Aurah Ruiz reconeix que la relació amb son pare no està en el millor moment

L'exconcursant de 'GH VIP' mostra el seu dia a dia a 'Mtmad'

L’exconcursant de ‘GH VIP’ mostra el seu dia a dia en ‘Mtmad’ | Mtmad

 

Des que nasquera el seu fill, Aurah Ruiz viu pendent d’ell dia i nit a causa de la malaltia que patix el xiquet des del seu naixement, i que l’ha dut a ser hospitalitzat en diferents ocasions per baixades brusques de sucre que amenacen el seu benestar vital. Per tot això, la canària necessita tota l’ajuda possible, i segons ha explicat en el seu espai del canal ‘Mtmad’, sos pares són una part essencial d’este reforç i assistència que tant agraïx l’exconcursant de ‘GH VIP’.

 

Nyan, el fill d’Aurah, no pot estar a soles en cap moment del dia i necessita vigilància constant, ja que qualsevol baixada de sucre requerix una intervenció urgent. Tal com ha confessat en més d’una ocasió, es passa molts dies sense dormir per a procurar que el seu fill estiga bé, però a soles no pot amb tot i, per això, compta amb la inestimable ajuda de sos pares; tot i això, l’estrés constant al que està sotmesa la canària podria haver afectat negativament la relació que té amb son pare i haver creat més d’un conflicte entre els dos.

 

Aurah Ruiz no està passant un bon moment en la relació amb el seu pare

Aurah Ruiz no està passant un bon moment en la relació amb son pare | Telecinco

 

A més a més, segons confessava l’extronista, de tant en tant també necessita el seu espai i compartir temps amb els seus amics: «Sóc una persona molt familiar, tot i que necessite el meu espai amb els meus amics». Respecte a la relació amb son pare, confessava en el seu canal a ‘Mtmad’:  «Estem enfadats. (…) Depenc d’ells per a tot i tenim bons i mals moments. Me matarà per haver-ho explicat». Tot i la tensió amb son pare, reconeix que no li agrada gens estar d’eixa manera i confia que la cosa se solucione i tots seguisquen lluitant junts per a tirar avant.

Últimes notícies

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.