Belén Esteban esclata contra els privilegis d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’

Belén Esteban i Isabel Pantoja

Belén Esteban ha comparat l’arribada de la Pantoja a l’aeroport amb la d’Obama | La Coctelera

 

La participació d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes 2019’ està deixant molts titulars, fins i tot, abans de començar el programa. Sembla que la cantant estaria tenint uns privilegis molt destacats que la farien estar en una situació de millora davant la resta de concursants.

 

Almenys així ho han comentat aquesta setmana alguns col·laboradors de Telecinco com Belén Esteban. La ‘princesa del poble’ s’ha indignat pel tracte que està rebent la mare de Kiko Rivera durant tots els viatges que està duent a terme abans de volar cap a Hondures.

Un tracte d’autoritat

Segons Esteban, l’últim privilegi de la Pantoja hauria sigut en un vol en què hauria volat en preferent. A més a més, la cantant hauria pujat l’última a l’aeronau per a passar desapercebuda entre la resta de passatgers. Però això es queda en una anècdota si es parla que, en arribar al seu destí, un cotxe l’estava esperant a peu de pista per a traslladar-la directament fora de les instal·lacions.

 

En aquest sentit, Esteban va esclatar dient: «Però, una pregunta, qui ha vingut a l’aeroport? Isabel Pantoja o Obama?». «Perdoneu-me, de veritat, però que vaja en cotxe fins a la porta…», va dir Esteban. Està clar que aquests tipus de tracte són privilegis a l’abast de pocs, ja que, fins i tot Carlota Corredera, va dir que aquest era un tracte per a una autoritat.

 

Belén Esteban

Belén Esteban s’ha mostrat indignada pels privilegis de la Pantoja | TELECINCO

 

Isabel Pantoja no es deixarà veure amb canes

Ara bé, les exigències de la Pantoja no es queden ací i Joaquín Prats anunciava aquesta setmana a ‘El Programa de Ana Rosa’, que un dels requisits de la cantant per a participar en el concurs era poder tenyir-se el cabell. Evidentment, donada la seua edat la Pantoja té canes i, per tant, ella s’ha negat a participar sense el seu tint.

 

Sens dubte, aquest seria un privilegi en comparació amb la resta de companys. No obstant això, la mare de Kiko Rivera sembla que s’esforça a dir al seu voltant que la seua participació en el concurs està en igualtat de condicions que la resta de participants. Afirmació que costa de creure després de les primeres filtracions que denoten que, sens dubte, la Pantoja és l’estrella d’aquesta edició.

Isabel Pantoja

Isabel Pantoja hauria demanat poder tenyir-se el cabell | TELECINCO

Últimes notícies

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.