Aurah Ruiz reconeix que la relació amb son pare no està en el millor moment

L'exconcursant de 'GH VIP' mostra el seu dia a dia a 'Mtmad'

L’exconcursant de ‘GH VIP’ mostra el seu dia a dia en ‘Mtmad’ | Mtmad

 

Des que nasquera el seu fill, Aurah Ruiz viu pendent d’ell dia i nit a causa de la malaltia que patix el xiquet des del seu naixement, i que l’ha dut a ser hospitalitzat en diferents ocasions per baixades brusques de sucre que amenacen el seu benestar vital. Per tot això, la canària necessita tota l’ajuda possible, i segons ha explicat en el seu espai del canal ‘Mtmad’, sos pares són una part essencial d’este reforç i assistència que tant agraïx l’exconcursant de ‘GH VIP’.

 

Nyan, el fill d’Aurah, no pot estar a soles en cap moment del dia i necessita vigilància constant, ja que qualsevol baixada de sucre requerix una intervenció urgent. Tal com ha confessat en més d’una ocasió, es passa molts dies sense dormir per a procurar que el seu fill estiga bé, però a soles no pot amb tot i, per això, compta amb la inestimable ajuda de sos pares; tot i això, l’estrés constant al que està sotmesa la canària podria haver afectat negativament la relació que té amb son pare i haver creat més d’un conflicte entre els dos.

 

Aurah Ruiz no està passant un bon moment en la relació amb el seu pare

Aurah Ruiz no està passant un bon moment en la relació amb son pare | Telecinco

 

A més a més, segons confessava l’extronista, de tant en tant també necessita el seu espai i compartir temps amb els seus amics: «Sóc una persona molt familiar, tot i que necessite el meu espai amb els meus amics». Respecte a la relació amb son pare, confessava en el seu canal a ‘Mtmad’:  «Estem enfadats. (…) Depenc d’ells per a tot i tenim bons i mals moments. Me matarà per haver-ho explicat». Tot i la tensió amb son pare, reconeix que no li agrada gens estar d’eixa manera i confia que la cosa se solucione i tots seguisquen lluitant junts per a tirar avant.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU