Belén Esteban esclata contra els privilegis d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’

Belén Esteban i Isabel Pantoja

Belén Esteban ha comparat l’arribada de la Pantoja a l’aeroport amb la d’Obama | La Coctelera

 

La participació d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes 2019’ està deixant molts titulars, fins i tot, abans de començar el programa. Sembla que la cantant estaria tenint uns privilegis molt destacats que la farien estar en una situació de millora davant la resta de concursants.

 

Almenys així ho han comentat aquesta setmana alguns col·laboradors de Telecinco com Belén Esteban. La ‘princesa del poble’ s’ha indignat pel tracte que està rebent la mare de Kiko Rivera durant tots els viatges que està duent a terme abans de volar cap a Hondures.

Un tracte d’autoritat

Segons Esteban, l’últim privilegi de la Pantoja hauria sigut en un vol en què hauria volat en preferent. A més a més, la cantant hauria pujat l’última a l’aeronau per a passar desapercebuda entre la resta de passatgers. Però això es queda en una anècdota si es parla que, en arribar al seu destí, un cotxe l’estava esperant a peu de pista per a traslladar-la directament fora de les instal·lacions.

 

En aquest sentit, Esteban va esclatar dient: «Però, una pregunta, qui ha vingut a l’aeroport? Isabel Pantoja o Obama?». «Perdoneu-me, de veritat, però que vaja en cotxe fins a la porta…», va dir Esteban. Està clar que aquests tipus de tracte són privilegis a l’abast de pocs, ja que, fins i tot Carlota Corredera, va dir que aquest era un tracte per a una autoritat.

 

Belén Esteban

Belén Esteban s’ha mostrat indignada pels privilegis de la Pantoja | TELECINCO

 

Isabel Pantoja no es deixarà veure amb canes

Ara bé, les exigències de la Pantoja no es queden ací i Joaquín Prats anunciava aquesta setmana a ‘El Programa de Ana Rosa’, que un dels requisits de la cantant per a participar en el concurs era poder tenyir-se el cabell. Evidentment, donada la seua edat la Pantoja té canes i, per tant, ella s’ha negat a participar sense el seu tint.

 

Sens dubte, aquest seria un privilegi en comparació amb la resta de companys. No obstant això, la mare de Kiko Rivera sembla que s’esforça a dir al seu voltant que la seua participació en el concurs està en igualtat de condicions que la resta de participants. Afirmació que costa de creure després de les primeres filtracions que denoten que, sens dubte, la Pantoja és l’estrella d’aquesta edició.

Isabel Pantoja

Isabel Pantoja hauria demanat poder tenyir-se el cabell | TELECINCO

Últimes notícies

Pedro Sánchez convoca eleccions generals a Espanya

El president fixa els comicis per al 29 de novembre i anuncia un Consell de Ministres extraordinari per a dissoldre les Corts

Avís groc per fortes pluges i tronades a l’interior de València des de les 18 hores

Aemet activa hui dilluns l’avís groc per pluges i tronades a l’interior de la província de València entre les 18.00 i les 24.00 hores. Es preveuen fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, ratxes de vent de més de 70 km/h i graníssos d’un centímetre.

La llista de Sergio Marco s’imposa en les eleccions del Col·legi de Farmacèutics de València

La candidatura Voz Farmacéutica, encapçalada per Sergio Marco Peiró, ha sigut la més votada en les eleccions repetides del MICOF, amb 432 vots i una participació del 22 %. Ara s’obri un termini de deu dies per a possibles al·legacions.

L’acampada per la vivenda aguanta dos nits a València malgrat la pluja forta

L’acampada per la vivenda en la plaça de l’Ajuntament de València ha superat la segona nit, marcada per una forta pluja que ha inundat part del campament. Els acampats asseguren que continuaran i han reorganitzat la logística per a reforçar la seua resistència.

Les pluges deixen fins a 72,6 l/m² a Xert i 27 incidents en una nit

Les pluges de la passada nit han obligat Emergències a gestionar 27 incidents arreu de la Comunitat Valenciana, amb un màxim de 72,6 l/m² a Xert i problemes en el subministrament elèctric, les vies i el tren.

Pedro Sánchez anuncia a les 9.00 si avança les eleccions generals

El president del Govern fa una declaració institucional des de la Moncloa després de la derrota parlamentària dels decrets d'habitatge

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.