Aurah Ruiz reconeix que la relació amb son pare no està en el millor moment

L'exconcursant de 'GH VIP' mostra el seu dia a dia a 'Mtmad'

L’exconcursant de ‘GH VIP’ mostra el seu dia a dia en ‘Mtmad’ | Mtmad

 

Des que nasquera el seu fill, Aurah Ruiz viu pendent d’ell dia i nit a causa de la malaltia que patix el xiquet des del seu naixement, i que l’ha dut a ser hospitalitzat en diferents ocasions per baixades brusques de sucre que amenacen el seu benestar vital. Per tot això, la canària necessita tota l’ajuda possible, i segons ha explicat en el seu espai del canal ‘Mtmad’, sos pares són una part essencial d’este reforç i assistència que tant agraïx l’exconcursant de ‘GH VIP’.

 

Nyan, el fill d’Aurah, no pot estar a soles en cap moment del dia i necessita vigilància constant, ja que qualsevol baixada de sucre requerix una intervenció urgent. Tal com ha confessat en més d’una ocasió, es passa molts dies sense dormir per a procurar que el seu fill estiga bé, però a soles no pot amb tot i, per això, compta amb la inestimable ajuda de sos pares; tot i això, l’estrés constant al que està sotmesa la canària podria haver afectat negativament la relació que té amb son pare i haver creat més d’un conflicte entre els dos.

 

Aurah Ruiz no està passant un bon moment en la relació amb el seu pare

Aurah Ruiz no està passant un bon moment en la relació amb son pare | Telecinco

 

A més a més, segons confessava l’extronista, de tant en tant també necessita el seu espai i compartir temps amb els seus amics: «Sóc una persona molt familiar, tot i que necessite el meu espai amb els meus amics». Respecte a la relació amb son pare, confessava en el seu canal a ‘Mtmad’:  «Estem enfadats. (…) Depenc d’ells per a tot i tenim bons i mals moments. Me matarà per haver-ho explicat». Tot i la tensió amb son pare, reconeix que no li agrada gens estar d’eixa manera i confia que la cosa se solucione i tots seguisquen lluitant junts per a tirar avant.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.