Carme Chaparro explica com ha viscut la seua substitució de ‘Cuatro al día’

Carme Chaparro explica com se sent després de la seua substitució| Cuatro

La substitució de la presentadora Carme Chaparro per Joaquín Prat en el plató de ‘Cuatro al día’ ha sorprés als teleespectadors de la cadena televisiva. De fet, són molts els mitjans de comunicació que han volgut conéixer el testimoni de la periodista, i ara Chaparro ha concedit una entrevista en el diari ‘El Mundo’ a on explica com ha viscut el canvi.

 

Si bé és de veres que la presentadora va parlar positivament del seu trasllat al programa ‘Mujeres al poder’, ara pareix que Carme Chaparro no es mostra tan contenta. Segons el que ha declarat durant l’entrevista, l’experiència pot no haver sigut tan satisfactòria com esperava.

 

Les primeres declaracions de Carme Chaparro sobre la seua substitució

Fet i fet, la periodista va començar la seua declaració amb les següents paraules: «Estàs nerviosa tot el dia. Si et diguera que t’acostumes a viure d’esta manera, et mentiria. Però intente contindre l’ansietat. M’he pres bé els canvis. El meu nou programa, ‘Mujeres al poder’, m’il·lusiona molt. Encara que és de veres que em fa molta pena deixar el directe, que és el que més m’agrada».

 

Joaquín Prats després del trasplantament capil·lar.

Joaquín Prat és l’encarregat de substituir a la periodista | CEDIDA

 

Carme Chaparro ha explicat amb sinceritat com està vivint esta nova experiència: «Se’m nota tot perquè la meua cara és molt transparent. No puc jugar al pòquer perquè se’m veu la jugada que porte. Si sent alguna cosa, ho dic. I sí, moltes voltes pense que haguera sigut millor que callara per a no ficar la pota, però em passa en tots els àmbits, no especialment en el laboral. El que passa és que em té igual».

 

A més de desfogar-se durant l’entrevista, la presentadora també ha dedicat un comentari a Vasile: «Al final, les coses no depenen de tu i cal acceptar-les, adaptar-se i disfrutar de les coses noves. M’agradaria tindre més control sobre la meua vida, però he aprés a reconduir el vertigen».

 

Cada una de les explicacions aportades per Carme Chaparro evidencien la seua sinceritat i naturalitat, encara que en cap moment s’ha referit al seu substitut, el periodista Joaquín Prat, i en quina situació estan després de què ell l’haja substituït.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.