6.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Antena 3 confirma les dos noves concursantes de Tu cara me suena

 

El càsting de la novena edició de ‘Tu cara me suena‘ està a punt de tancar-se. El talent show d’Antena 3 ha tancat un acord amb Nía Correia, l’última guanyadora d’Operación Triunfo perquè siga una de les pròximes concursants. D’aquesta manera, la guanyadora de ‘OT 2020‘ se suma a la llista de confirmats que ja integren Agoney, Loles León, Lydia Bosch, David Fernández i Els Morancos

 

Nía va protagonitzar algunes de les actuacions més icòniques de l’última edició del talent show de TVE, sent ‘Run the world’ de Beyoncé un dels seus números més potents. Gràcies a la seua trajectòria en l’Acadèmia d’Operación Triunfo, el públic la va fer guanyadora amb el 45% dels vots.

 

L’artista, que abans de donar-se a conéixer en ‘Operació triunfo‘ va formar part de l’elenc del musical ‘El rei León’, i recentment acaba de traure el seu nou single, el primer des que es coronara vencedora d’OT 2020, però Correia té un projecte que ningú s’esperava. Serà una de les protagonistes de ‘Erase una vez’, la primera sèrie musical espanyola de Netflix, creada per l’autor de ‘La casa de las flores’ Manolo Caro. 

 

Ara, Nía s’atrevirà ara amb el clonador de ‘Tu cara me suena’ per a demostrar els seus dots d’imitació. El format tornarà la pròxima temporada a Antena 3 després de fer una mitjana d’en la seua anterior temporada més de 2,5 milions d’espectadors.

 

 

Eva Soriano, l’altre nou fitxatge de la novena edició de ‘Tu cara me suena’

A més de Nía, Atresmedia ha anunciat l’últim gran fitxatge de ‘Tu cara me suena’, el de la còmica i presentadora Eva Soriano. Amb el seu fitxatge per ‘Tu cara me suena’, Eva Soriano suma un nou projecte a la seua carrera després d’haver passat per ‘El club de la comèdia’ o ‘Late motiv’. La humorista compaginarà la seua labor en el talent d’Antena 3 amb la conducció de ‘Cuerpos especiales’ el nou morning show d’Europa FM després de la cancel·lació de ‘Levántate y Cárdenas.

 

Soriano ja va participar com a convidada en la huitena edició donant vida a Olivia Newton-Jhon en ‘Grease’ al costat de Mario Vaquerizo, que es va ficar en la pell de John Travolta.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.