11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Antonio Resines rep l’alta després de 36 en l’UCI

L’actor Antonio Resines ha eixit de l’Hospital General Universitari Gregorio Marañón de Madrid, després d’haver passat 48 dies ingressat a causa de la Covid-19, 36 dels quals els va passar en l’UCI.

L’intèrpret de 67 anys s’incorpora així al programa ambulatori d’Atenció Post UCI-Covid del centre hospitalari, que és el que s’ofereix als pacients que tingut una llarga estada en la unitat de crítics durant diversos dies.

A Resines se’l va ingressar en l’UCI el passat 23 de desembre per una “insuficiència respiratòria aguda secundària a pneumònia Covid bilateral”, on ha romàs fins al passat 28 de gener, dia en què se’l va traslladar a planta. Allí va emetre en comunicat, en el qual agraïa “l’interés i estima” rebuda pels seus seguidors i aquest dimecres se l’ha donat d’alta.

En els dies anteriors a caure malalt, l’actor havia començat el rodatge de la tercera entrega la pel·lícula de Santiago Segura “Padre no hay más que uno” i la sèrie de Movistar+ “Sentimos las molestias” i el 15 de desembre va acudir a la capella ardent de l’actriu Veronica Forqué.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.