Carme Chaparro explica com ha viscut la seua substitució de ‘Cuatro al día’

Carme Chaparro explica com se sent després de la seua substitució| Cuatro

La substitució de la presentadora Carme Chaparro per Joaquín Prat en el plató de ‘Cuatro al día’ ha sorprés als teleespectadors de la cadena televisiva. De fet, són molts els mitjans de comunicació que han volgut conéixer el testimoni de la periodista, i ara Chaparro ha concedit una entrevista en el diari ‘El Mundo’ a on explica com ha viscut el canvi.

 

Si bé és de veres que la presentadora va parlar positivament del seu trasllat al programa ‘Mujeres al poder’, ara pareix que Carme Chaparro no es mostra tan contenta. Segons el que ha declarat durant l’entrevista, l’experiència pot no haver sigut tan satisfactòria com esperava.

 

Les primeres declaracions de Carme Chaparro sobre la seua substitució

Fet i fet, la periodista va començar la seua declaració amb les següents paraules: «Estàs nerviosa tot el dia. Si et diguera que t’acostumes a viure d’esta manera, et mentiria. Però intente contindre l’ansietat. M’he pres bé els canvis. El meu nou programa, ‘Mujeres al poder’, m’il·lusiona molt. Encara que és de veres que em fa molta pena deixar el directe, que és el que més m’agrada».

 

Joaquín Prats després del trasplantament capil·lar.

Joaquín Prat és l’encarregat de substituir a la periodista | CEDIDA

 

Carme Chaparro ha explicat amb sinceritat com està vivint esta nova experiència: «Se’m nota tot perquè la meua cara és molt transparent. No puc jugar al pòquer perquè se’m veu la jugada que porte. Si sent alguna cosa, ho dic. I sí, moltes voltes pense que haguera sigut millor que callara per a no ficar la pota, però em passa en tots els àmbits, no especialment en el laboral. El que passa és que em té igual».

 

A més de desfogar-se durant l’entrevista, la presentadora també ha dedicat un comentari a Vasile: «Al final, les coses no depenen de tu i cal acceptar-les, adaptar-se i disfrutar de les coses noves. M’agradaria tindre més control sobre la meua vida, però he aprés a reconduir el vertigen».

 

Cada una de les explicacions aportades per Carme Chaparro evidencien la seua sinceritat i naturalitat, encara que en cap moment s’ha referit al seu substitut, el periodista Joaquín Prat, i en quina situació estan després de què ell l’haja substituït.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.