16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Antonio Resines rep l’alta després de 36 en l’UCI

L’actor Antonio Resines ha eixit de l’Hospital General Universitari Gregorio Marañón de Madrid, després d’haver passat 48 dies ingressat a causa de la Covid-19, 36 dels quals els va passar en l’UCI.

L’intèrpret de 67 anys s’incorpora així al programa ambulatori d’Atenció Post UCI-Covid del centre hospitalari, que és el que s’ofereix als pacients que tingut una llarga estada en la unitat de crítics durant diversos dies.

A Resines se’l va ingressar en l’UCI el passat 23 de desembre per una “insuficiència respiratòria aguda secundària a pneumònia Covid bilateral”, on ha romàs fins al passat 28 de gener, dia en què se’l va traslladar a planta. Allí va emetre en comunicat, en el qual agraïa “l’interés i estima” rebuda pels seus seguidors i aquest dimecres se l’ha donat d’alta.

En els dies anteriors a caure malalt, l’actor havia començat el rodatge de la tercera entrega la pel·lícula de Santiago Segura “Padre no hay más que uno” i la sèrie de Movistar+ “Sentimos las molestias” i el 15 de desembre va acudir a la capella ardent de l’actriu Veronica Forqué.

Últimes notícies

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.

Ratxes de 74 km/h en El Altet i sis servicis pel vent a la província de València

El vent del nord-oest ha deixat este diumenge ratxes de fins a 74 km/h en El Altet i només sis intervencions a la província de València, segons Emergències. Aemet manté avisos grocs en diverses zones fins a la nit

Guruzeta firma un doblet i posa en avantatge a l’Athletic davant un Llevant amb deu (2-0)

L'Athletic marxa amb 2-0 després d'una primera part marcada per l'expulsió d'Alan Maturro en el minut 17. Guruzeta va anotar de cap i va definir una altra vegada a passada d'Iñaki Williams.

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.