Belén Esteban esclata contra els privilegis d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’

Belén Esteban i Isabel Pantoja

Belén Esteban ha comparat l’arribada de la Pantoja a l’aeroport amb la d’Obama | La Coctelera

 

La participació d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes 2019’ està deixant molts titulars, fins i tot, abans de començar el programa. Sembla que la cantant estaria tenint uns privilegis molt destacats que la farien estar en una situació de millora davant la resta de concursants.

 

Almenys així ho han comentat aquesta setmana alguns col·laboradors de Telecinco com Belén Esteban. La ‘princesa del poble’ s’ha indignat pel tracte que està rebent la mare de Kiko Rivera durant tots els viatges que està duent a terme abans de volar cap a Hondures.

Un tracte d’autoritat

Segons Esteban, l’últim privilegi de la Pantoja hauria sigut en un vol en què hauria volat en preferent. A més a més, la cantant hauria pujat l’última a l’aeronau per a passar desapercebuda entre la resta de passatgers. Però això es queda en una anècdota si es parla que, en arribar al seu destí, un cotxe l’estava esperant a peu de pista per a traslladar-la directament fora de les instal·lacions.

 

En aquest sentit, Esteban va esclatar dient: «Però, una pregunta, qui ha vingut a l’aeroport? Isabel Pantoja o Obama?». «Perdoneu-me, de veritat, però que vaja en cotxe fins a la porta…», va dir Esteban. Està clar que aquests tipus de tracte són privilegis a l’abast de pocs, ja que, fins i tot Carlota Corredera, va dir que aquest era un tracte per a una autoritat.

 

Belén Esteban

Belén Esteban s’ha mostrat indignada pels privilegis de la Pantoja | TELECINCO

 

Isabel Pantoja no es deixarà veure amb canes

Ara bé, les exigències de la Pantoja no es queden ací i Joaquín Prats anunciava aquesta setmana a ‘El Programa de Ana Rosa’, que un dels requisits de la cantant per a participar en el concurs era poder tenyir-se el cabell. Evidentment, donada la seua edat la Pantoja té canes i, per tant, ella s’ha negat a participar sense el seu tint.

 

Sens dubte, aquest seria un privilegi en comparació amb la resta de companys. No obstant això, la mare de Kiko Rivera sembla que s’esforça a dir al seu voltant que la seua participació en el concurs està en igualtat de condicions que la resta de participants. Afirmació que costa de creure després de les primeres filtracions que denoten que, sens dubte, la Pantoja és l’estrella d’aquesta edició.

Isabel Pantoja

Isabel Pantoja hauria demanat poder tenyir-se el cabell | TELECINCO

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.