35 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Carme Chaparro explica com ha viscut la seua substitució de ‘Cuatro al día’

Carme Chaparro explica com se sent després de la seua substitució| Cuatro

La substitució de la presentadora Carme Chaparro per Joaquín Prat en el plató de ‘Cuatro al día’ ha sorprés als teleespectadors de la cadena televisiva. De fet, són molts els mitjans de comunicació que han volgut conéixer el testimoni de la periodista, i ara Chaparro ha concedit una entrevista en el diari ‘El Mundo’ a on explica com ha viscut el canvi.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Si bé és de veres que la presentadora va parlar positivament del seu trasllat al programa ‘Mujeres al poder’, ara pareix que Carme Chaparro no es mostra tan contenta. Segons el que ha declarat durant l’entrevista, l’experiència pot no haver sigut tan satisfactòria com esperava.

 

Les primeres declaracions de Carme Chaparro sobre la seua substitució

Fet i fet, la periodista va començar la seua declaració amb les següents paraules: «Estàs nerviosa tot el dia. Si et diguera que t’acostumes a viure d’esta manera, et mentiria. Però intente contindre l’ansietat. M’he pres bé els canvis. El meu nou programa, ‘Mujeres al poder’, m’il·lusiona molt. Encara que és de veres que em fa molta pena deixar el directe, que és el que més m’agrada».

 

Joaquín Prats després del trasplantament capil·lar.

Joaquín Prat és l’encarregat de substituir a la periodista | CEDIDA

 

Carme Chaparro ha explicat amb sinceritat com està vivint esta nova experiència: «Se’m nota tot perquè la meua cara és molt transparent. No puc jugar al pòquer perquè se’m veu la jugada que porte. Si sent alguna cosa, ho dic. I sí, moltes voltes pense que haguera sigut millor que callara per a no ficar la pota, però em passa en tots els àmbits, no especialment en el laboral. El que passa és que em té igual».

 

A més de desfogar-se durant l’entrevista, la presentadora també ha dedicat un comentari a Vasile: «Al final, les coses no depenen de tu i cal acceptar-les, adaptar-se i disfrutar de les coses noves. M’agradaria tindre més control sobre la meua vida, però he aprés a reconduir el vertigen».

 

Cada una de les explicacions aportades per Carme Chaparro evidencien la seua sinceritat i naturalitat, encara que en cap moment s’ha referit al seu substitut, el periodista Joaquín Prat, i en quina situació estan després de què ell l’haja substituït.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Calendari laboral de la Comunitat Valenciana 2026: 12 dies festius oficials i no recuperables

La Comunitat Valenciana ha aprovat el seu calendari laboral per a 2026 amb 12 dies festius oficials, retribuïts i no recuperables, a més de dos jornades de festa local a determinar.

Tècnics indiquen que les obres en el barranc de Poio podrien haver mitigat l’impacte de la DANA a València

Especialistes subratllen que les obres planejades en el barranc de Poio haurien disminuït l'abast de les inundacions causades per la DANA d'octubre, que va provocar nombroses víctimes i danys a València.

Bernabé destaca l’actuació del PSOE davant el cas Santos Cerdán i demana que actue la Justícia

Pilar Bernabé, delegada del Govern a València, afirma que el PSOE va prendre mesures contra Santos Cerdán abans que la justícia intervinguera i subratlla la importància que s'aplique la llei.

Comencen les obres de rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar a València després de 16 mesos del desastre

Arranquen les obres de rehabilitació de l'edifici de Campanar que va ser devastat per un incendi al febrer de 2024; les obres duraran prop de 18 mesos i compten amb un pressupost superior a 20 milions d'euros.

Consell destaca la falta de coordinació amb el Govern per a la reconstrucció després de la DANA a València

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, critica la difícil coordinació amb el Govern central per a dur a terme el Pla Endavant, essencial per a la reconstrucció després de la DANA a València a causa de la crisi política del Govern central.

Es registra un sisme de 2,7 a Almussafes i dos tremolors més a Silla

Un terratrémol de magnitud 2,7 sacseja Almussafes i dos tremolors menors de 2,1 i 1,9 se senten a Silla, sense causar danys ni ferits.

El Consell impulsa l’educació amb la creació de dos nous CEIP a Alacant i Orihuela

El Consell aprova la creació de dos nous col·legis d'educació infantil i primària a Alacant i Orihuela per a ampliar 900 places escolars davant la creixent demanda.

Detingut a Torrevieja per gravar a dones en el vestuari femení d’un gimnàs

Un home de 30 anys ha sigut arrestat a Torrevieja per gravar a dones en el vestuari femení d'un centre esportiu local, amb dos denúncies presentades.