L’aplaudit discurs de Jorge Javier contra la brutal agressió homòfoba a Madrid

 

Jorge Javier Vázquez ha condemnat este dimarts en ‘Sálvame’ la brutal agressió homòfoba a un jove a Madrid. Aprofitant el seu altaveu televisiu, el presentador ha llançat un missatge personal amb una crida a tots els líders polítics que està sent àmpliament compartit en xarxes socials.

“Jo vaig arribar a Madrid fa 25 anys. Jure que mai en aquell moment vaig sentir por. Mai. Per a mi va ser arribar a una ciutat on imperava la llibertat, on podia ser feliç, on podia donar curs als meus sentiments”, ha començat dient el rostre de Telecinco.

“Us vull confessar alguna cosa i ho dic de tot cor: crec que eixe Madrid ja no existeix. Crec que si ja no existeix eixe Madrid, entenc que també en moltíssims punts d’Espanya eixa sensació de llibertat d’esta perdent. Comence a viure intranquil en esta ciutat. Per primera vegada en la meua vida no em sent segur a l’hora d’eixir per segons quins llocs, a l’hora que jo vulga anar”, ha afegit.

Jorge Javier Vázquez ha donat un fosc vaticini: “No estem encara en el pitjor moment. Això anirà a més, perquè hem sigut massa tolerants amb els discursos d’odi, massa tolerants. La llavor ja està sembrada, ara està creixent, però encara falta que cresca amb més força. Això no pararà, lamentablement. Encara haurem de parlar de més agressions i a cadascú pitjor, perquè el que busquen estos agressors és major notorietat”.

Com a colofó, ha demanat als polítics que vagen a una i actuen enfront de la violència masclista i homòfoba. “Estem davant un problema gravíssim que s’ha de parar ja. Tots els partits polítics d’este país sense excepció han de posar-se les piles. Maltracten i maten a les dones, maltracten i maten a persones del col·lectiu LGTBI, no conec a cap home al qual se li haja maltractat i matat per ser heterosexual. Estem en un moment molt crític”, ha expressat.

Les seues paraules han trobat eco en Twitter, els usuaris de les quals han aplaudit el seu discurs contra l’homofòbia.

Últimes notícies

València tanca parcs, suspén activitats i cancel·la els concerts de Vivers per l’ona de calor extrema

L’Ajuntament de València ha activat mesures excepcionals per l’alerta roja per calor, amb tancament de parcs, suspensió d’activitats i obertura de refugis climàtics.

València tanca parcs, suspén concerts i activa refugis climàtics per l’ona de calor extrema

València ha activat el Cecopal per l’alerta roja per calor, ha tancat parcs, cementeris i parcs infantils, ha cancel·lat els concerts de Vivers i ha obert refugis climàtics, a més d’adoptar restriccions en mercats, obres i activitats esportives.

L’Estat dona llum verda a les obres principals del barranc de la Saleta amb 132 milions

El Consell de Ministres ha autoritzat el contracte de 132,1 milions per a les obres de defensa davant inundacions al tram principal del barranc de la Saleta, entre Aldaia i la Via Verda, dins d’un pla que superarà els 150 milions d’inversió total.

Tres policies locals ferits en un operatiu contra la venda ambulant a Torrevieja

Tres agents de la Policia Local de Torrevieja han resultat ferits, un d’ells de consideració, en una intervenció contra la venda ambulant al passeig marítim, que ha acabat amb un manter detingut i un altre acusat d’agredir dos policies amb una defensa reglamentària.

Dos talents valencians brillen a ‘Kurios’, l’espectacle del Cirque du Soleil a Alacant

‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Cirque du Soleil ha arribat a Alacant amb un repartiment de 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll, que viu l’estrena a la seua ciutat com un somni complit.

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.