10.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Antena 3 confirma les dos noves concursantes de Tu cara me suena

 

El càsting de la novena edició de ‘Tu cara me suena‘ està a punt de tancar-se. El talent show d’Antena 3 ha tancat un acord amb Nía Correia, l’última guanyadora d’Operación Triunfo perquè siga una de les pròximes concursants. D’aquesta manera, la guanyadora de ‘OT 2020‘ se suma a la llista de confirmats que ja integren Agoney, Loles León, Lydia Bosch, David Fernández i Els Morancos

 

Nía va protagonitzar algunes de les actuacions més icòniques de l’última edició del talent show de TVE, sent ‘Run the world’ de Beyoncé un dels seus números més potents. Gràcies a la seua trajectòria en l’Acadèmia d’Operación Triunfo, el públic la va fer guanyadora amb el 45% dels vots.

 

L’artista, que abans de donar-se a conéixer en ‘Operació triunfo‘ va formar part de l’elenc del musical ‘El rei León’, i recentment acaba de traure el seu nou single, el primer des que es coronara vencedora d’OT 2020, però Correia té un projecte que ningú s’esperava. Serà una de les protagonistes de ‘Erase una vez’, la primera sèrie musical espanyola de Netflix, creada per l’autor de ‘La casa de las flores’ Manolo Caro. 

 

Ara, Nía s’atrevirà ara amb el clonador de ‘Tu cara me suena’ per a demostrar els seus dots d’imitació. El format tornarà la pròxima temporada a Antena 3 després de fer una mitjana d’en la seua anterior temporada més de 2,5 milions d’espectadors.

 

 

Eva Soriano, l’altre nou fitxatge de la novena edició de ‘Tu cara me suena’

A més de Nía, Atresmedia ha anunciat l’últim gran fitxatge de ‘Tu cara me suena’, el de la còmica i presentadora Eva Soriano. Amb el seu fitxatge per ‘Tu cara me suena’, Eva Soriano suma un nou projecte a la seua carrera després d’haver passat per ‘El club de la comèdia’ o ‘Late motiv’. La humorista compaginarà la seua labor en el talent d’Antena 3 amb la conducció de ‘Cuerpos especiales’ el nou morning show d’Europa FM després de la cancel·lació de ‘Levántate y Cárdenas.

 

Soriano ja va participar com a convidada en la huitena edició donant vida a Olivia Newton-Jhon en ‘Grease’ al costat de Mario Vaquerizo, que es va ficar en la pell de John Travolta.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.