Carme Chaparro explica com ha viscut la seua substitució de ‘Cuatro al día’

Carme Chaparro explica com se sent després de la seua substitució| Cuatro

La substitució de la presentadora Carme Chaparro per Joaquín Prat en el plató de ‘Cuatro al día’ ha sorprés als teleespectadors de la cadena televisiva. De fet, són molts els mitjans de comunicació que han volgut conéixer el testimoni de la periodista, i ara Chaparro ha concedit una entrevista en el diari ‘El Mundo’ a on explica com ha viscut el canvi.

 

Si bé és de veres que la presentadora va parlar positivament del seu trasllat al programa ‘Mujeres al poder’, ara pareix que Carme Chaparro no es mostra tan contenta. Segons el que ha declarat durant l’entrevista, l’experiència pot no haver sigut tan satisfactòria com esperava.

 

Les primeres declaracions de Carme Chaparro sobre la seua substitució

Fet i fet, la periodista va començar la seua declaració amb les següents paraules: «Estàs nerviosa tot el dia. Si et diguera que t’acostumes a viure d’esta manera, et mentiria. Però intente contindre l’ansietat. M’he pres bé els canvis. El meu nou programa, ‘Mujeres al poder’, m’il·lusiona molt. Encara que és de veres que em fa molta pena deixar el directe, que és el que més m’agrada».

 

Joaquín Prats després del trasplantament capil·lar.

Joaquín Prat és l’encarregat de substituir a la periodista | CEDIDA

 

Carme Chaparro ha explicat amb sinceritat com està vivint esta nova experiència: «Se’m nota tot perquè la meua cara és molt transparent. No puc jugar al pòquer perquè se’m veu la jugada que porte. Si sent alguna cosa, ho dic. I sí, moltes voltes pense que haguera sigut millor que callara per a no ficar la pota, però em passa en tots els àmbits, no especialment en el laboral. El que passa és que em té igual».

 

A més de desfogar-se durant l’entrevista, la presentadora també ha dedicat un comentari a Vasile: «Al final, les coses no depenen de tu i cal acceptar-les, adaptar-se i disfrutar de les coses noves. M’agradaria tindre més control sobre la meua vida, però he aprés a reconduir el vertigen».

 

Cada una de les explicacions aportades per Carme Chaparro evidencien la seua sinceritat i naturalitat, encara que en cap moment s’ha referit al seu substitut, el periodista Joaquín Prat, i en quina situació estan després de què ell l’haja substituït.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.