Carlota Corredera traeix a Rosa Benito: «El que tu m’explicaves et deixa fatal ara»

Rosa Benito ha estat una de les col·laboradores més polifacètiques de Telecinco, ja que ha treballat en gairebé tots els programes de la cadena. Benito ha fet diversos amics en programes com ‘El programa de Ana Rosa’, ‘Sálvame’ i ‘Viva la vida’, i fins i tot els ha revelat algunes confidències sobre la seua vida.

 

Carlota Corredera confessa que Rosa Benito parlava molt malament de Rocío

Rosa Benito sempre ha defensat a la seua neboda Rocío Carrasco i, a més, no s’ha tallat ni un pèl en carregar contra Antonio David Flores. Però ara ha canviat d’opinió i està fent tot el possible per perjudicar a la protagonista de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Sembla mentida que la col·laboradora siga tota una veterana en el món de la televisió, ja que no pensa en què està tot gravat i que les seues contradiccions poden jugar en contra seua. A més, per si no n’hi hagués prou, Carlota Corredera ha fet una afirmació que podria tacar la imatge pública de l’exdona d’Amador Mohedano.

La presentadora de ‘Sálvame’ ha volgut compartir amb els seus companys una confessió que va fer-li Rosa Benito fa molts anys. Carlota Corredera ha assegurat que no vol parlar molt de la seua excompanya, a la qual encara li guarda un afecte tot i el comportament que va tenir amb el programa i alguns dels seus amics, però ha manifestat que no entén per què Rosa carrega contra Rocío Carrasco i es posiciona a favor d’Antonio David i Rocío Flores.

Així doncs, malgrat que Corredera ha assegurat que no vol trair a Rosa Benito, ha confessat que durant les publicitats de ‘Sálvame’, Rosa parlava molt malament de Rocío Flores.

El canvi d’opinió de la col·laboradora

Rosa Benito ha canviat el seu guió i ha decidit carregar contra Rocío Carrasco, però encara no se sap el motiu. Tot i això, es rumoreja que podria estar defensant-se perquè és possible que Carrasco parle de la seua tia en el documental i la deixe molt malament.

De fet, Amador Mohedano ha estat un dels grans damnificats de l’últim episodi, ja que Rocío Carrasco ha manifestat que no vol parlar sobre el seu tio perquè abans vol emprendre accions legals. Possiblement Rosa també té por de l’entrevista que concedirà Carrasco dimecres vinent a Telecinco i que segurament, posarà en el punt de mira a molts membres de la família.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.