Antonio Resines rep l’alta després de 36 en l’UCI

L’actor Antonio Resines ha eixit de l’Hospital General Universitari Gregorio Marañón de Madrid, després d’haver passat 48 dies ingressat a causa de la Covid-19, 36 dels quals els va passar en l’UCI.

L’intèrpret de 67 anys s’incorpora així al programa ambulatori d’Atenció Post UCI-Covid del centre hospitalari, que és el que s’ofereix als pacients que tingut una llarga estada en la unitat de crítics durant diversos dies.

A Resines se’l va ingressar en l’UCI el passat 23 de desembre per una “insuficiència respiratòria aguda secundària a pneumònia Covid bilateral”, on ha romàs fins al passat 28 de gener, dia en què se’l va traslladar a planta. Allí va emetre en comunicat, en el qual agraïa “l’interés i estima” rebuda pels seus seguidors i aquest dimecres se l’ha donat d’alta.

En els dies anteriors a caure malalt, l’actor havia començat el rodatge de la tercera entrega la pel·lícula de Santiago Segura “Padre no hay más que uno” i la sèrie de Movistar+ “Sentimos las molestias” i el 15 de desembre va acudir a la capella ardent de l’actriu Veronica Forqué.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.

Llibertat amb càrrecs per al regidor d’Altea per maltractament amb lesions i coaccions lleus

L'edil de Compromís Rafael Ramón Mompó ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per un presumpte cas de violència masclista a Xàbia. No s'ha dictat orde de protecció i la causa s'ha remés a la Secció Penal de Benidorm.