L’aplaudit discurs de Jorge Javier contra la brutal agressió homòfoba a Madrid

 

Jorge Javier Vázquez ha condemnat este dimarts en ‘Sálvame’ la brutal agressió homòfoba a un jove a Madrid. Aprofitant el seu altaveu televisiu, el presentador ha llançat un missatge personal amb una crida a tots els líders polítics que està sent àmpliament compartit en xarxes socials.

“Jo vaig arribar a Madrid fa 25 anys. Jure que mai en aquell moment vaig sentir por. Mai. Per a mi va ser arribar a una ciutat on imperava la llibertat, on podia ser feliç, on podia donar curs als meus sentiments”, ha començat dient el rostre de Telecinco.

“Us vull confessar alguna cosa i ho dic de tot cor: crec que eixe Madrid ja no existeix. Crec que si ja no existeix eixe Madrid, entenc que també en moltíssims punts d’Espanya eixa sensació de llibertat d’esta perdent. Comence a viure intranquil en esta ciutat. Per primera vegada en la meua vida no em sent segur a l’hora d’eixir per segons quins llocs, a l’hora que jo vulga anar”, ha afegit.

Jorge Javier Vázquez ha donat un fosc vaticini: “No estem encara en el pitjor moment. Això anirà a més, perquè hem sigut massa tolerants amb els discursos d’odi, massa tolerants. La llavor ja està sembrada, ara està creixent, però encara falta que cresca amb més força. Això no pararà, lamentablement. Encara haurem de parlar de més agressions i a cadascú pitjor, perquè el que busquen estos agressors és major notorietat”.

Com a colofó, ha demanat als polítics que vagen a una i actuen enfront de la violència masclista i homòfoba. “Estem davant un problema gravíssim que s’ha de parar ja. Tots els partits polítics d’este país sense excepció han de posar-se les piles. Maltracten i maten a les dones, maltracten i maten a persones del col·lectiu LGTBI, no conec a cap home al qual se li haja maltractat i matat per ser heterosexual. Estem en un moment molt crític”, ha expressat.

Les seues paraules han trobat eco en Twitter, els usuaris de les quals han aplaudit el seu discurs contra l’homofòbia.

Últimes notícies

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.