La història de Bárbara Rey i Juan Carlos I: Es va cansar d’ella com es cansa de totes

Bárbara Rey i Juan Carlos I

La història de Bárbara Rey i Juan Carlos I: «Es va cansar d’ella com es cansa de totes» |

 

Molt s’ha parlat, al llarg dels anys, de la suposada relació sentimental que haurien mantingut don Juan Carlos I i Bárbara Rey. No obstant això, la vedette mai s’ha mostrat clara a respondre sobre el tema.

Segons ‘Socialité’, 1976 és la data en la qual es coneixen a través d’Adolfo Suárez, després que aquest la convertira en musa del seu partit UCD. Però Juan Carlos ja s’havia interessat en ella un any abans, perquè ella ja era una estrela televisiva.

Chelo García Cortés, periodista i amiga de Bárbara, comenta que l’ex d’Ángel Cristo ha volgut molt al rei emèrit. Però David González, un altre dels periodistes coneixedors del tema, apunta al fet que per al pare de Felipe VI «no era una relació prou important a nivell afectiu». «El rei es va cansar d’ella com es cansa de totes«, assegura Juan Luis Galiacho, director de ‘El Cierre Digital’.

Segons els periodistes, don Juan Carlos acudia fins a la casa de la vedette «amb moto i eixint per la porta de lligares de Sarsuela«. Unes visites de les quals estarien assabentats els Serveis Secrets. Fins i tot es va arribar a dir que «hi havia enregistraments d’aquestes trobades«.

 

Com va viure la reina Sofía tota la relació de Bárbara i Juan Carlos I?

 

David González confessa que “el paper de la reina Sofía en tota aquesta història ha sigut el de consentidora: “Quan es coneixen Bárbara Rey i Juan Carlos, Sofía portava quinze anys casada amb el monarca. Ja havia assumit com era el seu marit i quin era el seu matrimoni”, explicava el periodista.

En conéixer la notícia d’aquesta relació que es va mantindre entre 1976 i 1993, l’esposa del rei va decidir marxar-se a l’Índia, on la seua mare estava exiliada: “La seua mare li va dir que s’havia casat amb ell, que era la reina d’Espanya i que la seua obligació era aguantar això”, explicava González.

Malgrat la humiliació pública que va suposar per a ella que la relació saltara als mitjans de comunicació, la reina va preferir aguantar estoicament, fer cas a la seua mare i continuar casa amb Juan Carlos I per a preservar la monarquia.

 

Bárbara Rey va assegurar haver sigut «segrestada»

 

La premsa jugava el paper del silenci en aquella època i intentaven que la història del rei i de Bárbara no vera la llum: “Era com un pacte tàcit que hi havia durant els anys 80”, explicava Juan Luis Galiacho per al nostre programa.

En el documental s’aborda un tema que va tindre lloc l’any 1997, quan B.

Minuts abans que ella isquera a parlar, tot es va torçar i la redacció de l’històric programa de Canal 9 va rebre una trucada de telèfon, alguns diuen que del CNI, per a advertir que pararen l’entrevista o es cancel·lava el programa, tal com ha comptat un dels treballadors de la cadena.

Aqueix mateix treballador, Francesc Arabí, compte que aqueixa mateixa nit en la qual anava a tindre lloc l’entrevista de Bárbara Rey, va rebre una trucada de la vedette, que li va dir: “M’han segrestat en una habitació de Canal 9, no em deixen parlar, ni participar en ‘Tómbola”.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.