Soriano. Amb el seu fitxatge per ‘Tu cara me suena’, Eva Soriano suma un nou projecte a la seua carrera després d’haver passat per ‘El club de la comèdia’ o ‘Late motiv’. La humorista compaginarà la seua labor en el talent d’Antena 3 amb la conducció de ‘Cuerpos especiales’ el nou morning show d’Europa FM després de la cancel·lació de ‘Levántate y Cárdenas.

 

Soriano ja va participar com a convidada en la huitena edició donant vida a Olivia Newton-Jhon en ‘Grease’ al costat de Mario Vaquerizo, que es va ficar en la pell de John Travolta.

Últimes notícies

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.

Quatre ferits lleus en bolcar un cotxe després d’un xoc en el centre de València

Un abast entre dos cotxes a la cruïlla de la gran via Marquès del Túria amb el carrer Félix Pizcueta, en hora punta, deixa un vehicle bolcat, quatre persones ferides lleus i importants retencions.

Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora

Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.

Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola

El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.

La UPV desenvolupa un xip fotònic reprogramable ràpid i sense consum elèctric continu

Un equip del Photonic Research Lab de la UPV lidera el desenvolupament d'un xip fotònic reprogramable que aconseguix grans velocitats de funcionament sense necessitat d'alimentació elèctrica contínua, clau per a la computació òptica i la IA del futur.

Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic

En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.