16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Aurah Ruiz reconeix que la relació amb son pare no està en el millor moment

L'exconcursant de 'GH VIP' mostra el seu dia a dia a 'Mtmad'

L’exconcursant de ‘GH VIP’ mostra el seu dia a dia en ‘Mtmad’ | Mtmad

 

Des que nasquera el seu fill, Aurah Ruiz viu pendent d’ell dia i nit a causa de la malaltia que patix el xiquet des del seu naixement, i que l’ha dut a ser hospitalitzat en diferents ocasions per baixades brusques de sucre que amenacen el seu benestar vital. Per tot això, la canària necessita tota l’ajuda possible, i segons ha explicat en el seu espai del canal ‘Mtmad’, sos pares són una part essencial d’este reforç i assistència que tant agraïx l’exconcursant de ‘GH VIP’.

 

Nyan, el fill d’Aurah, no pot estar a soles en cap moment del dia i necessita vigilància constant, ja que qualsevol baixada de sucre requerix una intervenció urgent. Tal com ha confessat en més d’una ocasió, es passa molts dies sense dormir per a procurar que el seu fill estiga bé, però a soles no pot amb tot i, per això, compta amb la inestimable ajuda de sos pares; tot i això, l’estrés constant al que està sotmesa la canària podria haver afectat negativament la relació que té amb son pare i haver creat més d’un conflicte entre els dos.

 

Aurah Ruiz no està passant un bon moment en la relació amb el seu pare

Aurah Ruiz no està passant un bon moment en la relació amb son pare | Telecinco

 

A més a més, segons confessava l’extronista, de tant en tant també necessita el seu espai i compartir temps amb els seus amics: «Sóc una persona molt familiar, tot i que necessite el meu espai amb els meus amics». Respecte a la relació amb son pare, confessava en el seu canal a ‘Mtmad’:  «Estem enfadats. (…) Depenc d’ells per a tot i tenim bons i mals moments. Me matarà per haver-ho explicat». Tot i la tensió amb son pare, reconeix que no li agrada gens estar d’eixa manera i confia que la cosa se solucione i tots seguisquen lluitant junts per a tirar avant.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha defés avanços en la reconstrucció després de la dana amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i un ritme d'execució duplicat. Ha reclamat coordinar-se amb el Govern i reactivar de manera urgent la comissió mixta.

La jutgessa de la DANA demana identificar als bombers que van vigilar el Pedrís i el Magre

La instructora de Catarroja ha demanat a la SGISE les dades dels bombers forestals que van vigilar el barranc de Poio i el riu Magre durant la DANA de 2024. També ha requerit la documentació del consell d'administració d'eixe dia i ha rebutjat una petició d'Emilio Argüeso sobre una guia d'autoprotecció.

Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga

Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.