Antena 3 confirma les dos noves concursantes de Tu cara me suena

 

El càsting de la novena edició de ‘Tu cara me suena‘ està a punt de tancar-se. El talent show d’Antena 3 ha tancat un acord amb Nía Correia, l’última guanyadora d’Operación Triunfo perquè siga una de les pròximes concursants. D’aquesta manera, la guanyadora de ‘OT 2020‘ se suma a la llista de confirmats que ja integren Agoney, Loles León, Lydia Bosch, David Fernández i Els Morancos

 

Nía va protagonitzar algunes de les actuacions més icòniques de l’última edició del talent show de TVE, sent ‘Run the world’ de Beyoncé un dels seus números més potents. Gràcies a la seua trajectòria en l’Acadèmia d’Operación Triunfo, el públic la va fer guanyadora amb el 45% dels vots.

 

L’artista, que abans de donar-se a conéixer en ‘Operació triunfo‘ va formar part de l’elenc del musical ‘El rei León’, i recentment acaba de traure el seu nou single, el primer des que es coronara vencedora d’OT 2020, però Correia té un projecte que ningú s’esperava. Serà una de les protagonistes de ‘Erase una vez’, la primera sèrie musical espanyola de Netflix, creada per l’autor de ‘La casa de las flores’ Manolo Caro. 

 

Ara, Nía s’atrevirà ara amb el clonador de ‘Tu cara me suena’ per a demostrar els seus dots d’imitació. El format tornarà la pròxima temporada a Antena 3 després de fer una mitjana d’en la seua anterior temporada més de 2,5 milions d’espectadors.

 

 

Eva Soriano, l’altre nou fitxatge de la novena edició de ‘Tu cara me suena’

A més de Nía, Atresmedia ha anunciat l’últim gran fitxatge de ‘Tu cara me suena’, el de la còmica i presentadora Eva Soriano. Amb el seu fitxatge per ‘Tu cara me suena’, Eva Soriano suma un nou projecte a la seua carrera després d’haver passat per ‘El club de la comèdia’ o ‘Late motiv’. La humorista compaginarà la seua labor en el talent d’Antena 3 amb la conducció de ‘Cuerpos especiales’ el nou morning show d’Europa FM després de la cancel·lació de ‘Levántate y Cárdenas.

 

Soriano ja va participar com a convidada en la huitena edició donant vida a Olivia Newton-Jhon en ‘Grease’ al costat de Mario Vaquerizo, que es va ficar en la pell de John Travolta.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.