15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Aurah Ruiz reconeix que la relació amb son pare no està en el millor moment

L'exconcursant de 'GH VIP' mostra el seu dia a dia a 'Mtmad'

L’exconcursant de ‘GH VIP’ mostra el seu dia a dia en ‘Mtmad’ | Mtmad

 

Des que nasquera el seu fill, Aurah Ruiz viu pendent d’ell dia i nit a causa de la malaltia que patix el xiquet des del seu naixement, i que l’ha dut a ser hospitalitzat en diferents ocasions per baixades brusques de sucre que amenacen el seu benestar vital. Per tot això, la canària necessita tota l’ajuda possible, i segons ha explicat en el seu espai del canal ‘Mtmad’, sos pares són una part essencial d’este reforç i assistència que tant agraïx l’exconcursant de ‘GH VIP’.

 

Nyan, el fill d’Aurah, no pot estar a soles en cap moment del dia i necessita vigilància constant, ja que qualsevol baixada de sucre requerix una intervenció urgent. Tal com ha confessat en més d’una ocasió, es passa molts dies sense dormir per a procurar que el seu fill estiga bé, però a soles no pot amb tot i, per això, compta amb la inestimable ajuda de sos pares; tot i això, l’estrés constant al que està sotmesa la canària podria haver afectat negativament la relació que té amb son pare i haver creat més d’un conflicte entre els dos.

 

Aurah Ruiz no està passant un bon moment en la relació amb el seu pare

Aurah Ruiz no està passant un bon moment en la relació amb son pare | Telecinco

 

A més a més, segons confessava l’extronista, de tant en tant també necessita el seu espai i compartir temps amb els seus amics: «Sóc una persona molt familiar, tot i que necessite el meu espai amb els meus amics». Respecte a la relació amb son pare, confessava en el seu canal a ‘Mtmad’:  «Estem enfadats. (…) Depenc d’ells per a tot i tenim bons i mals moments. Me matarà per haver-ho explicat». Tot i la tensió amb son pare, reconeix que no li agrada gens estar d’eixa manera i confia que la cosa se solucione i tots seguisquen lluitant junts per a tirar avant.

Últimes notícies

Morant defén que el Govern ha triplicat la inversió ferroviària i prioritza la Rodalia valenciana

Morant ha assegurat que l'Executiu ha passat de 'els mil i escaig milions' en 2018 a 'més de 5.000 milions', amb 1.700 milions per a Rodalia en la Comunitat. Ha advertit de molèsties per obres i ha demanat reflexió davant els efectes del temporal a les platges.

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.