Belén Esteban esclata contra els privilegis d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’

Belén Esteban i Isabel Pantoja

Belén Esteban ha comparat l’arribada de la Pantoja a l’aeroport amb la d’Obama | La Coctelera

 

La participació d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes 2019’ està deixant molts titulars, fins i tot, abans de començar el programa. Sembla que la cantant estaria tenint uns privilegis molt destacats que la farien estar en una situació de millora davant la resta de concursants.

 

Almenys així ho han comentat aquesta setmana alguns col·laboradors de Telecinco com Belén Esteban. La ‘princesa del poble’ s’ha indignat pel tracte que està rebent la mare de Kiko Rivera durant tots els viatges que està duent a terme abans de volar cap a Hondures.

Un tracte d’autoritat

Segons Esteban, l’últim privilegi de la Pantoja hauria sigut en un vol en què hauria volat en preferent. A més a més, la cantant hauria pujat l’última a l’aeronau per a passar desapercebuda entre la resta de passatgers. Però això es queda en una anècdota si es parla que, en arribar al seu destí, un cotxe l’estava esperant a peu de pista per a traslladar-la directament fora de les instal·lacions.

 

En aquest sentit, Esteban va esclatar dient: «Però, una pregunta, qui ha vingut a l’aeroport? Isabel Pantoja o Obama?». «Perdoneu-me, de veritat, però que vaja en cotxe fins a la porta…», va dir Esteban. Està clar que aquests tipus de tracte són privilegis a l’abast de pocs, ja que, fins i tot Carlota Corredera, va dir que aquest era un tracte per a una autoritat.

 

Belén Esteban

Belén Esteban s’ha mostrat indignada pels privilegis de la Pantoja | TELECINCO

 

Isabel Pantoja no es deixarà veure amb canes

Ara bé, les exigències de la Pantoja no es queden ací i Joaquín Prats anunciava aquesta setmana a ‘El Programa de Ana Rosa’, que un dels requisits de la cantant per a participar en el concurs era poder tenyir-se el cabell. Evidentment, donada la seua edat la Pantoja té canes i, per tant, ella s’ha negat a participar sense el seu tint.

 

Sens dubte, aquest seria un privilegi en comparació amb la resta de companys. No obstant això, la mare de Kiko Rivera sembla que s’esforça a dir al seu voltant que la seua participació en el concurs està en igualtat de condicions que la resta de participants. Afirmació que costa de creure després de les primeres filtracions que denoten que, sens dubte, la Pantoja és l’estrella d’aquesta edició.

Isabel Pantoja

Isabel Pantoja hauria demanat poder tenyir-se el cabell | TELECINCO

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.