L’aplaudit discurs de Jorge Javier contra la brutal agressió homòfoba a Madrid

 

Jorge Javier Vázquez ha condemnat este dimarts en ‘Sálvame’ la brutal agressió homòfoba a un jove a Madrid. Aprofitant el seu altaveu televisiu, el presentador ha llançat un missatge personal amb una crida a tots els líders polítics que està sent àmpliament compartit en xarxes socials.

“Jo vaig arribar a Madrid fa 25 anys. Jure que mai en aquell moment vaig sentir por. Mai. Per a mi va ser arribar a una ciutat on imperava la llibertat, on podia ser feliç, on podia donar curs als meus sentiments”, ha començat dient el rostre de Telecinco.

“Us vull confessar alguna cosa i ho dic de tot cor: crec que eixe Madrid ja no existeix. Crec que si ja no existeix eixe Madrid, entenc que també en moltíssims punts d’Espanya eixa sensació de llibertat d’esta perdent. Comence a viure intranquil en esta ciutat. Per primera vegada en la meua vida no em sent segur a l’hora d’eixir per segons quins llocs, a l’hora que jo vulga anar”, ha afegit.

Jorge Javier Vázquez ha donat un fosc vaticini: “No estem encara en el pitjor moment. Això anirà a més, perquè hem sigut massa tolerants amb els discursos d’odi, massa tolerants. La llavor ja està sembrada, ara està creixent, però encara falta que cresca amb més força. Això no pararà, lamentablement. Encara haurem de parlar de més agressions i a cadascú pitjor, perquè el que busquen estos agressors és major notorietat”.

Com a colofó, ha demanat als polítics que vagen a una i actuen enfront de la violència masclista i homòfoba. “Estem davant un problema gravíssim que s’ha de parar ja. Tots els partits polítics d’este país sense excepció han de posar-se les piles. Maltracten i maten a les dones, maltracten i maten a persones del col·lectiu LGTBI, no conec a cap home al qual se li haja maltractat i matat per ser heterosexual. Estem en un moment molt crític”, ha expressat.

Les seues paraules han trobat eco en Twitter, els usuaris de les quals han aplaudit el seu discurs contra l’homofòbia.

Últimes notícies

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.