5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

La història de Bárbara Rey i Juan Carlos I: Es va cansar d’ella com es cansa de totes

Bárbara Rey i Juan Carlos I

La història de Bárbara Rey i Juan Carlos I: “Es va cansar d’ella com es cansa de totes” |

 

Molt s’ha parlat, al llarg dels anys, de la suposada relació sentimental que haurien mantingut don Juan Carlos I i Bárbara Rey. No obstant això, la vedette mai s’ha mostrat clara a respondre sobre el tema.

Segons ‘Socialité’, 1976 és la data en la qual es coneixen a través d’Adolfo Suárez, després que aquest la convertira en musa del seu partit UCD. Però Juan Carlos ja s’havia interessat en ella un any abans, perquè ella ja era una estrela televisiva.

Chelo García Cortés, periodista i amiga de Bárbara, comenta que l’ex d’Ángel Cristo ha volgut molt al rei emèrit. Però David González, un altre dels periodistes coneixedors del tema, apunta al fet que per al pare de Felipe VI “no era una relació prou important a nivell afectiu”. “El rei es va cansar d’ella com es cansa de totes“, assegura Juan Luis Galiacho, director de ‘El Cierre Digital’.

Segons els periodistes, don Juan Carlos acudia fins a la casa de la vedette “amb moto i eixint per la porta de lligares de Sarsuela“. Unes visites de les quals estarien assabentats els Serveis Secrets. Fins i tot es va arribar a dir que “hi havia enregistraments d’aquestes trobades“.

 

Com va viure la reina Sofía tota la relació de Bárbara i Juan Carlos I?

 

David González confessa que “el paper de la reina Sofía en tota aquesta història ha sigut el de consentidora: “Quan es coneixen Bárbara Rey i Juan Carlos, Sofía portava quinze anys casada amb el monarca. Ja havia assumit com era el seu marit i quin era el seu matrimoni”, explicava el periodista.

En conéixer la notícia d’aquesta relació que es va mantindre entre 1976 i 1993, l’esposa del rei va decidir marxar-se a l’Índia, on la seua mare estava exiliada: “La seua mare li va dir que s’havia casat amb ell, que era la reina d’Espanya i que la seua obligació era aguantar això”, explicava González.

Malgrat la humiliació pública que va suposar per a ella que la relació saltara als mitjans de comunicació, la reina va preferir aguantar estoicament, fer cas a la seua mare i continuar casa amb Juan Carlos I per a preservar la monarquia.

 

Bárbara Rey va assegurar haver sigut “segrestada”

 

La premsa jugava el paper del silenci en aquella època i intentaven que la història del rei i de Bárbara no vera la llum: “Era com un pacte tàcit que hi havia durant els anys 80”, explicava Juan Luis Galiacho per al nostre programa.

En el documental s’aborda un tema que va tindre lloc l’any 1997, quan B.

Minuts abans que ella isquera a parlar, tot es va torçar i la redacció de l’històric programa de Canal 9 va rebre una trucada de telèfon, alguns diuen que del CNI, per a advertir que pararen l’entrevista o es cancel·lava el programa, tal com ha comptat un dels treballadors de la cadena.

Aqueix mateix treballador, Francesc Arabí, compte que aqueixa mateixa nit en la qual anava a tindre lloc l’entrevista de Bárbara Rey, va rebre una trucada de la vedette, que li va dir: “M’han segrestat en una habitació de Canal 9, no em deixen parlar, ni participar en ‘Tómbola”.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.