Carme Chaparro explica com ha viscut la seua substitució de ‘Cuatro al día’

Carme Chaparro explica com se sent després de la seua substitució| Cuatro

La substitució de la presentadora Carme Chaparro per Joaquín Prat en el plató de ‘Cuatro al día’ ha sorprés als teleespectadors de la cadena televisiva. De fet, són molts els mitjans de comunicació que han volgut conéixer el testimoni de la periodista, i ara Chaparro ha concedit una entrevista en el diari ‘El Mundo’ a on explica com ha viscut el canvi.

 

Si bé és de veres que la presentadora va parlar positivament del seu trasllat al programa ‘Mujeres al poder’, ara pareix que Carme Chaparro no es mostra tan contenta. Segons el que ha declarat durant l’entrevista, l’experiència pot no haver sigut tan satisfactòria com esperava.

 

Les primeres declaracions de Carme Chaparro sobre la seua substitució

Fet i fet, la periodista va començar la seua declaració amb les següents paraules: «Estàs nerviosa tot el dia. Si et diguera que t’acostumes a viure d’esta manera, et mentiria. Però intente contindre l’ansietat. M’he pres bé els canvis. El meu nou programa, ‘Mujeres al poder’, m’il·lusiona molt. Encara que és de veres que em fa molta pena deixar el directe, que és el que més m’agrada».

 

Joaquín Prats després del trasplantament capil·lar.

Joaquín Prat és l’encarregat de substituir a la periodista | CEDIDA

 

Carme Chaparro ha explicat amb sinceritat com està vivint esta nova experiència: «Se’m nota tot perquè la meua cara és molt transparent. No puc jugar al pòquer perquè se’m veu la jugada que porte. Si sent alguna cosa, ho dic. I sí, moltes voltes pense que haguera sigut millor que callara per a no ficar la pota, però em passa en tots els àmbits, no especialment en el laboral. El que passa és que em té igual».

 

A més de desfogar-se durant l’entrevista, la presentadora també ha dedicat un comentari a Vasile: «Al final, les coses no depenen de tu i cal acceptar-les, adaptar-se i disfrutar de les coses noves. M’agradaria tindre més control sobre la meua vida, però he aprés a reconduir el vertigen».

 

Cada una de les explicacions aportades per Carme Chaparro evidencien la seua sinceritat i naturalitat, encara que en cap moment s’ha referit al seu substitut, el periodista Joaquín Prat, i en quina situació estan després de què ell l’haja substituït.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.