Carlota Corredera traeix a Rosa Benito: «El que tu m’explicaves et deixa fatal ara»

Rosa Benito ha estat una de les col·laboradores més polifacètiques de Telecinco, ja que ha treballat en gairebé tots els programes de la cadena. Benito ha fet diversos amics en programes com ‘El programa de Ana Rosa’, ‘Sálvame’ i ‘Viva la vida’, i fins i tot els ha revelat algunes confidències sobre la seua vida.

 

Carlota Corredera confessa que Rosa Benito parlava molt malament de Rocío

Rosa Benito sempre ha defensat a la seua neboda Rocío Carrasco i, a més, no s’ha tallat ni un pèl en carregar contra Antonio David Flores. Però ara ha canviat d’opinió i està fent tot el possible per perjudicar a la protagonista de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Sembla mentida que la col·laboradora siga tota una veterana en el món de la televisió, ja que no pensa en què està tot gravat i que les seues contradiccions poden jugar en contra seua. A més, per si no n’hi hagués prou, Carlota Corredera ha fet una afirmació que podria tacar la imatge pública de l’exdona d’Amador Mohedano.

La presentadora de ‘Sálvame’ ha volgut compartir amb els seus companys una confessió que va fer-li Rosa Benito fa molts anys. Carlota Corredera ha assegurat que no vol parlar molt de la seua excompanya, a la qual encara li guarda un afecte tot i el comportament que va tenir amb el programa i alguns dels seus amics, però ha manifestat que no entén per què Rosa carrega contra Rocío Carrasco i es posiciona a favor d’Antonio David i Rocío Flores.

Així doncs, malgrat que Corredera ha assegurat que no vol trair a Rosa Benito, ha confessat que durant les publicitats de ‘Sálvame’, Rosa parlava molt malament de Rocío Flores.

El canvi d’opinió de la col·laboradora

Rosa Benito ha canviat el seu guió i ha decidit carregar contra Rocío Carrasco, però encara no se sap el motiu. Tot i això, es rumoreja que podria estar defensant-se perquè és possible que Carrasco parle de la seua tia en el documental i la deixe molt malament.

De fet, Amador Mohedano ha estat un dels grans damnificats de l’últim episodi, ja que Rocío Carrasco ha manifestat que no vol parlar sobre el seu tio perquè abans vol emprendre accions legals. Possiblement Rosa també té por de l’entrevista que concedirà Carrasco dimecres vinent a Telecinco i que segurament, posarà en el punt de mira a molts membres de la família.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.