Carlota Corredera traeix a Rosa Benito: «El que tu m’explicaves et deixa fatal ara»

Rosa Benito ha estat una de les col·laboradores més polifacètiques de Telecinco, ja que ha treballat en gairebé tots els programes de la cadena. Benito ha fet diversos amics en programes com ‘El programa de Ana Rosa’, ‘Sálvame’ i ‘Viva la vida’, i fins i tot els ha revelat algunes confidències sobre la seua vida.

 

Carlota Corredera confessa que Rosa Benito parlava molt malament de Rocío

Rosa Benito sempre ha defensat a la seua neboda Rocío Carrasco i, a més, no s’ha tallat ni un pèl en carregar contra Antonio David Flores. Però ara ha canviat d’opinió i està fent tot el possible per perjudicar a la protagonista de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Sembla mentida que la col·laboradora siga tota una veterana en el món de la televisió, ja que no pensa en què està tot gravat i que les seues contradiccions poden jugar en contra seua. A més, per si no n’hi hagués prou, Carlota Corredera ha fet una afirmació que podria tacar la imatge pública de l’exdona d’Amador Mohedano.

La presentadora de ‘Sálvame’ ha volgut compartir amb els seus companys una confessió que va fer-li Rosa Benito fa molts anys. Carlota Corredera ha assegurat que no vol parlar molt de la seua excompanya, a la qual encara li guarda un afecte tot i el comportament que va tenir amb el programa i alguns dels seus amics, però ha manifestat que no entén per què Rosa carrega contra Rocío Carrasco i es posiciona a favor d’Antonio David i Rocío Flores.

Així doncs, malgrat que Corredera ha assegurat que no vol trair a Rosa Benito, ha confessat que durant les publicitats de ‘Sálvame’, Rosa parlava molt malament de Rocío Flores.

El canvi d’opinió de la col·laboradora

Rosa Benito ha canviat el seu guió i ha decidit carregar contra Rocío Carrasco, però encara no se sap el motiu. Tot i això, es rumoreja que podria estar defensant-se perquè és possible que Carrasco parle de la seua tia en el documental i la deixe molt malament.

De fet, Amador Mohedano ha estat un dels grans damnificats de l’últim episodi, ja que Rocío Carrasco ha manifestat que no vol parlar sobre el seu tio perquè abans vol emprendre accions legals. Possiblement Rosa també té por de l’entrevista que concedirà Carrasco dimecres vinent a Telecinco i que segurament, posarà en el punt de mira a molts membres de la família.

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.