Carlota Corredera traeix a Rosa Benito: «El que tu m’explicaves et deixa fatal ara»

Rosa Benito ha estat una de les col·laboradores més polifacètiques de Telecinco, ja que ha treballat en gairebé tots els programes de la cadena. Benito ha fet diversos amics en programes com ‘El programa de Ana Rosa’, ‘Sálvame’ i ‘Viva la vida’, i fins i tot els ha revelat algunes confidències sobre la seua vida.

 

Carlota Corredera confessa que Rosa Benito parlava molt malament de Rocío

Rosa Benito sempre ha defensat a la seua neboda Rocío Carrasco i, a més, no s’ha tallat ni un pèl en carregar contra Antonio David Flores. Però ara ha canviat d’opinió i està fent tot el possible per perjudicar a la protagonista de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Sembla mentida que la col·laboradora siga tota una veterana en el món de la televisió, ja que no pensa en què està tot gravat i que les seues contradiccions poden jugar en contra seua. A més, per si no n’hi hagués prou, Carlota Corredera ha fet una afirmació que podria tacar la imatge pública de l’exdona d’Amador Mohedano.

La presentadora de ‘Sálvame’ ha volgut compartir amb els seus companys una confessió que va fer-li Rosa Benito fa molts anys. Carlota Corredera ha assegurat que no vol parlar molt de la seua excompanya, a la qual encara li guarda un afecte tot i el comportament que va tenir amb el programa i alguns dels seus amics, però ha manifestat que no entén per què Rosa carrega contra Rocío Carrasco i es posiciona a favor d’Antonio David i Rocío Flores.

Així doncs, malgrat que Corredera ha assegurat que no vol trair a Rosa Benito, ha confessat que durant les publicitats de ‘Sálvame’, Rosa parlava molt malament de Rocío Flores.

El canvi d’opinió de la col·laboradora

Rosa Benito ha canviat el seu guió i ha decidit carregar contra Rocío Carrasco, però encara no se sap el motiu. Tot i això, es rumoreja que podria estar defensant-se perquè és possible que Carrasco parle de la seua tia en el documental i la deixe molt malament.

De fet, Amador Mohedano ha estat un dels grans damnificats de l’últim episodi, ja que Rocío Carrasco ha manifestat que no vol parlar sobre el seu tio perquè abans vol emprendre accions legals. Possiblement Rosa també té por de l’entrevista que concedirà Carrasco dimecres vinent a Telecinco i que segurament, posarà en el punt de mira a molts membres de la família.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.