Carlota Corredera traeix a Rosa Benito: «El que tu m’explicaves et deixa fatal ara»

Rosa Benito ha estat una de les col·laboradores més polifacètiques de Telecinco, ja que ha treballat en gairebé tots els programes de la cadena. Benito ha fet diversos amics en programes com ‘El programa de Ana Rosa’, ‘Sálvame’ i ‘Viva la vida’, i fins i tot els ha revelat algunes confidències sobre la seua vida.

 

Carlota Corredera confessa que Rosa Benito parlava molt malament de Rocío

Rosa Benito sempre ha defensat a la seua neboda Rocío Carrasco i, a més, no s’ha tallat ni un pèl en carregar contra Antonio David Flores. Però ara ha canviat d’opinió i està fent tot el possible per perjudicar a la protagonista de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Sembla mentida que la col·laboradora siga tota una veterana en el món de la televisió, ja que no pensa en què està tot gravat i que les seues contradiccions poden jugar en contra seua. A més, per si no n’hi hagués prou, Carlota Corredera ha fet una afirmació que podria tacar la imatge pública de l’exdona d’Amador Mohedano.

La presentadora de ‘Sálvame’ ha volgut compartir amb els seus companys una confessió que va fer-li Rosa Benito fa molts anys. Carlota Corredera ha assegurat que no vol parlar molt de la seua excompanya, a la qual encara li guarda un afecte tot i el comportament que va tenir amb el programa i alguns dels seus amics, però ha manifestat que no entén per què Rosa carrega contra Rocío Carrasco i es posiciona a favor d’Antonio David i Rocío Flores.

Així doncs, malgrat que Corredera ha assegurat que no vol trair a Rosa Benito, ha confessat que durant les publicitats de ‘Sálvame’, Rosa parlava molt malament de Rocío Flores.

El canvi d’opinió de la col·laboradora

Rosa Benito ha canviat el seu guió i ha decidit carregar contra Rocío Carrasco, però encara no se sap el motiu. Tot i això, es rumoreja que podria estar defensant-se perquè és possible que Carrasco parle de la seua tia en el documental i la deixe molt malament.

De fet, Amador Mohedano ha estat un dels grans damnificats de l’últim episodi, ja que Rocío Carrasco ha manifestat que no vol parlar sobre el seu tio perquè abans vol emprendre accions legals. Possiblement Rosa també té por de l’entrevista que concedirà Carrasco dimecres vinent a Telecinco i que segurament, posarà en el punt de mira a molts membres de la família.

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.