17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Carlota Corredera revela si hi haurà reconciliació amb Kiko Matamoros

 

Carlota Corredera, com ella mateixa ha reconegut, es troba travessant el pitjor estiu de la seua vida a nivell professional. I és que la seua defensa a ultrança del feminisme i de les dones víctimes de violència de gènere li està guanyant nombroses crítiques. En xarxes socials, per exemple, s’ha convertit en l’objectiu d’atacs despietats.

Per si no fos prou, per esta mateixa raó, ha tingut enfrontaments amb alguns companys de ‘Sálvame’. En concret, el més dur ha sigut amb qui ha arribat a culpabilitzar-la de la baixada d’audiència. Ens estem referint a Matamoros.

Tot això l’està fent patir i se li ha demanat que faça un pas per a reconciliar-se amb aquell. Una sol·licitud que no ha dubtat a contestar en directe.

 

Carlota Corredera reconeix el seu dolor per l’actitud del seu company

 

Els desacords de Kiko Matamoros amb els seus companys de programa estan a l’ordre del dia. El col·laborador sol tindre diverses disputes amb els quals treballen en ‘Sálvame’ i ja molts no saben com entendre’s amb el polèmic tertulià.

Carlota Corredera és d’eixes companyes del programa que no pot estar amb Kiko en un mateix plató. Les seues diferències són abismals, sobretot des que va començar la sèrie documental de Rocío Carrasco.

Perquè malgrat eixe distanciament entre presentadora i col·laborador, este dimecres 1 de setembre podria ser la data inicial perquè Carlota i Kiko facen les paus.

Ahir, Jorge Javier Vázquez entrava en directe per a mostrar-li tot el seu suport a la seua companya, ja que pateix un desgast enorme per les crítiques. “Em sembla molt valent dir que no estàs bé, em sembla un gran senyal de valentia”, li deia, i Carlota Corredera s’esfondrava en el plató.

“Vull que quede per endavant molt clar que eixa fragilitat no significa que vaja a cedir un centímetre amb el meu compromís amb les dones”, sentenciava la gallega. “L’única cosa que m’avergonyeix és haver plorat, però tot això no és res amb el que significa ser una dona maltractada en este país”, i també tenia unes paraules per a Kiko. “Kiko no és l’únic que s’ha pogut sentir només en el programa”.

Exactament, en este missatge li ha exposat el mal que li ha fet aquell. Ho ha manifestat d’esta manera: “Estic profundament dolguda amb ell tant a nivell personal com professional”.

 

Carlota Corredera ha sigut molt clara sobre el plantejament de reconciliació

 

Jorge ha comentat que el col·laborador està tenint una actitud complicada que pot ser pel fet que se sent només després de la mort de Mila. I davant això, ella ha dit: “Potser ell no és l’únic que s’ha pogut sentir només en el programa”.

Una vegada explicat això, s’ha dirigit a Vázquez per a dir: “Compta amb mi per a tot, per al que necessites dins i fora de la tele. Des que vaig tornar de vacances no he coincidit amb Kiko i, sens dubte, tinc una conversa pendent amb ell”.

Però ha afegit: “Són tan profunds la meua decepció i el meu dolor que mai tindria una conversa amb ell davant de les cambres sobre els meus sentiments i el que m’han produït les seues paraules. Estic disposada absolutament a tot per este programa: a parlar, a escoltar, a reconéixer, a esmenar”.

“Ho estic perquè vull que ‘Sálvame’ continue moltíssim temps, este programa és la meua vida. Per això, estic disposada a tindre una conversa amb ell i a assentar unes bases de convivència. Bases que ens permetrien continuar treballant en harmonia malgrat les diferències que tenim, que són moltíssimes”.

No obstant això, en este punt ha sigut més categòric que mai: “Jo el cim de la pau, si ell vol, la tindrem en privat. Crec que si Kiko i jo ens veiem les cares en plató, sense haver tingut una conversa prèvia, ell no té res a veure. No obstant això, jo sí que tinc molt a perdre”.

A més, no ha volgut passar per alt el fet de tornar a donar les gràcies a Vázquez pel seu suport en estos moments. I ho ha fet dient: “Estic molt agraïda. Quan t’he llegit m’he emocionat”.
“Necessitava la calor que m’ha arribat a través de les teues respostes. M’he sentit compresa per tu i per a mi això ha sigut molt important. Tinc moltíssimes ganes de veure’t”.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana a Pérez Llorca la factura del telèfon de les trucades amb Mazón

La instructora reclama la factura del mòbil corporatiu de Finestrat i ordena acarar trucades i missatges del 29 d'octubre. També sol·licita vídeos oficials i dades del restaurant on va menjar Mazón.

El Consell de Dentistes demana prudència i rebutja conjectures per la mort d’una xiqueta a Alzira

L'òrgan col·legial insta a evitar juís paral·lels i a no difondre dades que identifiquen a la menor després de la defunció d'una xiqueta de 6 anys a Alzira. Recorda que els professionals estaven col·legiats i que la sedació endovenosa és una tècnica habitual amb riscos inherents.

Vox decidirà el seu suport a Pérez Llorca després d’escoltar el seu discurs d’investidura

Vox condicionarà el seu vot en Les Corts al discurs d'investidura de Juanfran Pérez Llorca i descarta un acord escrit amb el PP. El partit afirma que valorarà compromisos clars dirigits als valencians.

El 81% de sanitaris detecta més problemes per excés de pantalles en el desenrotllament infantil

Un estudi vincula l'ús intensiu de dispositius amb alteracions del somni, la salut mental i la visió. Nou de cada deu menors supera el temps recomanat enfront de pantalles.

Camarero acusa el Govern de deixar tirada a València durant la dana

La vicepresidenta valenciana en funcions ha denunciat en la comissió del Congrés un retard de 96 hores en el desplegament de l'Exèrcit i la falta de reforços policials. L'oposició ha rebatut amb una cronologia d'alertes i decisions que qüestiona la reacció del Consell.

Morant afirma que el Govern acull amb enorme respecte la renúncia del fiscal general

Diana Morant ha assegurat que el Govern respecta la renúncia d'Álvaro García Ortiz i reconeix el seu treball. L'Executiu ha iniciat el relleu i promet un perfil irreprotxable.

Morant acusa a Mazón de ‘mentida institucional’ i exigix eleccions en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón, al seu Consell i al PP de normalitzar una 'mentida institucional' després de l'admissió de Susana Camarero en la comissió DANA. La ministra reclama eleccions en la Comunitat i advertix de negligència en la gestió d'emergències.

La jutgessa de la DANA reclama a Pérez Llorca la factura del mòbil usat en les seues trucades amb Mazón

La instructora del cas per la gestió de la DANA del 29 d'octubre ha sol·licitat a Juanfran Pérez Llorca la factura del telèfon usat en els seus contactes amb Carlos Mazón i Salomé Pradas. En una altra diligència, ha demanat al restaurant on va menjar el llavors president una imatge, mesures de la sala i la factura del menjar.