L’aplaudit discurs de Jorge Javier contra la brutal agressió homòfoba a Madrid

 

Jorge Javier Vázquez ha condemnat este dimarts en ‘Sálvame’ la brutal agressió homòfoba a un jove a Madrid. Aprofitant el seu altaveu televisiu, el presentador ha llançat un missatge personal amb una crida a tots els líders polítics que està sent àmpliament compartit en xarxes socials.

“Jo vaig arribar a Madrid fa 25 anys. Jure que mai en aquell moment vaig sentir por. Mai. Per a mi va ser arribar a una ciutat on imperava la llibertat, on podia ser feliç, on podia donar curs als meus sentiments”, ha començat dient el rostre de Telecinco.

“Us vull confessar alguna cosa i ho dic de tot cor: crec que eixe Madrid ja no existeix. Crec que si ja no existeix eixe Madrid, entenc que també en moltíssims punts d’Espanya eixa sensació de llibertat d’esta perdent. Comence a viure intranquil en esta ciutat. Per primera vegada en la meua vida no em sent segur a l’hora d’eixir per segons quins llocs, a l’hora que jo vulga anar”, ha afegit.

Jorge Javier Vázquez ha donat un fosc vaticini: “No estem encara en el pitjor moment. Això anirà a més, perquè hem sigut massa tolerants amb els discursos d’odi, massa tolerants. La llavor ja està sembrada, ara està creixent, però encara falta que cresca amb més força. Això no pararà, lamentablement. Encara haurem de parlar de més agressions i a cadascú pitjor, perquè el que busquen estos agressors és major notorietat”.

Com a colofó, ha demanat als polítics que vagen a una i actuen enfront de la violència masclista i homòfoba. “Estem davant un problema gravíssim que s’ha de parar ja. Tots els partits polítics d’este país sense excepció han de posar-se les piles. Maltracten i maten a les dones, maltracten i maten a persones del col·lectiu LGTBI, no conec a cap home al qual se li haja maltractat i matat per ser heterosexual. Estem en un moment molt crític”, ha expressat.

Les seues paraules han trobat eco en Twitter, els usuaris de les quals han aplaudit el seu discurs contra l’homofòbia.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.