Belén Esteban esclata contra els privilegis d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’

Belén Esteban i Isabel Pantoja

Belén Esteban ha comparat l’arribada de la Pantoja a l’aeroport amb la d’Obama | La Coctelera

 

La participació d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes 2019’ està deixant molts titulars, fins i tot, abans de començar el programa. Sembla que la cantant estaria tenint uns privilegis molt destacats que la farien estar en una situació de millora davant la resta de concursants.

 

Almenys així ho han comentat aquesta setmana alguns col·laboradors de Telecinco com Belén Esteban. La ‘princesa del poble’ s’ha indignat pel tracte que està rebent la mare de Kiko Rivera durant tots els viatges que està duent a terme abans de volar cap a Hondures.

Un tracte d’autoritat

Segons Esteban, l’últim privilegi de la Pantoja hauria sigut en un vol en què hauria volat en preferent. A més a més, la cantant hauria pujat l’última a l’aeronau per a passar desapercebuda entre la resta de passatgers. Però això es queda en una anècdota si es parla que, en arribar al seu destí, un cotxe l’estava esperant a peu de pista per a traslladar-la directament fora de les instal·lacions.

 

En aquest sentit, Esteban va esclatar dient: «Però, una pregunta, qui ha vingut a l’aeroport? Isabel Pantoja o Obama?». «Perdoneu-me, de veritat, però que vaja en cotxe fins a la porta…», va dir Esteban. Està clar que aquests tipus de tracte són privilegis a l’abast de pocs, ja que, fins i tot Carlota Corredera, va dir que aquest era un tracte per a una autoritat.

 

Belén Esteban

Belén Esteban s’ha mostrat indignada pels privilegis de la Pantoja | TELECINCO

 

Isabel Pantoja no es deixarà veure amb canes

Ara bé, les exigències de la Pantoja no es queden ací i Joaquín Prats anunciava aquesta setmana a ‘El Programa de Ana Rosa’, que un dels requisits de la cantant per a participar en el concurs era poder tenyir-se el cabell. Evidentment, donada la seua edat la Pantoja té canes i, per tant, ella s’ha negat a participar sense el seu tint.

 

Sens dubte, aquest seria un privilegi en comparació amb la resta de companys. No obstant això, la mare de Kiko Rivera sembla que s’esforça a dir al seu voltant que la seua participació en el concurs està en igualtat de condicions que la resta de participants. Afirmació que costa de creure després de les primeres filtracions que denoten que, sens dubte, la Pantoja és l’estrella d’aquesta edició.

Isabel Pantoja

Isabel Pantoja hauria demanat poder tenyir-se el cabell | TELECINCO
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.